ردمی نوت 4 ایکس شیائومی به زودی معرفی می‌شود

ولنتاین امسال منتظر رونمایی از شیائومی ردمی نوت 4 ایکس باشید! (آپدیت شد)

گوشی ردمی نوت 4 ایکس (Xiaomi Redmi Note 4X) که به تازگی موفق به اخذ گواهی TENNA شده بود، قرار است در هفته آینده معرفی شود. این خبر در صفحه رسمی شیائومی در شبکه اجتماعی Weibo (توییتر چینی) منتشر شده است.

نه وو ژیوبو (Wu Xiubo)، نه لیو شی (Liu Shi) و نه لیو هائوران (Liu Haoran)! (بازیگران و مدل‌های چینی) هیچ‌یک از آنها هدیه ولنتاین شما در 14 فوریه (26 بهمن) نیستند! منتظر ردمی نوت 4 ایکس باشید!

عکس زیر نیز در همین پست گذاشته شده بود.

ردمی نوت 4 ایکس شیائومی به زودی معرفی می‌شود

مشخصات ردمی نوت 4 ایکس

اما ردمی نوت 4 ایکس دارای چه ویژگی‌ها و مشخصاتی است؟ انتظار می‌رود محصول جدید شیائومی با چیپست مدیاتک هلیو ایکس 20 قدرت گرفته و در آن از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی استفاده شود. این گوشی در چندین مدل با رم‌های 2، 3 و 4 گیگابایتی به همراه حافظه‌های داخلی 32 و 64 گیگابایت تولید خواهد شد. این اسمارتفون در قاب پشتی خود از یک دوربین 13 مگاپیکسلی و در قسمت جلو از دوربینی 5 مگاپیکسلی میزبانی خواهد کرد. یک باتری بزرگ 4100 میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه روشن نگه داشتن این مجموعه را بر عهده خواهد داشت. امنیت موبایل جدید شیائومی نیز بر عهده حسگر اثر انگشتی است که در پشت دستگاه جا خوش کرده است.

هنوز تاریخ دقیق عرضه این محصول اعلام نشده که برای اطلاع از این تاریخ و همچنین قیمت مدل‌های مختلف ردمی نوت 4X باید تا هفته آینده منتظر بمانیم.

آپدیت

پس از ترجمه عبارت چینی نوشته شده در تصویر، مشخص شد تاریخ معرفی شیائومی ردمی نوت 4 ایکس 8 فوریه (20 بهمن) است. پس علاقه‌مندان به این گوشی باید تنها دو روز تا رونمایی از آن صبر کنند. گجت نیوز پوشش کاملی از این رونمایی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*