گوشی آنر 8 لایت

گوشی آنر 8 لایت هواوی در فنلاند معرفی شد؛ مشخصات فنی و تصاویر

همراه با انتشار تصاویری از گوشی آنر 8 لایت (Honor 8 Lite) در یک قاب موبایل، شایعات در رابطه با احتمال معرفی این گوشی در کنگره جهانی موبایل 2017 نیز قوت گرفت. بعد از گذشت یک روز، حالا تصاویر و مشخصات فنی جدیدترین محصول از برند آنر به صورت رسمی توسط یکی از سایت‌های فنلاندی منتشر شده است.

مشخصات فنی گوشی آنر 8 لایت

همان‌طور که پیشتر نیز انتظارش را داشتیم، گوشی آنر 8 لایت به نمایشگری 5.2 اینچی و فول اچ دی با پنل LTPS و شیشه 2.5D در قسمت بالایی مجهز شده و تراشه کایرین 655 (Kirin 655) با پردانده‌ای هشت هسته‌ای در کنار 3 گیگابایت حافظه رم، مسئول پردازش اطلاعات خواهند بود. حافظه داخلی این گوشی نیز 16 گیگابایت ظرفیت خواهد داشت که البته امکان افزایش آن به 128 گیگابایت همراه با کارت حافظه میکرو اس دی وجود دارد.

اگر توجه کنید، گوشی آنر 8 لایت شباهت بسیاری به هواوی پی 8 لایت (Huawei P8 Lite) دارد و شاید تنها تفاوت میان آنها را بتوان دوربین 12 مگاپیکسلی با گشودگی f/2.2 در نظر گرفت. دوربین دوم این گوشی نیز به سنسوری 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 77 درجه مجهز شده که احتمالا طرفداران عکس های سلفی را راضی خواهد کرد.

گوشی آنر 8 لایت

اگرچه پیش‌فروش این گوشی هوشمند در کشور فنلاند و با قیمت 269 یورو آغاز شده، اما زمان عرضه Honor 8 Lite، بیست و نه بهمن ماه (17 فوریه) خواهد بود. همچنین نسخه‌های اولیه از این گوشی در رنگ‌های مشکی و سفید به فروش رسیده و رنگ‌های آبی و طلایی آن، اواخر ماه مارس (اواسط فروردین) در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

هنوز هیچ اطلاعاتی از احتمال معرفی این گوشی برای بازار دیگر کشورها منتشر نشده است.

عکس های گوشی آنر 8 لایت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. باطری گوشی هم تعویض میشه

  2. سلام گوشیم یکی از بلندگوهاش قطعه هزینش چقدره؟؟

  3. حافظه 32 گیگ انر ۸ لایت توایران هست؟

  4. سلام من گوشیم از دستم افتاد و پشتش ی مقداری ک برداشت برای اینکه درستش کنم چقدر هزینه برمیداره آیا باید کلا قابش عوض بشه یا خیر

  5. من از موبایل هونور ۸لتیت خیلی رازی هستم
    من دربارهی این موبایل یک نظر دارم اگر به توانید این موبایل را
    زد آب کنید خیلی ممنون می شوم
    با تشکر از سازندهی این موبایل