میتسوبیشی اوتلندر 2017 تیپ 5

رونمایی از میتسوبیشی اوتلندر 2017 تیپ 5 در تهران اتو شو

شرکت آرین موتور به عنوان نماینده رسمی میتسوبیژی موتورز، با حضور در نمایشگاه خودرو تهران (تهران اتو شو 2017) از خودرو میتسوبیشی اوتلندر 2017 تیپ 5 (Mitsubishi Outlander 2017) رونمایی کرد.

کمپانی ژاپنی میتسوبیشی برای مقابله با فروش کم خودرو کراس آور اوتلندر خود، فیس لیفت جدیدی از آن را همراه با بیش از 100 تغییر جذاب آماده‌ی ورود به بازار ایران کرده است تا در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور آن در خیابان‌های تهران باشیم.

در زیر بدنه‌ی میتسوبیشی اوتلندر 2017 ، تغییراتی در بخش‌های سیستم تعلیق و شاسی صورت گرفته است که می‌تواند مقاومت کلی و پیچشی شاسی‌ها را افزایش داده، سیستم تعلیق را قدرتمندتر ساخته و همچنین فرمان برقی و انتقال نیروی متغیر دائمی را به ارمغان آورده است. علاوه بر این ژاپنی‌ها با استفاده از مواد عایق صوتی در اطراف کابین، افزایش ضخامت شیشه پشتی و همچنین استفاده از شیشه های عایق صوتی جلو، فضای داخلی این خودرو کراس اوور را بی‌صداتر و آرامبخش‌تر کرده‌اند.

از تغییرات ظاهری باید به بازطراحی کامل بخش جلوی میتسوبیشی اوتلندر 2017 شامل سپر، چراغها و همچنین  جلوپنجره اشاره کرد. ضربه گیر درب‌ها در بخش زیرین آن‌ها تعبیه شده است و گلگیرها اینک می‌توانند از چرخ‌های 18 اینچی میزبانی کنند. سپر عقب به طور کامل تغییر کرده و در چراغهای پشتی از لامپ‌های ال ای دی استفاده شده است. در بخش داخلی شاهد استفاده از صندلی‌های طرح جدید، غربیلک جدید فرمان، تریم داخلی و صندلی‌های تاشو جدید، سیستم تهویه بازطراحی شده، سیستم صوتی با نمایشگری بسیار بزرگ و همچنین آینه جلو با عملکردی خودکار نسبت به تابش مستقیم نور هستیم.

میتسوبیشی اوتلندر 2017 تیپ 5

مشخصات فنی میتسوبیشی اوتلندر 2017

پیشرانه نسل جدید کراس اوور شرکت میتسوبیشی  همان موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری MIVEC است که قدرتی برابر با 166 اسب بخار و گشتاور 219 نیوتن‌متری را تولید خواهد کرد. هرچند موتور 6 سیلندر 3.0 لیتری میتسوبیشی اوتلندر 2017 ، بهبود پیدا کرده و نیروی 224 اسب بخار و گشتاور 291 نیوتن متر، خروجی آن است که منحصراً با یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک جفت می‌شود. در حالی که نسخه چهار سیلندر با یک گیربکس CVT بهینه‌شده که وعده بهبود شتاب، عملکرد و احساس رانندگی بهتر برای آن داده شده، ارائه می‌شود. در زیر می‌توانید جدول مشخصات فنی و تجهیزات این خودرو را مشاهده کنید.

  • حجم موتور 4 لیتر با حداکثر قدرت ۱۷۰ اسب بخار
  • حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت
  • مصرف سوخت ترکیب ۳/۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
  • گیربکس اتوماتیک جدید CVT با قابلیت تعویض دستی دقیق
  • ترمز عقب دیسکی و جلو دیسکی خنک شونده
  • مجهز به سیستم ترمز ضد قفل (ABS)
  • سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)
  • کنترل فعال پایداری (ACS) و کنترل کشش (TCL)
  • ترمز کمکی در هنگام حرکت در سطوح شیب‌دار (HAS)
  • ترمز اضطراری کمکی
  • سیستم چهارچرخ متحرک ۴WD با کلید ۳ وضعیتی (اکو، نرمال، قفل)
  • قفل دیفرانسیل با کلید تغییر وضعیت بر روی داشبورد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سلام
    همانگونه که بهترازبنده میدانیدقیمت خودرودرایران2تا4برابرقیمت رسمی وبین المللی است لطفا”همیشه درکنارقیمت داخلی قیمت جهانی یاقیمت کشورهای عربی همجواریاافغانستان رابفرماییدشایدخجالت بکشندسازنده هاوواردکننده هاومسوولین سیاسی واقتصادی واین موضوع کمی موجب تعدیل وانصاف گردد باسپاس!=سه چیزراپاس داشتن پندارنیک گفتارنیک وکردارنیک ///ارادتمند

  2. سلام
    همانگونه که بهترازبنده میدانیدقیمت خودرودرایران2تا4برابرقیمت رسمی وبین المللی است لطفا”همیشه درکنارقیمت داخلی قیمت جهانی یاقیمت کشورهای عربی همجواریاافغانستان رابفرماییدشایدخجالت بکشندسازنده هاوواردکننده هاومسوولین سیاسی واقتصادی واین موضوع کمی موجب تعدیل وانصاف گردد بسپاس =سه چیزراپاس داشتن پندارنیک گفتارنیک وکردارنیک ///ارادتمند