آتش گرفتن آیفون 6 پلاس

آتش گرفتن آیفون 6 پلاس ، این‌بار ساعت 3 نیمه شب در ایالت فلوریدا

بنابر جدیدترین گزارش‌های منتشرشده، ساعت 3 نیمه شب سه‌شنبه همین هفته فردی با نام آماندا بنتز (Amanda Bentz) ساکن “Palm Harbor” در ایالت فلوریدا، با صدایی بلند از خواب بیدار شده و متوجه آتش گرفتن آیفون 6 پلاس (Apple iPhone 6 Plus) می‌شود. به‌گفته آماندا، میز کناری نیز محو دود بوده و شعله‌های آتش سبب سوختن روبالشتی، پتو و پرده او شده است. هم‌زمان همسر وی با تیزهوشی و به کمک یک تی‌شرت، آتش را خاموش کرد تا از خسارت بیشتر جلوگیری کند.

اما واکنش شرکت اپل نسبت به آتش گرفتن آیفون 6 پلاس بسیار جالب است؛ در مرحله اول آنها شماره کارت اعتباری آماندا را درخواست کرده بودند تا مبلغ 749 دلار را به حساب وی واریز کنند. ولی حالا قصد تعویض ترکیبی بی‌ارزش از پلاستیک و شیشه خورد‌شده با یک گوشی جدید را دارند. همچنین اپل ضمن تشکر از شبکه تلویزیونی و محلی WLFA بابت تهیه این گزارش و متوجه کردن آنها از این اتفاق، از بررسی آن توسط کارشناسان خود خبر داد.

اگرچه آتش گرفتن گجت ها یا وسایل الکترونیکی موضوع عجیبی نیست، اما مشکلات مربوط به گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) و انفجار دو نسخه مختلف از باتری این گوشی باعث ایجاد حساسیت در این زمینه شد. اما حالا سامسونگ از سیستمی جدید برای آزمایش باتری گوشی های خود خبر داده تا دیگر شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

در ویدیوی پیش رو، آماندا ماجرای آتش گرفتن آیفون 6 پلاس را بازگو می‌کند.

توضیحات آماندا بنتز در مورد آتش گرفتن آیفون 6 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. جنس بنجول چینی همینه دیگه