تصویر جدید گوشی ال جی G6

تصویر جدیدی از گوشی ال جی G6 به بیرون درز کرد

یک هفته پیش بود که شرکت قاب ساز گاستک رندرهایی را مربوط به گوشی ال جی جی 6 در وب سایت خود منتشر کرده بود و این درحالی بود که قاب جلویی این گوشی ظاهرا بر اساس واقعیت طراحی نشده بود. همین قضیه موجب شد تا کاربران این سوال در ذهنشان به وجود بیاید که به راستی نمایشگر و پنل جلویی گوشی ال جی G6 به چه شکل خواهد بود؟ خوشبختانه به لطف گزارش جدید وب سایت The Verge، تصویر جدیدی از پنل جلویی پرچمدار آینده شرکت ال جی به بیرون درز پیدا کرده است.

تصویر جدید گوشی ال جی G6

این رسانه اخیرا موفق شده رندر جدیدی از گوشی ال جی G6 را به دست آورد. البته با توجه ب سایه‌ها و نورهای موجود در تصویر کمی سخت است تا بتوانیم تمام جوانب طراحی این محصول را ببینیم، اما همانطور که ما گفتیم تا پیش از این حتی چنین تصویری نیز موجود نبود تا بتوانیم در خصوص آن قضاوت کنیم. بر اساس تصویر فوق به نظر می‌رسد که این گوشی دارای طراحی شیک و زیبایی است.

جک هدفون همچنان بر روی گوشی ال جی G6 وجود خواهد داشت

به نقل از وب سایت The Verge، گوشی موبایل جدید شرکت ال جی همچنان ارائه کننده جک هدفون است که می‌تواند با توجه به حذف این جک در آیفون 7 اپل و اجبار کاربران به استفاده از هدفون های USB نوع C / بلوتوثی، خبر خوبی برای علاقه‌مندان به این ورودی صوتی باشند. آن‌ها همچنین متوجه شده‌اند که گوشی ال جی G6 از بدنه‌ای مقاوم در برابر آب بهره می‌برد و به همین دلیل ال جی دیگر از باتری قابل تعویضی نمی‌تواند در آن استفاده کند. از دیگر مواردی که در خصوص این گوشی توسط ال جی تایید شده است می‌تواند به وجود لوله های مسی در زیر قاب جهت کنترل دمای گوشی و همچنین نمایشگر 5.7 اینچی QHD+ با نسبت 18:9 اشاره کرد. لازم به ذکر است که شرکت کره‌ای ال جی قصد دارد در تاریخ 26 فوریه (8 اسفند) و در طول برگزاری نمایشگاه MWV 2017 از این محصول جذاب رونمایی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*