مشخصات گوشی زد تی ای ZTE Hawkeye - Hawkeye: مشخصات فنی و قیمت

اعلام مشخصات گوشی زد تی ای Hawkeye ؛ محصولی که طبق خواست طرفداران ساخته شده است

دقایقی پیش به طور رسمی مشخصات گوشی زد تی ای Hawkeye اعلام شد. کمپانی زد تی ای این گوشی (ZTE Hawkeye) را به عنوان نتیجه‌ی پروژه‌ی CSX تولید خواهد کرد که سال گذشته آغاز شد و در آن از طرفداران خود خواست که مشخصات و ویژگی‌های این اسمارت فون را خودشان تعیین کنند. حالا بعد از این که نام Hawkeye برای این گوشی و در جریان رویداد سی ای اس ۲۰۱۷ تایید شد، جزییات مربوط به مشخصات آن نیز در اختیار خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفته است.

طبق گفته‌های رسمی این کمپانی، گوشی زد تی ای Hawkeye دارای یک نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی خواهد بود که این نمایشگر در یک قاب چسبنده (self-adhesive) قرار می‌گیرد. این قاب که احتمالا ویدیوی بررسی نمونه‌های مشابه آن را در شبکه‌های اجتماعی دیده‌اید، می‌تواند به هر سطحی بچسبد و به طور مثال هنگامی که می‌خواهید در آشپزخانه کار کنید و یا در محیط هایی نظیر حمام و دستشویی، گوشی هوشمند شما را بدون تماس با دست‌تان، بر روی هوا نگه میدارد؛ البته هنوز اعلام نشده است که آیا این قاب قرار است همراه با گوشی فروخته شود و یا کاربران برای خریداری آن باید مبلغ جداگانه‌ای بپردازند.

همچنین رزولوشن نمایشگر گوشی زد تی ای Hawkeye نیز اعلام نشده و کمپانی سازنده تنها به ذکر ابعاد آن اکتفا کرده است. یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۲۵ با معماری ۶۴ بیتی که بر روی فرکانس ۲ گیگاهرتزی کلاک شده است، به عنوان مغز متفکر این اسمارت فون ایفای نقش خواهد کرد و یک باتری با ظرفیت شارژدهی ۳ هزار میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی تامین انرژی آن را بر عهده خواهد داشت.

مشخصات گوشی زد تی ای Hawkeye نسبت به قیمت آن بسیار جذاب است

مشخصات گوشی زد تی ای ZTE Hawkeye - Hawkeye: مشخصات فنی و قیمت

از دیگر مشخصات گوشی زد تی ای Hawkeye نیز می‌توانیم به برخورداری از پورت یو اس بی نوع سی، فناوری شارژ سریع Quick Charge ۲.۰ کوالکام، دوربین دوگانه بر روی پنل پشتی شامل دو دوربین ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی مجهز به قابلیت پایدارسازی اپتیکال تصاویر (OIS)، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی،  ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی با قابلیت افزایش تا سقف ۲۵۶ گیگابایت، اشاره داشته باشیم؛ البته‌ی نکته‌ی عجیب این است که در هر دو تصویری که از سوی این کمپانی برای معرفی مدل Hawkeye منتشر شده، تنها یک دوربین با یک لنز بر روی پنل پشتی قرار دارد و این بسیار گیج‌کننده است!

البته مسئولان خبرگزاری Android Headlines برای این موضوع با زد تی ای تماس گرفته‌اند و منتظر دریافت پاسخ از سوی مدیران این برند چینی هستند. علاوه بر این باید بدانید که با درخواست فراوان از سوی کاربران، گوشی زد تی ای Hawkeye به امکان پشتیبانی از دو سیمکارت به طور همزمان (یکی از خشاب‌های سیمکارت به عنوان محل قرارگیری کارت حافظه‌ی جانبی نیز عمل می‌کند)، نصب بودن سیستم عامل اندروید نوقا به طور پیش‌فرض (هنوز مشخص نیست که آیا باید انتظار ورژن اندروید نوقا ۷.۰ و یا ۷.۱ را داشته باشیم)، پشتیبانی از اتصال به شبکه‌ی اینترنت ال تی ای ۴ جی (پشتیبانی از باندهای ال تی ای B2/B4/B5/B12(MFBI)/B7/B13/B66)، سنسور اثر انگشت بر روی پنل پشتی، چیپست ان اف سی و البته سیستم پخش صدا با شفافیت بالا نیز مجهز شده و خریداران یک پکیج کامل را دریافت خواهند کرد.

مشخصات گوشی زد تی ای ZTE Hawkeye - Hawkeye: مشخصات فنی و قیمت

گفتنی است که اگر شما هم به دریافت این محصول علاقه‌مند شده‌اید، باید بدانید که فرصت محدودی وجود دارد و باید با مراجعه به صفحه‌ی آن در وبسایت کیک استارتر، پکیج حمایتی را انتخاب و ۱۹۹ دلار به این پروژه کمک کنید تا هرچه سریع‌تر به هدف ۵۰۰ هزار دلاری دست پیدا کند.

آپدیت مهم

مدیران زد تی ای به سوال ارسال شده درباره‌ی دوربین دوگانه و تناقض آن با تصاویر تبلیغاتی پاسخ داده‌ و اعلام کرده‌اند که آن تصاویر تنها رندرهایی برای نمایش حالت کلی این محصول بوده‌اند و اسمارت فون نهایی که در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، دارای دوربینی با ساختار لنزهای دوگانه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*