یوفو در آسمان فرانسه

مشاهده یوفو در آسمان فرانسه ( 26 بهمن 95 ) + ویدیو

اخیرا کانال “UFO Today” در شبکه اجتماعی یوتیوب، ویدیویی از پرسه زدن یک یوفو در آسمان فرانسه با چراغ‌های نارنجی روشن را منتشر کرده که به‌نظر مردم زیادی هم آن را دیده‌‌اند. هرچند نظرات متفاوتی در مورد این شی پرنده وجود دارد.

در این ویدیو، یک شی نورانی با رنگ نارنجی روشن در آسمان منطقه ساحلی نرماندی دیده می‌شود که به‌نظر از دو بخش جداگانه تشکیل شده و این احتمال وجود دارد که دو قسمت آن، در آسمان نرماندی به یکدیگر ملحق شده باشند.

یوفو در آسمان فرانسه

به‌گفته UFO Today، این ویدیو از طریق یکی از مخاطبان آنها در فرانسه به دست‌شان رسیده و بسیاری از مردم حاضر در محل نیز آن را دیده‌اند. به‌علاوه نظرات آنها نیز بسیار جالب است:

این شی نورانی برای چند دقیقه مشغول پرسه زدن بود و ناگهان غیب شد.

گوشی موبایل دوست او درست چند دقیقه پیش از غیب شدن این شی از کار افتاد.

در این میان برخی از افراد نیز با شک و تردید در مورد ویدیو و این شی ناشناس نظر داده‌اند.

آتش‌سوزی در دامنه کوه و مه و دود غلیظ، همه‌چیز را پنهان کرده است.

به عقیده من یک کوه آنجا بوده و آنها آتش هستند.

سعی کنید از عقل خود استفاده کنید.

بازدید این ویدیو، بیش از 20 هزار مرتبه بوده است.

ویدویوی ثبت‌شده از یوفو در آسمان فرانسه

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. این موضوع رو که خوندم یاد چند سال پیش اتفاقی که توی آسمون مشهاهده کردم افتادم.
    در ارتفاعات تهران قرار داشتیم که یک شئ در نقطه خیلی دوری دیدم که نوری به صورت عمودی به اطراف پخش کرد و در چند ثانیه با سرعت خیلی زیادی و حرکت دورانی (انگار که از جو خارج شد و نوری به اطراف پخش شد ،شبیه انفجار) انقدر که بزرگ بود کاملا قابل دیدن بود.

    زیاد این قضیه رو جدی نگرفتم و اومدم توی صفحه فیسبوک خودم یه پست درباره مشاهده خودم گذاشتم…اونجا بود که فهمیدم من تنها کسی نبودم که این چیز رو دیدم در محدوده خاورمیانه مردم اکثر کشورا دیدنش..بعد پیگیر این قضیه شدم که آخرش به خبری از ناسا رسیدم که میگفت یه سفینه یا چیزی توی این مایع ها ساخت دست بشر بوده..
    حالا من اصلا نمیخوام جو بدم…
    ولی واقعا برای من قابل قبول نیست شی به اون بزرگی که توی کل خاورمیانه دیده شده (حتما باید یه چیزی در حد استادیوم ازادی باشه) و با اون سرعت (که بعید میدونم پیشرانه ایی به اون قدرت داشته باشیم که بتونه همچین چیزی رو جابه جا بکنه) ساخت دست بشر باشه..

    کسی اگه اون شئ رو یادشه پیام بزاره

  2. من تو خرم اباد لرستان زندگی میکنم تو موردای مشکوک در رابطه با همچین موضوع هایی تو منطقه ما اتفاق افتاده یادمه چن سال پیش که تو عصر گوشیای نوکیا بودیم. یه شی پرنده خیلی بزرگ از دور دیده میشد با چندتا نور که از کنار داشت در حال حرکت بود این جسم پرنده مشکوک از پشت کوه یافته( کوه یافته یکی از کوهای معروف خرم اباد است) در حال پرواز بود به محض رسیدن به بالای کوه یافته کل وسعت کوه را مثه روز روشن درخشان کرد و بعد گذر از کنار کوه با همان نور پر قدرت به سمت شهرک ما می امد تا چند دیقه نور ان روشن بود بعد نور را خاموش کرد در صورتی که چندین چراغ کوچک در کنار خود داشت و ما با دیدن چراغای اطراف این شی میتونستیم بزرگی و وسیع بودنش رو مشاهده کنیم خیلی بزرگ بود طوری که 20 تا 30 هواپیمای ایرباس هم اندازش نمی شدن. نکته این که ماهواره های فضایی زمین که همیشه در اسمانند با چشم غیر مسلح فقط به شکل یه ستاره پر نور و در حال حرکت میشه دید که بعد مدت کوتاهی ناپدید میشوند چون از دید ما در حال دور شدنند که اکثر انها در فاصله 30 هزار کیلومتری از زمین در حال چرخش هستند،ناگفته نماند که مورد داریم تو 1000 کیلومتری در حال چرخش هستند ولی باز نزدیک ترین انها نیز به شکل یک نور دیده میشود هرچند که بیشتر مواقع اصلا قابل رویت نیستند چه بسا در شب. شیی که ما دیدیم چنان غوپیکر بود که اگه تو روز می اومد مثه یه ابر نمایان میشد. من گرانش زمین رو درک میکنم هر جسمی به این اندازه و این ارتفاع غیر قابل پروازه و زمین اون رو جذب میکنه و نابود میشه از هر بعدی نگاش کردم جور در نمیاد یه ماهواره باشه چون یه ماهواره نهایتش به اندازه یه هواپیما باشه یا چند برابر بزرگتر باز هم به شکل یه نور دیده میشه.

  3. مشابه همون نورهایی هست که تو یه پایگاه مخفی از امریکا بود
    اونا هم تو اسمون ثابت بودن

  4. اولا کاملا ثابته و گفته اون دوستی که میگه احتملا آتش در کوه هست میتونه درست باشه دوما امروزه با وجود اینهمه پهپادهای مختلف که حتی با کمتر از 1000 دلار میشه اونا رو خرید دیدن این چیزا خیلی غیر طبیعی نیست نه تنها امکان اشتباه هست بلکه ممکنه یه عده ای بخوان با استفاده از این وسایل مردم رو سرکار بذارن