آپدیت OTA اندروید 7 برای گلکسی اس 7

آغاز عرضه آپدیت OTA اندروید 7 برای گلکسی اس 7 در دو کشور

بعد از عرضه به روز رسانی رسمی اندروید 7 نوقا برای گلکسی اس 7 (Galaxy S7) و گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 edge) در هفته قبل برای کاربرانی که پیش‌تر از نسخه بتا این ورژن از اندروید استفاده می‌کردند، اکنون سامسونگ عرضه آپدیت OTA اندروید 7 نوقا را برای برای تمامی کاربران در همان مناطق آغاز کرده است. به عبارت دیگر، دریافت آپدیت OTA اندروید 7 برای گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج هم‌اکنون برای کاربران کشور انگلستان و همچنین کشور چین مهیا شده است.

مدت‌ها قبل شایعه عرضه آپدیت OTA اندروید 7 برای گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج در چنین روزی در ماه ژانویه منتشر شده بودند که خوشبختانه این شایعات بی‌پایه و بی‌اساس نبوده و به حقیقت تبدیل شدند. به‌روز‌رسانی رسمی اندروید نوقا برای این دو پرچمدار سامسونگ حدود 1.2 گیگابایت حجم داشته و متاسفانه در کشور چین، در همان زمان‌های آغازین عرضه به دلیل وجود باگ‌هایی جزیی متوقف شد تا بعد از برطرف شدن مشکلات، مجددا فرآیند از سر گرفته شود. همچنین وضعیت دریافت آپدیت OTA اندروید 7 برای گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج برای آن دسته از مدل‌های دارای چیپستی غیر از اگزینوس هنوز مشخص نشده، اما از آنجایی که مدت کافی از زمان توقف استفاده آزمایشی از نسخه بتا می‌گذرد، احتمال می‌دهیم این دستگاه‌‌ها نیز به زودی آپدیت OTA اندروید 7 برای گلکسی اس 7 را دریافت کنند.

آپدیت OTA اندروید 7 برای گلکسی اس 7آپدیت OTA اندروید 7 برای گلکسی اس 7 تنها شامل تغییرات پیش پا افتاده نیست!

بر اساس گفته‌های سامسونگ و راهنمای استفاده عرضه شده توسط این شرکت، حدود 20 ویژگی جدید با دریافت آپدیت OTA اندروید 7 برای گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج به آنها اضافه خواهند شد که امکاناتی جدید، علاوه بر بهبودهای گرافیکی را شامل می‌شوند. در نظر داشته باشید برخی از این قابلیت‌ها همانند میان‌بر اپلیکیشن برای نرم افزارهای پیش‌فرض سامسونگ و همچنین امکان تقسیم صفحه نمایش به دو نیمه مساوی و استفاده از دو برنامه به صورت همزمان، جزو خصیصه‌های درونی خود اندروید نوقا هستند، اما بسیاری دیگر از امکانات اضافی موجود در آپدیت OTA اندروید 7 برای گلکسی اس 7 ، به رابط کاربری جدید سامسونگ تعلق دارند. این تغییرات، اساسی بوده و تنها به عوض شدن ظاهر آیکون‌های منوی تنظیمات و یا تغییر پس‌زمینه و رنگ پنجره نوتیفیکیشن ختم نمی‌شوند.

آپدیت OTA اندروید 7 برای گلکسی اس 7به عنوان نمونه‌ای بسیار بارز از امکانات افزوده‌شده به گوشی بعد از دریافت آپدیت OTA اندروید 7 برای گلکسی اس 7 ، می‌توان به امکان تغییر رزولوشن پیش‌فرض صفحه نمایش اشاره کرد، وقتی که کاربر نیازی به استفاده از تمامی دانه‌های ریز و رنگی موجود در صفحه نمایش نداشته و اصراری برای دقت بالای محتوای نمایشی ندارد. در ادامه این کار، شاهد کاهش میزان فعالیت پردازنده گرافیکی و در نتیجه تاثیر مثبت بر روی دوام باتری گوشی هستیم. همچنین اپلیکیشن پیام‌رسان پیش‌فرض به کاربر اجازه می‌دهد تا پیام‌ها را بر اساس موضوعات و یا اطلاعات تماس مخاطبان طبقه‌بندی کند. همان‌طور که می‌بینید، امکانات جدید و قابل توجهی با ارائه آپدیت OTA اندروید 7 برای گلکسی اس 7 به گوشی اضافه می‌شوند، به همین دلیل جا دارد تا بعد از عرضه جهانی به‌روز‌رسانی، در یک مطلب تخصصی به بررسی تمامی این موارد بپردازیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. بالاخره معلوم‌نشد برای ایران کی می آید

  2. برای ایران کی میاد؟

  3. برای ایران کی میاد؟؟؟

  4. هنوز هیچ خبری درباره کشورهای بعدی دریافت‌کننده منتشر نشده.
    اخبار وب سایت رو دنبال کنید، به محض فراهم شدن امکان دریافت به روز رسانی برای کاربرای ایرانی، اون رو به اطلاع شما میرسونیم.

  5. واسه ایران کی میاد؟

  6. آقا واسه ایران کی میاد؟