تبدیل ویدیوهای یوتیوب به MP3

ویکی گجت: چگونه ویدیوهای یوتیوب را به فرمت صوتی MP3 تبدیل کنیم؟

در این پست قصد داریم روشی را با یکدیگر مرور کنیم که به لطف آن می‌توانید بدون هیچگونه دردسری، بخش صوتی فایل های ویدیویی یوتیوب را از آنها استخراج و دانلود کنید. ما در این روش برای تبدیل ویدیوهای یوتیوب به MP3 تنها از یک وب سایت استفاده کرده‌ایم و هیچ نیازی به دانلود ویدیو  و سپس تبدیل آن نخواهد بود.

با وجود اینکه یوتیوب یک سایت بارگذاری ویدیو است، اغلب تاپیک های قبل جستجو در آن به موسیقی مرتبط است. حتی اگر میلیون ها ویدیو کلیپ آپلود شده در این سایت را نیز نادیده بگیریم، باز هم همین تعداد فایل وجود دارد که متمرکز بر روی موسیقی بوده و تنها به جهت آپلود، عکس هایی را بر روی آن‌ها قرار داده‌اند. از همین رو باید یوتیوب را به عنوان یک سرویس استریم موسیقی نیز بشناسیم. شاید چنین موزیک هایی برای کاربران علاقه‌مند خوب باشد، اما این دردسر را برای آن‌ها به همراه خواهد داشت که مجبورند فایل ویدیویی را دانلود کنند و به تبع آن، پهنای باند غیرضروری همراه با موسیقی مصرف شود.

البته اگر جزو کاربران Youtube Red باشید، دو قابلیت جذاب در اختیار شما قرار خواهد گرفت: 1 – گزینه‌ای برای استریم فایل های صوتی به صورت مستقل و فاقد ویدیو. 2 – قابلیت دانلود ویدیو و صوت به صورت جداگانه برای پخش به صورت آفلاین.

تبدیل ویدیوهای یوتیوب به MP3

اما اگر شما جزو کاربران این بخش اشتراکی یوتیوب نباشید، در اینجا یک راه جایگزین وجود خواهد داشت. راه پیش روی شما تبدیل ویدیوهای یوتیوب به MP3 است. برای این کار وب سایت های مختلفی وجود دارند که می‌توانید به واسطه آن‌ها لینک مورد نظر را وارد کرده و سپس پس از تبدیل ویدیوهای یوتیوب به MP3 ، آن‌ها را دانلود و پخش کنید. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید.

تبدیل ویدیوهای یوتیوب به MP3

تبدیل ویدیوهای یوتیوب به MP3

  1. وارد یوتیوب شوید و به دنبال ویدیویی که قصد تبدیل آن به فایل صوتی MP3 را دارید بگردید.
  2. آدرس صفحه ویدیو را از آدرس بار مرورگر خود کپی کنید.
  3. به این سایت بروید و در کادر مربوطه، آدرس ویدیو یوتیوب را پیست کنید.
  4. سپس بر روی دکمه Convert Video کلیک کنید.
  5. پس از اتمام کار، سایت مورد نظر لینک دانلود فایل صوتی به دست آمده را در اختیار شما قرار خواهد داد.

اگر این سایت تبدیل ویدیوهای یوتیوب به MP3 را نپسندیدید، می‌توانید به دو وب سایت دیگر Listen to YouTube و همچنین Vid to MP3 نیز سر بزنید. این سه سایت در حال حاضر بهترین سایت هایی هستند که می‌توانند، بهترین کیفیت ممکن یک فایل MP3 استخراج شده از ویدیو را در اختیار کاربران قرار دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*