درز تصاویر گوشی Gionee GN9005، باریکترین تلفن جهان با 5mm ضخامت

طبق تصاویری که به تازگی از گوشی Gionee GN9005 در کشور چین منتشر شده است این گوشی با فقط 5 میلی متر ضخامت بعنوان باریکترین گوشی جهان خواهد بود.

این گوشی دارای صفحه نمایش 4.8 720p اینچی از نوع  AMOLED و چگالی پیکسلی  306ppi خواهد بود. این گوشی رده متوسط در کشور چین تاییدیه های لازم را کسب کرده که این به معنی ارایه آن در آینده نزدیک به بازار است. سایر مشخصات این اسمارت فون عبارتند از یک پردازنده 4 هسته ای با سرعت 1.2Gh (به احتمال قوی Cortexc-A7) و 1 گیگابایت رم و علیرغم ضخامت کم شایعات حکایت از وجود یک باتری با ظرفیت 2050mAm در آن را دارند. دوربین این گوشی در پشت یک دوربین 8MP با فلاش LED و در جلو به احتمال زیاد 5MP خواهد بود. این اسمارت فون از انروید نسخه 4.3Jelly Bean استفاده خواهد کرد و هنوز در مورد آپدیت آن به نسخه های جدیدتر سخنی به میان نیامده است.

قیمت و توانایی این اسمارت فون هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد اما کمپانی Gionee نشان داده که توان ارایه یک محصول کاربر پسند و زیبا را در خود دارد. به احتمال زباد نام این اسمارت فون نیر قبل از ارایه به بازار تغییر خواهد یافت.

منبع: GSM Arena

5mm-thick Gionee GN9005 passes TENAA certification

5mm-thick Gionee GN9005 passes TENAA certification

Gionee’s upcoming GN9005 smartphone stars in a couple of newly released photos coming in hot from China. The phone measures just 5mm thick and is on track to be the world’s new slimmest smartphone. The Gionee GN9005 will come with a 4.8″ 720p AMOLED screen, resulting in a pixel density of 306 ppi. The phone is already certified by China’s TENAA authority, meaning it likely won’t be long until it becomes available in that market. The rest of the phone’s specs include a quad-core 1.2GHz processor (presumably Cortex-A7) with 1GB RAM. Despite its thin waistline, the phone is rumored to pack a respectable 2050mAh battery. At the back there’s an 8MP camera with LED flash and 720p video recording. At the front, we can expect a 5MP snapper. The Gionee GN9005 will run Android 4.3 Jelly Bean out of box. Neither pricing nor availability are currently known, but Gionee certainly knows how to make thin devices with eye catching design.

درباره رضا رسول زاده

رضا رسول زاده فارغ التحصیل و مدرس زبان انگلیسی است. همچنین به دلیل علاقه اش به رشته عمران، تحصیلات خود را در این زمینه نیز ادامه میدهد. علاقمند به گرافیک و طراحی وبسایت است و اولین وبسایت اش را در شانزده سالگی طراحی کرد. از سال 86 تا کنون در زمینه های مختلف IT فعالیت می کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. فقط باریکیش جلب توجه میکنه همین!