معرفي الترابوک IdeaPad U510 لنوو

پس از معرفي انواع و اقسام الترابوک ها توسط شرکت هاي مختلف در رويداد IFA برلين اينبار نوبت به شرکت لنوو و معرفي محصولات جديد آن رسيده است که در اين پست به معرفي الترابوک جديد اين شرکت مي پردازيم.در ادامه مطلب با معرفي کامل و گالري تصاوير اولترابوک IdeaPad U510 با ما همراه باشيد.

 نام این محصول IdeaPad U510 است و طراحی شبیه به مدل های کوچکتر لنوو یعنی U310  و U410 دارد، الترابوک هایی که دارای صفحه نمایش ۱۳.۳ و ۱۴ اینچی می باشند.
سیستم عامل این دستگاه، ویندوز ۸ یا ویندوز ۸ پرو خواهد بود. رم تا ظرفیت ۸ گیگابایت، هارد درایو تا ظرفیت ۱ ترابایت (قابلیت انتخاب SSD هم وجود دارد) و گرافیک اختصاصی NVIDIA GeForce 625M از مشخصات این دستگاه می باشد.

لنوو در این محصول خود از نسل دوم و سوم پردازنده های اینتل Core i3, Core i5 و Core i7 بهره می برد. صفحه نمایش آن دارای رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل، درایو نوری DVD و حتی بلو – ری، دوربین ۱ مگاپیکسل، اسپیکرهای استریو Dolby Home Theater V4، وای فای و بلوتوث ۴.۰ از جمله ویژگی های دیگر IdeaPad U510 هستند.
در بخش پورت ها، ۲ پورت USB 2.0، یک پورت USB 3.0، پورت های HDMI و VGA، اسلات SD card و درگاه هدفن قرار دارد. ابعاد آن ۱۵ در ۹.۸ در ۰.۸ اینچ و وزن آن حدود ۲.۲ کیلوگرم است. باطری این دستگاه نیز تا حدود ۶ ساعت دوام دارد.

الترابوک IdeaPad U510 قرار است در ماه سپتامبر و با قیمت ۶۷۹ دلار به بالا عرضه شود.

{photo}91/06/10/IdeaPad-U510{/photo}


منبع : engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*