کمپین ساخت گوشی ZTE Hawkeye در کیک استارتر لغو شد

کمپین ساخت گوشی ZTE Hawkeye در کیک استارتر لغو شد

کمپانی زد تی ای تصمیم گرفته است کمپین جمع‌آوری سرمایه برای ساخت گوشی ZTE Hawkeye در وب‌سایت کیک استارتر را به زمان دیگری موکول کند و طبق آپدیتی که به تازگی بر روی صفحه‌ی این محصول در کیک استارتر قرار گرفته، رسما جمع‌آوری سرمایه برای آن متوقف و پروژه لغو شده است.

البته زد تی ای اعلام کرده است که این پروژه به طور کامل و برای همیشه لغو نشده است و آنها در حال انجام بررسی‌های مجددی هستند تا تشخیص دهند که ایده‌ی برنده‌ در جریان طرح Project CSX را بر روی چه دیوایسی اجرایی کنند. در واقع ایده‌ی برتر در این پروژه که توسط خود کاربران پشنهاد شده بود، برخورداری از یک پنل مخصوص در پشت گوشی با قابلیت چسبیدن به سطوح مختلف (بدون نیاز به لوازم جانبی دیگر) و البته یک سیستم برای دنبال کردن حرکات چشم و کنترل رابط کاربری بدون لمس کاربر بود. گویا کمپانی چینی در ابتدا تصمیم داشته است که این قابلیت‌ها را در گوشی ZTE Hawkeye که یک محصول میان‌رده محسوب می‌شود، عملیاتی کند.

اما طبق گزارش‌های رسیده به آنان و وضعیت حمایت مالی دریافت شده در این حدود یک ماه که از آغاز طرح می‌گذرد، آنها را به این نتیجه رسانده است که کاربران خواستار یک محصول میان‌رده نیستند و حمایت‌کنندگان می‌خواهند از مشخصات سخت افزاری بالاتری در بحث فنی این اسمارت فون استفاده شود. در حال حاضر حمایت مورد نیاز برای دریافت گوشی ZTE Hawkeye ، به میزان حداقل ۱۹۹ دلار تعین شده است و تنها ۲۰۰ نفر به حمایت از این پروژه پرداخته‌اند که مجموعا سرمایه‌ای معادل ۳۶ هزار و ۲۴۵ دلار را برای آن به ارمغان آورده است! این در حالی است که کمپانی زد تی ای هدفی ۵۰۰ هزار دلاری را برای عملیاتی کردن این کمپین تعیین کرده بود و قرار است که به تمام افرادی که تا به حال مبالغی را پرداخت کرده‌اند، تمام وجوه پرداخت شده بازگشت داده شود.

احتمالا گوشی ZTE Hawkeye با مشخصات بالاتری ساخته می‌شود

ZTE Hawkeye

بنابراین در حال حاضر این پروژه در وضعیت معلق قرار گرفته است و کمپانی سازنده اعلام کرده که یک محصول سطح بالا با پشتیبانی از این امکانات روانه‌ی بازار خواهد شد. با وجود این که هنوز نام این محصول و زمان آغاز تولید و عرضه‌ی به بازار آن اعلام نشده است، زد تی ای توضیحاتی را درباره‌ی لغو کمپین جمع‌آوری سرمایه‌ی عمومی برای گوشی ZTE Hawkeye ارائه داده که بخشی از آن را در زیر می‌خوانید:

بر مبنای بازخوردی که از نظرات شما [حمایت‌کنندگان این پروژه در کیک استارتر] دریافت کردیم، متوجه شدیم که بهترین تصمیم این است که در حال حاضر تاریخ عرضه‌ی این گوشی را به عقب بیاندازیم تا بتوانیم مشخصات سخت افزاری بالاتری را ارائه دهیم. با وجود این که در حال حاضر هنوز مشغول بررسی برای تعیین این تاریخ نهایی هستیم، اما در جریان تمام مراحل این پروسه، آخرین وضعیت پیشرفت را اعلام خواهیم کرد و به طور مشترک با جامعه‌ی کاربران خود تعامل خواهیم داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*