امنیت گوشی ال جی جی 6

آزمایش‌های گسترده ال جی برای اطمینان از امنیت گوشی ال جی جی 6

پایان سال گذشته میلادی، پایانی بر سری Note گوشی های سامسونگ بود. گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) همراه با دو مرتبه فراخوان جهانی و بازگشت به کارخانه نشان داد که امنیت یکی از مهم‌ترین مباحث برای محصولاتی‌ست که ما آن‌ها را هر روز در کنار خودمان می‌بینیم و از آن‌ها استفاده می‌کنیم. بر همین اساس کمپانی الجی در حال انجام آزمایش‌های گسترده‌ای است تا از امنیت گوشی ال جی جی 6 (LG G6) اطمینان حاصل کند و تراژدی Note 7 بار دیگر تکرار نشود.

کمپانی ال جی الکترونیکس به رسانه کره‌ای The Korea Hearld گفته است که آن‌ها به سختی مشغول آزمایش‌های اجرایی خانگی بر روی گوشی پرچمدار آینده خود، ال جی G6 هستند.

ما به طور قابل توجهی ایمنی و کیفیت گوشی‌های هوشمند جدید پرچمدارمان را برای استفاده کاربران افزایش داده‌ایم.

ال جی چندین قدم حتی از استانداردهای گوشی‌های هوشمند نیز پایش را فراتر گذاشته و آزمایش‌های درجه حرارت محصول آینده خود را در دمایی 15 درصد بالا‌تر از استانداردهای ایالات متحده و اروپا انجام داده است. به همین ترتیب تست‌هایی نظیر سوراخ کردن باتری با پره‌های تیز و یا رها کردن اشیا سنگین بر روی گوشی ال جی جی 6 از ارتفاعات بالا انجام گرفته است.

ال جی همچنین در ارتباط با آزمایش‌های مقاومت استحکام باتری می‌گوید که آن‌ها یک نسخه آزمایشی از گوشی را از طریق شرایط سختی همچون بارش باران و قرار گرفتن در معرض ولتاژ بالا آزموده‌اند. این کمپانی امیدوار است که بتواند بیشترین سطح امنیت را با استفاده از این گوشی به کاربرانش ارائه کند. البته آزمایش‌های ایمنی تنها به بخش باتری گوشی LG G6 محدود نمی‌شود و آنها بر روی جنبه‌های مختلف آن نظیر پردازنده، نمایشگر، دوربین و سنسور اثر انگشت نیز انجام خواهد گرفت.

امنیت گوشی ال جی جی 6

امنیت گوشی ال جی جی 6 در بین تمامی گوشی های سال 2017 زبان‌زد خواهد بود

در انتها لازم به ذکر است که این کمپانی برای کنترل دمای داخلی گوشی و جلوگیری از داغی بیش از حد دما، لوله های مسی را در داخل دستگاه تعبیه خواهد کرد. با تمام این تفاسیر بدون شک امنیت گوشی ال جی جی 6 در بین تمامی گوشی های هوشمند سال 2017 زبان‌زد خواهد بود و ما را همچنان مشتاق به دیدار خود نگه داشته است. بر اساس آخرین اخبار و تیزرهای تبلیغاتی انتشار یافته از سوی این غول کره‌ای، ال جی جی 6 از بدنه‌ای ضد آب بهره می‌برد و یک نمایشگر 5.7 اینچی را در بدنه‌ای بسیار کوچک‌تر از حد معمول جای خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*