صفحه‌ی ثبت نام گلکسی اس 8 قبل از رونمایی رسمی لو رفت

صفحه‌ی ثبت نام گلکسی اس 8 قبل از رونمایی رسمی لو رفت

از امروز برگزاری کنفرانس کمپانی های سازنده ی گجت های موبایل و لوازم جانبی مربوط به این حوزه آغاز خواهد شد و تا چند روز آینده که نمایشگاه MWC 2017 به طور رسمی آغاز می‌شود، برگزاری این کنفرانس ها ادامه خواهد داشت. اما با وجود این که تعداد زیادی از محصولات مهم دنیای گوشی های هوشمند در این چند روز به روی صحنه خواهند داد، باز هم این دیوایس های محبوب بازار هستند که تیتر خبرگزاری ها را به خود اختصاص می‌دهند!

با توجه به مجموع اخبار و گزارش‌های منتشر شده تا به اینجا، احتمال می‌دهیم که رونمایی از گلکسی اس 8 (Galaxy S8) در این دوره از کنگره‌ی جهانی موبایل انجام نشود و سامسونگ با به تاخیر انداختن این مراسم به دلیل انجام تست‌های گسترده‌ی ایمنی بر روی باتری، آن را به اوایل بهار موکول کرده است. حالا با وجود این که انتظار نداشتیم در این چند روز اخبار جدیدی از این اسمارت فون بشنویم، اما گویا ایوان بلس قصد ندارد از شگفت‌زده کردن ما دست بردارد و ساعاتی پیش، تصویری جدید از وب‌سایت رسمی فروش پرچمدار جدید سامسونگ را بر روی حساب کاربری خود در توییتر منتشر کرده است:

صفحه‌ی ثبت نام گلکسی اس 8 قبل از رونمایی رسمی لو رفت

در این تصویر که توسط اکانت @evleaks منتشر شده است، شما صفحه‌ی ثبت نام برای اطلاع از برنامه‌ی عرضه‌ی گلکسی جدید سامسونگ را مشاهده می‌کنید. در واقع کاربران با ثبت نام در این صفحه، احتمالا قادر خواهند بود که زمان دقیق آغاز فروش، پیش‌فروش و قیمت‌گذاری این محصول در کشور خودشان را از طریق ایمیل دریافت کنند. البته نکته‌ی جذاب در این تصویر این است که ما میتوانیم یک شمای اولیه از طراحی گلکسی اس 8 را درون آن مشاهده کنیم.

در این شمای گرافیکی، همان سبک طراحی مدرنی که پیش از این در تصاویر و رندرهای سه بعدی لو رفته از پرچمدار جدید سامسونگ دیده بودیم، قابل مشاهده است. حاشیه‌های بسیار اندک از تمام طرفین بدنه و البته یکسان شدن طراحی دو قسمت بالایی و پایینی نمایشگر که احتمالا با حذف دکمه‌ی هوم و دکمه‌‌های ناوبری نیز همراه خواهند شد، از اصلی‌ترین تغییراتی هستند که در این تصویر نیز به چشم می‌آیند.

البته انتظار این را نداشته باشید که انتشار این تصویر، به معنای تغییر برنامه‌های سامسونگ و عرضه‌ی زودهنگام این دیوایس در نمایشگاه MWC 2017 باشد، بلکه ما انتظار داریم سامسونگ در کنفرانس خود در این دوره از نمایشگاه، تبلت گلکسی تب اس ۳ را به طور رسمی معرفی کند و احتمالا در گوشه‌ای از این مراسم نیز به معرفی اجمالی پرچمدار جدید گلکسی‌های سری اس خود (احتمالا از طریق یک تیزر ویدیویی چند ثانیه‌ای) پرداخته خواهد شد تا ما برای یک ماه آینده در حالت حداکثر هیجان باقی بمانیم؛ گفتنی است که احتمالا این کمپانی کره‌ای در تاریخ ۲۹ مارس (۹ فروردین ماه ۱۳۹۶) و در کنفرانسی که به طور همزمان در نیویورک آمریکا و چند شهر دیگر جهان برگزار خواه شد، از گلکسی اس 8 و مدل پلاس آن رونمایی به عمل بیاورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*