تست مقاومت هواوی میت 9

تماشا کنید: تست مقاومت هواوی میت 9 در برابر انواع و اقسام صدمات

امروزه بیشتر کاربران انتظار دارند تا توانایی بالایی را از گوشی خود در برابر انواع صدمات احتمالی شاهد باشند. دلیل این امر کاملا مشخص است. هر چه سخت افزار یک گوشی در وضعیت بهتری قرار می‌گیرد، قیمت آن نیز بالاتر رفته و صدمه دیدن آن هزینه بیشتری را پی خواهد داشت. اگر اخیرا به خرید یکی از بهترین پرچمداران گوشی های هوشمند چینی یعنی هواوی میت 9 (Huawei Mate 9) فکر کرده و تنها درباره توان آن در برابر انواع صدمات احتمالی به شک افتاده‌اید، یک کاربر یوتیوب با انجام تست مقاومت هواوی میت 9 خیال شما را از این بابت راحت کرده است.

در یک ویدیوی هیجان‌انگیز که اخیرا در کانال JerryRigEverything در یوتیوب منتشر شده است، از نزدیک شاهد تست مقاومت هواوی میت 9 در برابر انواع و اقسام صدمات هستیم. در ابتدای ویدیو، زاک (Zack) به ساخت ناهموار بدنه این گوشی و پیچ و مهره‌های فیزیکی قابل مشاهده در آن اشاره می‌کند. در ادامه وی محافظ صفحه نمایش را خارج کرده و تست خود را با صفحه نمایش آغاز می‌کند تا به توانایی آن برای مقاومت در برابر خط و خش پی ببرد.

در یک سیستم شماره‌دهی از یک تا ده، صفحه نمایش‌های پلاستیکی همچون آنر 6 ایکس در رده چهار، خط و خش برمی‌دارند، در حالی که یک صفحه نمایش دارای شیشه یاقوت، در رده نهم نسبت به خط آسیب‌پذیر می‌شود. در تست مقاومت هواوی میت 9 شاهد خط برداشتن صفحه نمایش آن در رده ششم بودیم که یک نتیجه بسیار قابل قبول محسوب می‌شود. خوشبختانه دوربین جلویی گوشی به وسیله شیشه به کار رفته در صفحه نمایش به خوبی محافظت می‌شود، اما خروجی صدای گوشی برخلاف آن فلزی بوده و چاقو به راحتی اثر خود را روی آن می‌گذارد.

تست مقاومت هواوی میت 9تست مقاومت هواوی میت 9 با شکنجه بخش فلزی پشتی بدنه ادامه پیدا کرد. با تلاش‌های زاک به خوبی خط و خش‌های فراوانی بر روی پشت گوشی افتاد، به طوری که در ویدیو صدای کشیده شدن آهن بر روی آهن را می‌شنوید. مطمئنا هدف وی از این کار، مشاهده نهایت توان گوشی است، وگرنه در این تست‌ها هدف اصلی ارزیابی توان مقاومت دستگاه در برابر حوادث احتمالی است؛ کشیدن چاقو بر روی بدنه پشتی حادثه‌ای احتمالی و از روی اتفاق محسوب نمی‌شود.

در تست مقاومت هواوی میت 9 ، با خم کردن گوشی، صفحه نمایش از بدنه بیرون آمد

همچنین در تست خم‌کردن میت 9 شاهد مقاومت تقریبا قابل قبول آن بودیم، چرا که با وجود خم‌ شدن به میزان کم، در عملکرد کلی دستگاه خللی وارد نشد. البته مشکل اصلی اینجاست که صفحه نمایش کمی از بدنه فلزی خود بیرون آمد. آزمون سوختگی دیگر قسمت تست مقاومت هواوی میت 9 بود که در آن بعد از گذشت نه ثانیه، رفته رفته صفحه نمایش رنگ‌های خود را از دست داد، اما به محض اینکه دمای دستگاه به حالت عادی بازگشت، پیکسل‌ها مجددا تثبیت شدند.


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. لطفا برا آنر هشت هم بزارین از این تست ها تشکر