آپدیت اندروید 7 برای اچ تی سی وان ای 9 - HTC One A9

آپدیت اندروید 7 برای اچ تی سی وان ای 9 تا دقایقی دیگر منتشر می‌شود

در حالی که کمپانی تایوانی اچ تی سی به دلیل باگ‌های امنیتی عرضه آپدیت اندروید 7 نوقا برای اچ تی سی 10 (HTC 10) را متوقف کرده است، اما خبری خوب برای صاحبان گوشی اچ تی سی وان ای 9 (HTC One A9) در راه است؛ امروز مدیر اجرایی این شرکت اعلام کرد عرضه آپدیت اندروید 7 برای اچ تی سی وان ای 9 از امشب آغاز می‌شود.

به گفته این شخص مسوول، این آپدیت تا دقایقی دیگر برای صاحبان گوشی های آنلاک اچ تی سی وان A9 منتشر خواهد شد و نکته جالب توجه این است که محدود به اپراتور خاصی نیست.

این خبر که در صفحه توییتر مو ورسی (Mo Versi) مدیر اجرایی شرکت HTC اعلام شده، از قطعی شدن عرضه آپدیت اندروید 7 برای اچ تی سی ای 9 آنلاک سخن می‌گوید. او در ادامه، زمان انتشار این به‌روزرسانی را از امشب اعلام کرده است.

آپدیت اندروید 7 برای اچ تی سی وان ای 9 چه تغییراتی به همراه دارد؟

مو ورسی جزییات دیگری از این به‌روزرسانی و تغییرات احتمالی حاصل از آن  را فاش نکرده اما باتوجه به اینکه قرار است وان M9 به اندروید 7 نوقا آپدیت شود، پس انتظار می‌رود امکانات و ویژگی‌های جدیدی که گوگل برای آخرین نسخه سیستم عامل خود تدارک دیده را در کنار امکانات اضافه شده توسط اچ تی سی در بر داشته باشد. در هر صورت، پس از انتشار رسمی آپدیت اندروید 7 برای اچ تی سی وان ای 9 جزییات بیشتری از تغییرات کامل سیستم عامل و رابط کاربری آن مشاهده خواهد شد.

صاحبان گوشی اچ تی سی وان ای 9 به گوش باشند! ما مجوز فنی برای عرضه آپدیت سیستم عامل اندروید نوقا برای اسمارت فون شما را دریافت کرده‌ایم و از امشب آن را منتشر خواهیم کرد.

– مو ورسی (MoVersi@)، دوشنبه 16 ژانویه 2017

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

15 دیدگاه

  1. سلام من یه گوشی htc one E8 با اندریاید 6 دارم و هر کاری میکنم اپدیت نگیشه چرا ؟

  2. سلام ، با تشکر از شما . مدل موبایل من HTC One a9 هستش
    من موبایلم رو به
    اندروید 7 ارتقاء دادم اما از زمانی که این کار رو کردم مصرف باتری موبایلم به شدت افزایش پیدا کرده و حتی زمانی که از موبایلم استفاده ای هم نمیکنم چند درصد از حجم شارژ موبایلم کم میشه! میخواستم بدونم باید چیکار کنم امکانش هست که به حالت قبلی برگرده ؟؟
    ممنون میشم پاسخ بدید

  3. سلام امکان داره بفرمایید برای htc desire 10 pro کی بارگزاری میشه؟؟؟؟

  4. سلام من این گوشی رو دارم اپدیت کردم الان چند مدته گوشیم داغ میشه و خودش ریست میشه چندبار تنظیمات کارخونه کردم ولی فایده نداشته دوستان اندروید 7 نکنید گوشیتون خراب میشه اصلا بدرد نمیخوره مزخرف هستش

  5. سلام گوشی اندرویدe one9 من چند وقتی هست که داغ میکنه وقتی باهاش کار میکنم و ناگهانی خاموش میشه الان ریست و تنظیمات کار خونه کردم ولی کماکان داغ میکنه مشکلش چی میتونه باشه

  6. سلام
    من htc a9 مدل 32 گیگ دارم
    بیلد 707
    ساخت تایوان
    هنوز آپدیت آندروید 7 رو نگرفتم
    میاد براش؟؟

  7. با سلام از سایت خوبتان من a9u دارم با بیلد نامبر 401 اروپا هست اپدیت ۲۶۳ مگابایتی برای من اومده دانلود میکنم میگه به سایت رسمی اچ تی سی بروید بعد میگه باید رام بخوره میشه راهنمایی کنید لطفا .با تشکر

  8. سلام..منa9 دارم .چینیش البته…برام آپدیت نیومده..چیکار کنم؟؟

  9. سلام برای من اومد و داشت اپ میشد ولی متاسفانه من دستم خورد کنسل شد حالا چطوری باز بزنم اپ شه ممنون میشم جواب بدین

  10. اندروید هفت چیشد پس برا اچ تی سی همش زده تا دقایقی دیگر زمان دقیقش کی هست؟؟

  11. باسلام، این نسخه ی آنلاک که میگین شامل چه نسخه هاییه؟یعنی چی؟