تبلت هواوی مدیاپد تی 3

تبلت هواوی مدیاپد تی 3 در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی می‌شود

در تازه‌ترین خبرها از سوی شرکت هواوی آمده است که این کمپانی چینی قصد دارد در کنگره جهانی موبایل بارسلونا (MWC 2017) از یک تبلت جدید، به نام هواوی مدیاپد تی 3 (Huawei Mediapad T3) رونمایی کند. ساعاتی پیش اطلاعات جدیدی از سوی شخصی به نام Roland Quandt یکی از افشاکنندگان دنیای تکنولوژی به بیرون درز پیدا کرده است که تصویری از دریافت تاییدیه وای فای توسط این تبلت معرفی نشده شرکت هواوی را به همراه دارد.

تبلت هواوی مدیاپد تی 3

وی کسی است که در گذشته نیز اطلاعات مختلفی را در خصوص این محصول افشا کرده است و این قول را می‌دهد که تبلت هواوی مدیاپد تی 3 را در نمایشگاه بارسلونا از نزدیک ملاقات کنیم؛ اگر چه این بار هم وی از درز اطلاعات سخت افزازی تبلت جدید هوای خودداری کرده و تنها خبر از دریافت تاییدیه اتصال Wi Fi توسط این محصول را داده است.

نسل گذشته این تبلت، هواوی مدیاپد تی 2 (Huawei MediaPad T2) از یک نمایشگر 7 اینچی بهره می‌برد و مدل تی 2 پرو نیز در نسخه های 10، 8 و 7 اینچی در بازار موجود است. در حالی که این سری از تبلت های شرکت هواوی ارائه کننده رنج گسترده‌ای از اندازه‌ها و قیمت‌ها است، متاسفانه هیچ یک از آن‌ها در بازارهای بزرگ جهانی همچون ایالات متحده به فروش نمی‌روند. آخرین تبلت شرکت هواوی که به بازار آمریکا ورود پیدا کرد، تبلت هواوی مدیاپد ام 3 (Huawei MediaPad M3) مجهز به یک نمایشگر 8.3 اینچی بود.

تبلت هواوی مدیاپد تی 3

انتظار مشخصات سخت افزاری قدرتمند در تبلت هواوی مدیاپد تی 3

بر اساس آخرین شنیده‌ها، مشخصات تبلت هواوی مدیاپد تی 3 نسبتا مشابه به پرچمدار تبلت های شرکت هواوی مدل مدیاپد ام 3 است. این تبلت از یک نسخه نامشخص اندروید بهره می‌برد و قادر به پشتیبانی از وای فای 802.11 b/g/n در فرکانس 2.4 گیگاهرتز خواهد بود. با توجه به این که مدیاپد ام 3 نیز اخیرا معرفی شده است، بعید به نظر می‌رسد شاهد عرضه نسخه قدرتمندتری از آن در نمایشگاه MWC 2017 باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ye mozoe koli baraye inke bara kodom goshia android 7 miad mizarid????