تاریخ کنفرانس خبری سونی در MWC 2017 مشخص شد

تاریخ کنفرانس خبری سونی در MWC 2017 مشخص شد

طبق اعلام منابع رسمی، تاریخ کنفرانس خبری سونی در MWC 2017 مشخص شده است. نمایشگاه MWC 2017 قرار است 27 فوریه تا 2 مارس (9 تا 12 اسفند) در شهر بارسلون اسپانیا برگزار شود.

سونی قصد دارد کنفرانس خبری خود را در همان روز اول نمایشگاه، یعنی 27 فوریه ساعت 8:30 صبح به وقت اروپا (9 اسفند ساعت 11 ظهر به وقت ایران) برگزار کند. اگرچه اطلاعات بیشتری از این کنفرانس در دست نیست اما انتظار می‌رود چند سخت افزار از سوی کمپانی مطرح ژاپنی‌ها معرفی شود.

تاریخ کنفرانس خبری سونی در MWC 2017 روز اول نمایشگاه است

پس از اعلام تاریخ کنفرانس خبری سونی در MWC 2017 گمانه‌زنی‌هایی درخصوص برنامه مدیران این شرکت در روز برگزاری کنفرانس و معرفی چند محصول جدید شنیده می‌شود. اولین شایعه، معرفی دو گوشی میان‌رده با اسم رمز G3112 و G3221 است که هر دو به پردازنده‌های یکسان هشت هسته‌ای مدیاتک مجهز هستند. G3112 ارزان‌تر از دیگری است؛ صفحه نمایش این گوشی با رزولوشن 720 پیکسل ارایه شده که در مقایسه با صفحه نمایش 1080 پیکسلی G3221 از کیفیت پایین‌تری نیز برخوردار است. مدل G3221 قرار است با دوربین عقب 23 مگاپیکسلی و 4 گیگابایت رم روانه بازار شود.

دیگر اسمارت فون احتمالی که سونی در MWC 2017 از آن رونمایی می‌کند، مدل جدید اکسپریا ایکس ای (Sony Xperia XA) است. تاکنون چند رندر از این محصول به بیرون درز کرده که خبر از صفحه نمایشی با حاشیه‌های کم، پورت USB-C، سوراخی جهت اتصال بند و خوشبختانه جک 3.5 میلیمتری هدفون می‌دهد. آخرین احتمال نیز معرفی مدل جدید گوشی اکسپریا ایکس زد (Xperia XZ) است که در اواخر سال گذشته میلادی، تصویری مات از آن منتشر شده بود.

دو دیوایس آخر (اکسپریا XA و XZ) از نظر ظاهری شباهت‌های زیادی با هم دارند و احتمالا دلیل این شباهت، طراحی مفهومی یکپارچه (unified design concept) است که سونی در اواخر سال 2016 آن را معرفی کرده بود. البته برخی اعتقاد دارند هر دو دیوایس، یکی هستند. با این حال، با توجه به تصویر مات منتشرشده از اکسپریا XZ ، نمی‌توان با قاطعیت این نظریه را پذیرفت.

چند وقتی است خبری از معرفی محصولی جدید از سونی نبود و حالا همه علاقه‌مندان به این برند، چشم به نمایشگاه MWC 2017 دوخته‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*