فروش ال جی واچ استایل و واچ اسپورت آغاز شد

فروش ال جی واچ استایل و واچ اسپورت آغاز شد

فروش ال جی واچ استایل (LG Watch Style) و واچ اسپورت (Watch Sport)، جدیدترین ساعت های هوشمند ال جی در ایالات متحده آغاز شد. این ساعت های هوشمند زیبا و جذاب از اندروید ویر 2.0 قدرت گرفته و از هم‌اکنون در فروشگاه‌های آنلاین گوگل در دسترس قرار دارند.

فروش ال جی واچ استایل و واچ اسپورت ابتدا در ایالات متحده

البته فروشگاه‌های دیگری نیز اقدام به فروش ال جی واچ استایل و واچ اسپورت کرده‌اند؛ ساعت هوشمند واچ استایل در فروشگاه بست بای به فروش می‌رسد، در حالی که وب‌سایت‌های ورایزن و AT&T به فروش مدل واچ اسپورت پرداخته‌اند. ورایزن تاریخ تحویل این محصول را 16 مارس (26 اسفند) اعلام کرده اما بست‌بای و AT&T سخنی در این مورد نگفته‌اند.

ال جی چند روز پیش از ساعت‌های هوشمند واچ استایل و واچ اسپورت رونمایی کرده بود. گفته شده هر دوی این گجت‌های پوشیدنی طی هفته‌های آینده وارد بازار کشورهای روسیه، انگلستان، کانادا، آفریقای جنوبی، تایوان، کره جنوبی، عربستان سعودی و امارت خواهند شد.

قیمت پایه ال جی واچ استایل در بست‌بای در حال حاضر 249.99 دلار است و واچ اسپورت در وب‌سایت ورایزن تا 379.99 دلار قیمت‌گذاری شده است.

مشخصات ال جی واچ استایل

واچ استایل نسخه کوچکتر و البته ارزان‌تر محصولات جدید ال جی محسوب می‌شود که به صفحه نمایشی 1.2 اینچی و دایره‌ای‌شکل با رزولوشن 360×360 و پنل P-OLED همراه با سنسور حسگر نور محیط و ارتباطات وای فای و بلوتوث مجهز شده است.

با این‌حال تراشه اسنپدراگون ویر 2100، چهار گیگابایت حافظه داخلی، 512 مگابایت حافظه رم و باتری 240 میلی‌آمپر ساعتی در کنار استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر آب، از دیگر امکانات این ساعت هوشمند محسوب می‌شود.

مشخصات ال جی واچ اسپورت

برخلاف واچ استایل، سازندگان برای این ساعت هوشمند از یک صفحه نمایش 1.38 اینچی با رزولوشن 480×480 و پنل P-OLED بهره برده‌اند. تراشه اسنپدراگون ویر 2100، 768 مگابایت حافظه رم، 4 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 430 میلی‌آمپر ساعتی از دیگر امکانات این محصول است.

بلوتوث، وای فای، جی پی اس، ان اف سی، سنسور ضربان قلب، فشارسنج و حسگر نور محیط از حسگرهای موجود در ال جی واچ اسپورت هستند. همچنین این ساعت با داشتن استاندارد IP68 در برابر آب مقاومت کافی را خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*