معرفی دوربین Fujifilm X-T20 ؛ مدل جدید بدون آینه‌ی فوجی فیلم

معرفی دوربین Fujifilm X-T20 ؛ مدل جدید بدون آینه‌ از فوجی فیلم

بله مطمئنا دوربین های سری X-T2 and X-Pro2 از کمپانی فوجی فیلم، هر عکاس علاقه‌مندی را برای خریدشان وسوسه می‌کند، اما بعد از مشاهده‌ی برچسب قیمت این محصولات قدرتمند، خیلی از کاربران از خریدشان منصرف می‌شوند. بنابراین اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید و هنوز هم مایلید که از لنزهای جذاب سری ایکس فوجی فیلم بهره ببرید، احتمالا دوربین Fujifilm X-T20 به گزینه‌ی مورد علاقه‌ی شما تبدیل خواهد شد.

درست مشابه مدل X100F که آن هم ساعاتی پیش به طور رسمی معرفی شد، شایعات زیادی پیرامون مشخصات و تولید دوربین Fujifilm X-T20 وجود داشت و حالا بعد از ماه‌ها گمانه‌زنی توسط کاربران، این دیوایس به عنوان نسل بعدی سری X-T10 که در سال ۲۰۱۵ رونمایی شد، روانه‌ی بازار خواهد شد. ممکن است با مشاهده‌ی نمای بیرونی این دوربین، تصور کنید که فوجی فیلم تلاش چندانی برای ارتقای این محصول نسبت به نسل قبلی آن به کا نبسته است، اما باید بدانید که تغییرات هیج‌انگیز این محصول در پشت صحنه رخ داده است و این مشخصات دوربین Fujifilm X-T20 هستند که برای خریداران بیشتر جذابیت خواهند داشت.

با مشخصات دوربین Fujifilm X-T20 آشنا شوید

معرفی دوربین Fujifilm X-T20 ؛ مدل جدید بدون آینه‌ی فوجی فیلم

با برخورداری از یک سنسور ۲۴.۳ مگاپیکسلی X-Trans CMOS III، دوربین Fujifilm X-T20 قادر به تصویربرداری با رزولوشن 4K خواهد بود و یک نمایشگر لمسی نیز برای کنترل تنظیمات و منوهای مختلف برای آن در نظر گرفته است؛ این دو مورد هر دو جزو مهمترین تغییرات نسبت به نسل X-T10 محسوب می‌شوند. ۹۱ نقطه‌ برای فوکوس خودکار که ۴۹ مورد از آنها برای تنوع در تشخیص فاز به کار می‌روند، از دیگر قابلیت‌های این محصول جدید محسوب می‌شوند.

معرفی دوربین Fujifilm X-T20 ؛ مدل جدید بدون آینه‌ی فوجی فیلم

یک قطعه‌ی الکتریکی برای یافتن نمای مناسب در این مدل تعبیه شده است و قرار گرفتن تعداد زیادی از فیلترهای هنری و تصویری، به شما کمک خواهد کرد که تصاویر فوق‌العاده‌ای را با دوربین Fujifilm X-T20 به ثبت برسانید که تجربه‌ی متفاوتی نسبت به دیگر محصولات مشابه محسوب می‌شود.

گفتنی است که فوجی فیلم این دوربین بدون آینه را در رد‌ه‌ی محصولات میان‌رده‌ی خود به فروش خواهد رساند و علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۹۰۰ دلار، بدنه‌ی آن را به طور مجزا دریافت کنند. افرادی که توانایی پرداخت هزینه‌ی بالاتری داشته باشند، می‌توانند با پرداخت ۱۲۰۰ دلار، دوربین Fujifilm X-T20 را به همراه یک کیت از لنز ۱۸.۵۵ میلی‌متری دارای دریچه‌ی نوردهی با مقدار f/2.8 تا ۴ دریافت کنند.

معرفی دوربین Fujifilm X-T20 ؛ مدل جدید بدون آینه‌ی فوجی فیلم

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*