نسل جدید اکسپریا ایکس زد سونی را در این تصاویر لو رفته مشاهده کنید

نسل جدید اکسپریا ایکس زد سونی را در این تصاویر لو رفته مشاهده کنید

ظاهرا به نظر می‌رسد که سونی برنامه‌های ویژه‌ای برای نمایشگاه MWC 2017 در نظر گرفته و قرار است در بارسلون اسپانیا، شاهد رونمایی از محصولات هیجان‌انگیزی از سوی این برند ژاپنی باشیم. بعد از تصاویری که حکایت از تولید مدل جدیدی تحت عنوان اکسپریا ایکس ای 2 (Xperia XA2) داشتند، حالا باز هم چند عکس جدید منتشر شده است که گفته می‌شود به نسل جدید اکسپریا ایکس زد سونی (Sony Xperia XZ) تعلق دارند.

در یکی از این تصاویر (تصویر سمت چپ)، چهار گوشی سونی را در کنار هم مشاهده می‌کنید. منتشرکننده‌ی این تصاویر مدعی شده است که آن اسمارت فون قرار گرفته در گوشه‌ی سمت راست پایین عکس، نسل جدید اکسپریا ایکس زد سونی است. دیوایسی که در بالای تصویر قرار گرفته نیز به احتمال زیاد، نسل اول این گوشی است که البته با توجه به زاویه‌ غلط‌‌ انداز دوربین و نحوه‌ی گرفته شدن عکس، نمی‌توانیم درباره‌ی ابعاد نمایشگر این محصول جدید و تفاوت آن با تاچ اسکرین ۵.۲ اینچی اکسپریا ایکس زد اصلی قضاوت کنیم.

البته کاملا مشخص است که گویا سونی قصد ندارد از آن زبان طراحی نسبتا تکراری خود فاصله بگیرد و باز هم شاهد یک بدنه‌ی نه چندان ظریف کاملا مستطیلی با گوشه‌هایی تقریبا گرد خواهیم بود. گوشی هوشمندی که در گوشه‌ی سمت چپ پایین عکس قرار گرفته است، احتمالا اکسپریا زد اولترا باشد و با توجه به این که این محصول دارای نمایشگری ۶.۴ اینچی است و تقریبا ابعاد آن با نسل جدید اکسپریا ایکس زد در این عکس یکی است، به نظر میرسد که قطعا این مدل جدید دارای نمایشگر بزرگتری نسبت به نسل اول خواهد بود.

صحبتی از مشخصات نسل جدید اکسپریا ایکس زد وجود دارد؟

تنها اطلاعاتی که منبع منتشرکننده‌ی این تصویر درباره‌ی این دیوایس جدید اعلام کرده است، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی آن است که یک پیشرفت نسبت به رم ۳ گیگابایتی اکسپریا ایکس زد اصلی به حساب می‌آید. سنسور اثر انگشت نیز همچنان داخل دکمه‌ی هوم فیزیکی و در قسمت زیر نمایشگر قرار گرفته است و شاهد تغییری در چهارچوب اصلی طراحی این محصول نخواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*