مشخصات موتورولا موتو جی 5

مشخصات موتورولا موتو جی 5 به بیرون درز کرد؛ نمایشگر 5 اینچی فول اچ دی

پس از عرضه گوشی موتو جی 4 (Moto G4) در سال گذشته، لنوو و موتورولا در اقدامی قابل انتظار خود را برای رونمایی از نسل جدید این گوشی، موتورولا موتو جی 5 (Motorola Moto G5) رونمایی می‌کنند. ما پیش از این تصاویری را مرتبط با گوشی موتو جی 5 پلاس (Moto G5 Plus) مشاهده کرده بودیم، حالا مشخصات موتورولا موتو جی 5 به بیرون درز پیدا کرده است که می‌تواند برای طرفداران گوشی های این شرکت جذاب باشد. هرچند هنوز هیچ چیزی به صورت قطعی مشخص نشده است و این احتمال وجود دارد که مشخصات تازه انتشار یافته مربوط به مدلی با نام موتو جی 5 پلی (Moto G5 Play) باشد.

یک وب سایت حوزه تکنولوژی برزیلی یک گوشی با نام Moto G5 XT1672 را در لیست دیتابیس یکی از معتبرترین خرده فروشان این کشور پیدا کرده است که در آن مشخصات گوشی فوق نیز ذکر شده است.

مشخصات موتورولا موتو جی 5

مشخصات موتورولا موتو جی 5

در حالی که موتو جی 5 پلاس احتمالا از یک نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح فول اچ دی (1080p) و یک چیپست به نام اسنپدراگون 625 بهره می‌برد، اما گوشی یافته شده با نام Moto G5 XT1672 همراه با یک نمایشگر 5 اینچی فول اچ دی و یک چیپست اسنپدراگون 430 کوچکتر و ضعیف‌تر از آن به نظر می‌رسد. از دیگر مشخصات موتورولا موتو جی 5 می‌تواند به حضور اندروید 7 نوقا در راس بخش نرم افزاری این گوشی، قابلیت ارتباطی LTE، رم 2 گیگابایتی همراه با حافظه داخلی 32 گیگابایتی به صورت پیشفرض و یک باتری ب ا ظرفیت 2800 میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد. علاوه بر این یک دوربین با لنز 13 مگاپیکسلی در قسمت پشتی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای عاشقان سلفی در قسمت جلویی گوشی مذکور جای گرفته است. متاسفانه هیچ تصویری از این محصول تا به امروز دیده نشده است، اما بعید به نظر می‌رسد تفاوت چندانی به جز اندازه بین آن و برادر بزرگ‌تر خود گوشی موتو جی 5 پلاس وجود داشته باشد.

احتمالا خانواده گوشی های Moto G5 در ماه مارس روانه بازار خواهند شد و این انتظار وجود دارد که در طی هفته‌های آینده، لنوو و موتورولا از اعضای این خانواده رونمایی کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*