برترین جایگزین های اپل آیفون 7

معرفی برترین جایگزین های اپل آیفون 7 برای خرید

اگر به هر دلیل، تمایلی به خرید اپل آیفون 7 ندارید، هیچ جای نگرانی نیست چراکه انتخاب‌های متعدد دیگری نیز برای شما وجود دارد. در اینجا، چندین مورد از بهترین جایگزین های اپل آیفون 7 را به شما معرفی می‌کنیم که همگی آن‌ها جزو برترین گوشی‌های هوشمند جهان و دارای مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری فوق‌العاده‌ای هستند که در برخی موارد از آیفون 7 نیز عملکرد بهتری دارند.

گوگل پیکسل

برترین جایگزین های اپل آیفون 7

گوگل پیکسل راهکاری مشابه آیفون را در پیش گرفته است. همچون آیفون ها، سخت افزار و نرم افزار این گوشی توسط یک کمپانی ساخته شده (البته در حقیقت HTC تولیدکننده‌ی اصلی پیکسل است اما گوگل صاحب امتیاز طراحی آنبه حساب می‌آید)، پس یک هارمونی عالی بین قطعات و رابط کاربری دستگاه وجود دارد. اگر قصد دارید که از اکوسیستم iOS به اندروید مهاجرت کنید، همواره کمی زمان می برد تا به سیستم عامل جدید عادت کنید اما با خرید پیکسل، دیگر مشکلاتی همانند اپلیکیشن های مزاحم و رابط‌های کاربری آزاردهنده را تجربه نخواهید کرد. علاوه بر این، پیکسل همواره از آخرین آپدیت ها بهره مند خواهد شد و می‌توان به جرأت گفت که بهترین تجربه‌ی اندروید را در گوگل پیکسل خواهید یافت.

پیکسل همچنین یکی از بهترین دوربین‌هایی که می‌توانید در بازار گوشی های هوشمند بیابید را در اختیار دارد که از لحاظ کیفیت، هم‌تراز با دوربین آیفون 7 و یا حتی بهتر از آن است. در حال حاضر، گوگل پیکسل تنها اسمارت فونی است که دارای دستیار دیجیتالی Google Assistant است که نسخه‌ی مشابه و حتی بهتری از اپل Siri می‌تواند باشد.

در کنار این‌ها، گوگل به دارندگان پیکسل، 15 گیگابایت حافظه گوگل درایو هدیه می‌دهد. البته عکس‌هایی که با خود این گوشی می‌گیرید و در درایو ذخیره می‌کنید، از ظرفیت شما کم نخواهد کرد و به نوعی می‌توانید به صورت بی‌نهایت عکس را در درایو ذخیره کنید.

وان پلاس 3 تی

برترین جایگزین های اپل آیفون 7

تعجب نکنید اگر که برند وان پلاس را نمی‌شناسید. این کمپانی استارت آپ چینی، سازنده‌ی اسمارت فون وان پلاس 3 تی (OnePlus 3T) است که ارزش خرید بسیار بالایی دارد. با پرداخت هزینه‌ی 439 دلار، این گوشی قابلیت‌هایی همچون نسخه‌ی تقریبا دست نخورده‌ی اندروید نوقا، دوربین بسیار با کیفیت حتی در شرایط کم نور، دوام باتری فوق‌العاده و نیز، عملکرد سریع و روان را به شما ارائه می‌دهد که به راحتی قابل مقایسه با گوگل پیکسل یا آیفون هستند.

وان پلاس 3 تی در مقایسه با آیفون 7، کمی بزرگ‌تر بوده و ابعاد آن 153 x 75 x 7.4 میلی متر هستند که به قدری بزرگ نیست که باعث آزار کاربر شود. همچنین، صفحه نمایش آن را یک نمایشگر 5.5 اینچی تشکیل می‌دهد که در مقایسه با نمایشگر آیفون 7، 27 درصد بزرگ‌تر است.

آیفون 6 اس

برترین جایگزین های اپل آیفون 7

آیفون 6 اس یکی از برترین جایگزین های اپل آیفون 7

با آنکه آیفون 6 اس، یک نسل قدیمی‌تر از آیفون 7 است اما اگر می‌خواهید که بدون پرداخت هزینه‌ی بیشتر، از اکوسیستم iOS 10 بهره مند شوید، این گوشی بهترین انتخاب شما و البته یکی از بهترین جایگزین های اپل آیفون 7 خواهد بود. با انتخاب آیفون 6 اس، از مزایای آیفون 7 مانند گواهی IP67، کیفیت دوربین بالاتر و دکمه‌ی هوم ثابت بهره‌مند نمی‌شوید اما در ازای آن‌ها، هم جک هدفون را خواهید داشت و هم کیف پولتان خالی نمی‌شود! در حال حاضر آیفون 6 اس با قیمت 549 دلار از سایت اپل قابل خریداری است اما اگر به سراغ مدل‌های دست دوم تمیز و یا کم‌کارکرد بروید، ارزش خرید آن بالاتر خواهد رفت.

اگر با خرید یک گوشی متعلق به سال 2015 مشکلی ندارید، پس بهتر است بدانید که بسیاری از ویژگی‌های کلیدی آیفون 6 اس و 7 به یکدیگر شباهت دارند و پردازنده‌های A9 آیفون 6 اس نیز در اجرای آخرین نسخه‌ی iOS بسیار سریع و قدرتمند عمل می‌کنند.

سامسونگ گلکسی اس 7

برترین جایگزین های اپل آیفون 7

گلکسی اس 7، اسمارت فون بسیار توانمندی است، حتی با وجود آنکه ماجراهای پسرعموی انفجاری‌اش نوت 7، تاثیر بدی بر فروش آن گذاشته باشد. البته پیش از آنکه اقدام به خرید این گوشی کنید، یک نکته را در نظر داشته باشید؛ در چند ماه آینده، سامسونگ از مدل جدید این سری رونمایی خواهد کرد. از این رو، دلیلی ندارد که شما برای خرید پرچمدار نسل قبل، قیمت کامل آن را بپردازید و بهتر است به خوبی در بازار جستجو کرده و یا صبر کنید تا پس از معرفی گلکسی اس 8، قیمت اس 7 نیز کاهش پیدا کند.

اچ تی سی 10

برترین جایگزین های اپل آیفون 7

اچ تی سی 10 نیز یکی دیگر از گوشی‌هایی است که به زودی با معرفی مدل جدیدتر، “قدیمی” محسوب می‌شود اما با این حال، این گوشی یکی از برترین گوشی های سال 2016 بود و می‌تواند هنوز هم یکی از مناسبترین جایگزین های اپل آیفون 7 باشد. اگر قصد خرید این اسمارت فون را دارید، همان توصیه قبلی را باید در نظر بگیرید؛ بازار را به خوبی جستجو کنید و به دنبال مدل‌هایی باشید که کم‌کارکرد بوده و بتوانید با قیمتی معقول‌تر نسبت به قیمت فعلی آن، خریداری کنید. انتظار می‌رود که پرچمدار بعدی اچ تی سی در ماه آینده معرفی شود و شاید تا آخر سال، شاهد یک گوشی بالا رده‌ی دیگر نیز از تایوانی‌ها باشیم.

دیزاین انحنادار اچ تی سی 10، هنوز هم بسیار زیبا و جذاب است. علاوه بر این، مشخصات سخت افزاری اچ تی سی 10 نیز کاملا با ویژگی‌های یک پرچمدار همخوانی دارند. صفحه نمایش براق QHD، کیفیت صدای شفاف و واضح، پشتیبانی از کارت حافظه microSD و همچنین، رابط کاربری بسیار تمیز و روان Sense UI.

با تمامی این اوصاف، اگر همچنان در خرید جایگزین های اپل آیفون 7 شک دارید، می‌توانید نقد و بررسی آیفون 7 را مطالعه کنید تا اطلاعات دقیق‌تری نسبت به این گوشی به دست آورید. البته نباید آیفون 7 پلاس را نیز فراموش کرد که مدل بزرگ‌تر و البته گران‌قیمت‌تری است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه