باتری ال جی جی 6

باتری ال جی جی 6 در دمای بالا نیز داغ نمی‌شود

مدت زمان زیادی تا رونمایی از پرچمدار گوشی های هوشمند شرکت ال جی باقی نمانده است و هر روزی که می‌گذرد اطلاعات تازه‌ای از آن به دست ما می‌رسد. به تازگی شرکت ال جی عنوان کرده است که برای جلوگیری از داغی بیش از حد باتری ال جی جی 6 (LG G6) لوله‌های مسی را در زیر قاب این گوشی به کار برده که به کنترل دما کمک شایانی می‌کند.

با استفاده از این لوله های مسی در داخل گوشی، باتری تا دمای 150 درجه بالای صفر نیز به هیچ عنوان بیش از حد مجاز داغ نخواهد شد. این تکنولوژی معمولا در باتری کامپیوتر، لپ تاپ و نوت بوک ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و دمای داخلی یک دستگاه را بین 6 الی 10 درصد  کاهش می‌دهند. باتری ال جی جی 6 نیز با بهره گیری از این تکنولوژی به هیچ عنوان در دماهای بالا نیز داغ نخواهد شد.

باتری ال جی جی 6

باتری ال جی جی 6 و استفاده از تکنولوژی که جای آن در گلکسی نوت 7 خالی بود

ال جی سعی بر آن دارد تا پرچمدار آینده خود گوشی ال جی جی 6 را کاملا متفاوت و متمایز از پرچمدار سامسونگ، گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) طراحی کند. با استفاده از این تکنولوژی کمپانی ال جی می‌تواند با خیال آسوده‌تری گوشی خود را روانه بازار کند و تراژدی گلکسی نوت 7 سامسونگ را تکرار نکند. علاوه بر این ال جی تایید کرده است که پرچمدار جدیدش را در دمای 15 درصد بیشتر از استانداردهای ایالات متحده و اروپا آزموده است.

ال جی همچنین تلاش خواهد کرد پیش از عرضه گلکسی اس 8 این گوشی پرچمدار را روانه بازار کند. به نظر می‌رسد که می‌توانیم ال جی جی 6 را در نمایشگاه MWC ماه آینده ملاقات کنیم و فروش آن نیز از 10 مارس (20 اسفند ماه) آغاز خواهد شد. این احتمال وجود دارد که سامسونگ نیز از پرچمدار خود در این نمایشگاه رونمایی کند، اما به نظر می‌رسد باید برای خریداری آن تا 2 ماه پس از عرضه گوشی ال جی جی 6 صبر پیشه کنید. سامسونگ دیگر قصد ندارد با عرضه زودتر از موعود گوشی هوشمند خود بار دیگر اتفاقات ناخوشایند گذشته را رقم بزند. در بیانیه رسمی ال جی آمده است:

ما به طور قابل توجهی امنیت و کیفیت پرچمدار آینده وشی های هوشمند خود را افزایش داده‌ایم تا امنیت مصرف کنندگان را نیز حفظ کنیم.

ما در حال انجام آزمایش بر روی باتری ال جی جی 6 در دمایی 15 درصد بالاتر از استانداردهای ایالات متحده و اروپا هستیم. این باتری همچنین تحت آزمایش های مختلفی نظیر سوراخ کردن با استفاده از پره‌های تیز و یا افتادن یک جسم سنگین از ارتفاع زیاد بر روی آن قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. فقط ال جی ،دوست دارم ال جی

  2. بقول خودش
    سادگی در اوج هوشمندی ❤️

  3. عشقه ال جی عاشقتم