تصاویر جدید هواوی پی 10

تصاویر جدید هواوی پی 10 خبر از نمایشگر خمیده و اسکنر اثر انگشت در قاب جلویی می‌دهد

در حالی که بسیاری از کاربران و علاقه‌مندان به گوشی های هوشمند، گوشی هواوی پی 9 (Huawei P9) را آغاز یک انقلاب تازه در بین محصولات کمپانی چینی هواوی می‌دانند، از همین حالا تا زمان رونمایی پرچمدار جدید این شرکت گوشی هواوی پی 10 (Huawei P10) یک ماه بیشتر باقی نمانده است و همه در انتظار ملاقات با این گوشی شگفت‌انگیز هستند. ما برای آن دسته از کاربران طرفدار این برند خبرهای خوبی داریم و تصاویر جدید هواوی پی 10 می‌تواند آن‌ها را مشتاق‌تر از گذشته منتظر رونمایی از این گوشی کند.

شب گذشته، تصاویر جدید هواوی پی 10 در کشور چین منتشر شد و ما می‌توانیم به نوعی تایید کنیم آن‌ها کاملا نزدیک به آن چیزی هستند که کمپانی هواوی قرار است عرضه کند. اول از هر چیزی، ما دو تصویر از پنل جلویی داریم و یک تصویر نیز قاب پشتی را نمایش می‌دهد که دعوت می‌کنیم در زیر آن‌ها را مشاهده کنید.

تصاویر جدید هواوی پی 10 خبر از جایگیری اسکنر اثر انگشت در قاب جلویی این گوشی میدهد

اگر این تصاویر مربوط به مدل نهایی و واقعی پرچمدار هواوی باشد، این کمپانی تصمیم گرفته است تا اسکنر اثر انگشت را از قاب پشتی جداکرده و در زیر کلید هوم فیزیکی گوشی هوشمند آینده خود قرار دهد. بنابراین قاب پشتی تنها از دوربین دوگانه و لوگو این برند چینی میزبانی خواهد کرد. بر اساس آنچه که شنیده می‌شود، دوربین دوگانه مجهز به برند لایکا در قسمت پشتی این گوشی همانند مدل P9 تعبیه شده است. در اینجا همچنین فلش دوگانه LED همراه با سنسور فوکوس خودکار لیزری نیز به چشم می‌خورد. به طور کلی این ستاپ دوربین، نسل سوم دوربین های مخصوص گوشی لایکا پس از هواوی پی 9 و میت 9 (Huawei Mate 9) خواهد بود.

تصاویر جدید هواوی پی 10

انتظار می‌رود هواوی پی 10 از یک نمایشگر 5.5 اینچی خمیده با وضوح Quad HD (یا 2560 در 1440 پیکسل) بهره‌مند باشد. به طور کلی با توجه به تصاویر جدید هواوی پی 10 احتمالا این گوشی مبتنی بر نسل گذشته خود، مدل پی 9 طراحی شده باشد؛ هرچند اسکنر اثر انگشت جایگاه تازه‌ای را در این گوشی به خود خواهد دید. یکی از محتمل‌ترین شایعاتی که در خصوص پرچمدار آینده غول چینی حوزه فناوری به گوش می‌رسد، عرضه P10 در دو مدل مختلف است و این بدان معناست که به جز مدل اصلی پی 10، یک مدل به نام هواوی پی 10 پلاس (Huawei P10 Plus) نیز روانه بازار خواهد شد.

در هر صورت تا چند روز دیگر نمایشگاه MWC 2017 آغاز به کار خواهد کرد و ما انتظار داریم با این محصول در محل استقرار نمایشگاه، بارسلون اسپانیا دیدار کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*