تصاویر جدیدی از ساعت هوشمند ال جی واچ استایل فاش شد

تصاویر جدیدی از ساعت هوشمند ال جی واچ استایل فاش شد

روز گذشته گزارشی را برایتان منتشر کردیم مبنی بر این که ال جی قصد دارد از دو ساعت هوشمند جدید خود شامل مدل‌های ال جی واچ استایل (LG Watch Style) و ال جی واچ اسپورت (LG Watch Sport) که مجهز به سیستم عامل اندروید ویر 2.0 گوگل هستند، در تاریخ هشتم فوریه (۲۰ بهمن ماه) رونمایی کند.

حالا بعد از افشای آن اطلاعات که توسط ایوان بلس در توییتر صورت گرفته بود، یکی از کارمندان BestBuy تصاویری را از پنل جلویی ساعت ال جی واچ استایل منتشر کرده است که به لطف این تصاویر می‌توانیم چند روز زودتر از رونمایی رسمی، از ظاهر این محصول جدید ال جی مطلع شویم. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، این ساعت هوشمند دارای یک صفحه‌ی دایره‌ای خواهد بود که یک دکمه‌ی سخت افزاری در سمت راست آن قرار گرفته است؛ از روی تصاویر می‌شود اینگونه قضاوت کرد که بندهای استاندارد در ابعاد ۲۰ یا ۲۲ میلی‌متری برای این اسمارت واچ در نظر گرفته شده است:

در نماهای مختلفی که از جعبه‌ی این محصول منتشر شده است، می‌توانید برچسب ایمنی ساعت ال جی مدل واچ استایل و اطلاعات فنی آن شامل شماره‌ی مدل LG-W270 را مشاهده کنید. همچنین بر روی جعبه درج شده است که ساخت این محصول در ماه گذشته و در کشور کره‌ی جنوبی انجام شده است و به همین دلیل می‌توانیم بگوییم که در حال حاضر بخش عظیمی از ظرفیت پیش‌بینی شده برای فروش ال جی واچ استایل و احتمالا مدل اسپورت، وارد فاز تولید نهایی شده و آماده‌ی فروش هستند.

ال جی واچ استایل با چه مشخصاتی ساخته خواهد شد؟

از مشخصات این ساعت هوشمند می‌توانیم به ۵۱۲ مگابایت حافظه‌ی رم و یک باتری متوسط با ظرفیت شارژدهی ۲۴۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره داشته باشیم. نمایشگر ۱.۲ اینچی این اسمارت واچ دارای رزولوشنی معادل ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل بوده و پنل دایره‌ای آن از صفحات اولد ساخته شده است. ال جی واچ استایل دارای استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است و استفاده از آن در محیط‌هایی نظیر حمام، هنگام شستن ظروف و اطراف استخر مشکلی برای سخت افزارش به وجود نخواهد آورد. البته ال جی واچ استایل از امکاناتی نظیر سنسور تشخیص و اندازه‌گیری ضربان قلب، پشتیبانی از شبکه‌ی اینترنت موبایل ۳ جی و ۴ جی، چیپ ان اف سی و فناوری موقعیت‌یابی بر مبنای جی پی اس محروم است و اگر علاقه‌مند به داشتن چنین امکاناتی هستید، باید به سراغ خرید مدل واچ اسپورت بروید که دارای قیمت بالاتری خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*