ایسر دو لپ تاپ لمسی جدید Aspire M3 و Aspire V5 را معرفی کرد

اگر شما هم اخبار مربوط به نمایشگاه IFA 2012 را دنبال می کنید حتما متوجه شده اید که ابزار های ویندوز 8 معرفی شده در این نمایشگاه در دو دسته جای می گیرند لپ تاپ / تبلت های هیبریدی و لپ تاپ های قدیمی که به صفحه نمایش لمسی مجهز شده اند ، ایسر نیز دو محصول جدید خود اولترابوک های Aspire V5 و M3 که در دسته دوم جای می گیرند را معرفی کرده ، در ادامه با شرح مشخصات این دو مدل با ما همراه باشید .

همانطور که پیش‌تر اعلام کردیم Aspire S7 در ۲ سایز ۱۱.۶ و ۱۳.۳ و با صفحه نمایش Full HD لمسی وارد بازار خواهد شد. اما Aspire M3 Touch دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچ و بدنه آلومینیومی است. حاشیه دور نمایشگر لمسی M3 باریک است و به دلیل قرار گرفتن زیر یک لایه شیشه، بدون حاشیه به نظر می‌رسد. ضخامت این لپ‌تاپ لمسی حدود ۲۲ میلی‌متر و وزن آن ۲.۳ کیلوگرم است.
پردازنده اصلی M3 Touch از خانواده Ivy Bridge اینتل و گرافیک آن نیز GeForce GT640M انویدیا است.

{photo}91/06/13/Aspire-m3{/photo}

مشخصات فنی Aspire V5 Touch نیز شبیه به M3 است با این تفاوت که V5 در ۲ سایز ۱۴ و ۱۵ اینچ وارد بازار خواهد شد. طراحی V5 Touch شباهت زیادی به نسخه قبلی V5 دارد و مهمترین تغییر در آن مربوط به صفحه نمایش لمسی آن می‌باشد. البته ابعاد تاچ‌پد این لپ‌تاپ نیز کمی بزرگتر شده است. هرچند لپ‌تاپ‌های سری V5 معمولا ارزان قیمت‌تر از M3 هستند اما بازده و قدرت آنها تقریبا یکسان است. نوت‌بوک‌های V5 نیز مجهز به پردازنده Ivy Bridge اینتل و گرافیک انویدیا خواهند بود.

{photo}91/06/13/Aspire-V5{/photo}

همانطور که در تصاویر مشاهده کردید هر دو لپ‌تاپ مجهز به پورت‌های USB 3.0 و HDMI هستند.
هنوز اطلاعات بیشتری در مورد رزولوشن صفحه نمایش، قیمت و زمان عرضه این محصولات به بازار اعلام نشده است. اما انتظار می‌رود ایسر این محصولات را تا زمان انتشار نسخه نهایی ویندوز ۸ آماده کند.


منبع : engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*