فروش رنو سیمبل

فروش رنو سیمبل (Renault Symbol) با قیمت پایین‌تر از بازار آزاد توسط شرکت نگین خودرو

بیش از یک سال از ورود خودروی رنو سیمبل (Renault Symbol) به بازار ایران می‌گذرد. شرکت نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی محصولات رنو در ایران، این سدان فرانسوی را وارد بازار کشورمان کرده و توانسته به فروش خوبی نیز دست پیدا کند. اکنون، نگین خودرو شرایط فروش ویژه نوروزی خودر را با شعار «پرداخت به سلیقه شما» اعلام کرده که در این طرح شاهد فروش رنو سیمبل با شرایط مناسب و قیمت پایین‌تر از بازار خواهیم بود.

با آغاز طرح نوروزی شرکت نگین خودرو، مشتریان بسیاری نسبت به خرید رنو سیمبل اقدام کردند. در طرح ویژه فروش رنو سیمبل می‌توان با پرداخت‌های کم مانند 27 میلیون و 300 هزار تومان صاحب این خودرو شد و باقی‌مانده‌ی بهای آن را در مدت یک الی سه سال به صورت قسطی پرداخت کرد. شرکت نگین خودرو در حال حاضر کمترین میزان کارمزد را برای محصولات خود در نظر گرفته است و خریداران خودروی سیمبل می‌توانند با توجه به زمان بازپرداخت خود، کارمزد صفر تا 16 درصد را انتخاب کنند. تحویل خودرو نیز در مدت 10 روز کاری انجام می‌شود و این شرکت معتقد است که تاکنون به تمامی تعهدات خود عمل کرده و مشتریان همواره خوش قولی نگین خودرو را لمس کرده‌اند.

فروش رنو سیمبل

در طرح نوروزی فروش رنو سیمبل ، مدل سیمبل PE نسخه Exclusive 2016 با پیش پرداخت 27 میلیون و 300 هزار تومان به مشتری تحویل داده خواهد شد. همچنین پرداخت دو یا سه مرحله‌ای نیز امکان‌پذیر است که مشتریان می‌توانند با 10 میلیون تومان پیش پرداخت و واریز باقی مبلغ تا 50 روز بعد، خودرو را تحویل بگیرند. علاوه بر آن، 50 میلیون تومان وام نیز به این خودرو تعلق می‌گیرد و امکانات اضافه‌ای مانند مانیتور فابریک و نویگیشن فعال هم برای خریداران در نظر گرفته شده است.

فروش رنو سیمبل

مقایسه شرایط فروش رنو سیمبل توسط نگین خودرو با شرکت‌های غیررسمی

این شرایط فروش بسیار مناسب‌تر و به صرفه‌تر از بازار آزاد و واردکنندگان غیررسمی است. قیمت مصوب رنو سیمبل برای نگین خودرو 74 میلیون و 900 هزار تومان است؛ در حالی که نسخه‌ی سیمبل PE بدون مانیتور و نویگیشن در بازار آزاد با قیمت 75 میلیون و 500 هزار تومان تا 76 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسد. مشتریان در صورت خرید سیمبل PE از شرکت‌های غیررسمی باید مبلغ 39 میلیون تومان را در ابتدا بپردازند و سپس مبلغ 36 میلیون تومان را در مدت 10 ماه پرداخت کنند. علاوه بر آن، رنو سیمبل توسط شرکت نگین خودرو با گارانتی 5 سال یا 150 هزار کیلومتر عرضه می‌شود اما شرکت‌های واردکننده غیررسمی تنها 2 سال گارانتی را برای این خودرو ارائه می‌دهند.

فروش رنو سیمبل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. با سلام خدمت کاریران عزیز من 12 اسفند 95 در شعبه میرداماد نگین خودرو ثبت نام کردم الان 12 اردییهشت 96 هست هروز با یک دروغ از تحویل سند برای شمارگذاری پلاک ما رو اذیت کرده اند . و حالا با تماس با سازمان مرکزی نگین خودرو بازهم تحویل سند را به 15 روز دیگر موکول کرده اند .

    پیشنهاد میکنم قبل از خرید محصولات نگین خودرو به این نکته توجه داشته باشید که این شرکت دروغ خیلی می گوید .