گوشی آیفون 8

امسال منتظر عرضه نسخه 32 گیگابایتی از گوشی آیفون 8 نباشید

همواره گوشی های آیفون در چندین نسخه و با حافظه‌های ذخیره‌سازی مختلف در اختیار کاربران قرار می‌گیرند تا حق انتخاب نیز برای مصرف‌کنندگان وجود داشته باشد. اما به دنبال تقاضای طولانی‌مدت کاربران برای افزایش حافظه داخلی نسخه پایه گوشی های شرکت اپل، به‌نظر امسال خبری از عرضه نسخه 32 گیگابایتی از گوشی آیفون 8 (Apple iPhone 8) نخواهد بود.

قیمت بالا، علت احتمالی حذف نسخه 32 گیگابایتی از گوشی آیفون 8

بنابر این گزارش، از سال جاری میلادی، نسخه پایه از گوشی آیفون 8 همراه با حافظه 64 گیگابایتی و نسخه گران‌تر آن با حافظه داخلی 256 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. اخیرا نیز شایعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد نسل جدید گوشی آیفون گران‌تر از نسخه‌های قبلی بوده و قیمت آن به هزار دلار هم می‌رسد. در این صورت، عدم عرضه نسخه 32 گیگابایتی آیفون 8 منطقی به نظر می‌رسد.

اگرچه عرضه محصولی با 64 گیگابایت حافظه داخلی احتمالا برای سازندگان هم جذاب‌تر است، اما به‌نظر مدل پایه از نسخه جدید گوشی های آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس که احتمالا پاییز امسال در اختیار کاربران قرار می‌گیرند، با حافظه داخلی 32 گیگابایتی تولید خواهند شد.

با اینکه عرضه پرچمداران با حافظه داخلی 64 گیگابایتی موضوع عجیبی نیست، اما هنوز این اخبار توسط اپل تایید نشده و شاید هیچ‌کدام از آنها محقق نشود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*