آرکاس کداک

آرکاس در کنار کداک تبلت می‌سازد!

آرکاس (Archos) و کداک (Kodak) اخیرا به‌منظور ساخت تبلت و گوشی های همراه با هم قرارداد همکاری امضا کرده‌اند. این قرارداد بین لوییس پویریر و برایان کروز به عنوان مدیر اجرایی آرکاس و نایب رییس کداک امضا شده است.

کروز در رابطه با قرارداد خود با آرکاس مطلب زیر را در یک مصاحبه خبری بیان کرده است:

” بسیار خوشحالیم که آرکاس امروز می‌تواند به عنوان یکی از شرکای کداک با ساخت محصولاتی با این برند وارد بازار تولید و عرضه تبلت شود. ما می‌خواهید این تبلت های جدید را در اختیار کاربران بگذاریم.

همکاری این سازنده فرانسوی با کداک پدیده بسیار مهمی است. آرکاس پیشینه قدرتمندی در زمینه ساخت تبلت‌ های کامپیوتری دارد. این سازنده اولین تبلت اندروید گوگل را در سال 2009 وارد بازار کرد و به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان اصلی تبلت در بازار عرضه این محصول در کشورهای اروپایی شناخته می‌شود.

چند سال پیش کداک توانست نام برند خود را در دنیای عرضه محصولات هوشمند حفظ کند. این سازنده از آن زمان به بستن قرارداد با شرکت‌های عرضه‌کننده واسط روی آورد تا این که توانست سال گذاشته گوشی هوشمند کداک اکترا را به‌عنوان یک گوشی خوب وارد بازار کند.

حال به نظر می‌رسد که یک سازنده مشهور فرانسوی هم توانسته است فرصتی مناسب را برای عرضه محصولاتش با کمک این برند طلایی پیدا کند. آرکاس برند شناخته‌نشده‌ای نیست و بدون شک می‌تواند محصولات کداک را در بازارهای بزرگ‌تری عرضه کند اما نکته عجیب این است که این سازنده می‌خواهد از این برند برای عرضه تبلت‌ های خود استفاده کند.”

آرکاس کداک

طبق خبرهای منتشر شده، تبلت‌های جدید قرار است که در سال 2017 وارد بازار شوند. این تبلت‌ها ظاهرا در کنار نام کداک برنامه‌هایی را نیز برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری بر روی خود دارند. طبق اطلاعات موجود محصولات جدید کداک و آرکاس از یک اتصال 3G و همچنین دوربین 8 مگاپیکسلی هم بهره می‌برند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*