اندروید نوقا برای گلکسی اس 6 تا پایان فوریه منتشر می‌شود

اندروید نوقا برای گلکسی اس 6 تا پایان فوریه منتشر می‌شود

سامسونگ ماه گذشته جدیدترین ورژن پلتفرم موبایلی گوگل را برای گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج منتشر کرد، اما هنوز عرضه‌ی این نسخه برای دیگر دیوایس های این برند کره‌ای به طور رسمی تایید نشده است. حالا با توجه به این که شایعاتی مبنی بر عرضه‌ی زودهنگام اندروید نوقا برای گلکسی اس 6 (Galaxy S6) به گوش می‌رسید، امروز گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد این آپدیت زودتر از آنچه که تصور می‌کردیم، قرار است در اختیار کاربران نسل قبلی پرچمداران سری اس قرار بگیرد.

تانسو یگن (Tansu Yegen) که نایب رئیس بخش ترکیه‌ای سامسونگ محسوب می‌شود، به تازگی در مطلب جدیدی که بر روی حساب شخصی خود در توییتر منتشر کرده است، به این موضوع پرداخته که آپدیت اندروید نوقا برای گلکسی اس 6 تا پایان ماه فوریه (اواسط اسفند ماه) در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. او همچنین برملا کرده بود که کاربران گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج در کشور ترکیه، تا هفته‌ی دوم ماه فوریه این آپدیت جدید را دریافت خواهند کرد.

انتشار آپدیت اندروید نوقا برای گلکسی اس 6 هنوز توسط سامسونگ تایید نشده است

با توجه به این که این ‌به‌روزرسانی همین امروز در اختیار کاربران ترک قرار گرفته است، حالا با اطمینان بیشتری به تاریخ عرضه‌ی آپدیت اندروید ۷ برای گلکسی اس 6 نگاه می‌کنیم و بنابراین احتمالا تا پاپان هفته‌ی چهار ماه فوریه، انتظار انتشار این نسخه در سراسر جهان را خواهیم داشت. در ضمن با توجه به این به‌روزرسانی این نسخه برای گلکسی‌های سری اس ۷ در کشور ترکیه دیرتر از سایر نقاط جهان انجام شده است، احتمالا این اتفاق برای گلکسی اس 6 نیز رخ خواهد داد و بنابراین ممکن است که زودتر از تاریخ اعلام شده توسط تانسو یگن، شاهد دریافت این نسخه برای نسل قبلی دیوایس‌های سامسونگ باشیم؛ اخباری که در مجموع خوشحال‌کننده هستند و نشان می‌دهند که کاربران سری اس ۶ نهایتا لازم است چند هفته‌ی دیگر برای استفاده از قابلیت‌های جذاب نسخه‌ی نوقا منتظر بمانند.

گفتنی است که علیرغم این توییت، لازم است بدانید که هنوز سخن‌گویان رسمی سامسونگ انتشار این نسخه را تایید نکرده‌اند و بنابراین ممکن است که تغییراتی در این برنامه‌ی زمانی به وجود بیاید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. کی گفت که s6آپدیت گرفته تو ترکیه s7را گفتند که آپدیت گرفته در ترکیه متن را با دقت بخوانید همینطوری یه حرف نادرست همه جا پخش میشه

  2. سلام
    s7 تو ایران نوقا رو نگرفته، اونوقت تو ترکیه s6 هم داره نوقا رو دریافت میکنه.
    خدا شانس بده….