گوشی نوکیا 3

سومین گوشی اندرویدی فنلاندی‌ها، گوشی نوکیا 3 معرفی شد

سومین گوشی اندرویدی شرکت نوکیا که امشب پس از دو گوشی نوکیا 6 و نوکیا 5 معرفی شد، گوشی نوکیا 3 (Nokia 3) نام دارد. این گوشی که پایین‌رده‌تر از دو مدل مذکور است از یک نمایشگر 5 اینچی، رم 2 گیگابایتی، حافظه 16 گیگابایتی و یک پردازنده 4 هسته‌ای به نام MTK 6737 بهره می‌برد. این گوشی بر خلاف دو برادر بزرگتر خود از قاب پشتی پلی کربنات و یک فریم آلومینیومی بهره می‌برد. طراحی آن نیز مارا به یاد یکی از گوشی‌های رده ابتدایی لومیا می‌اندازد که آن‌ها در زمان همکاری با مایکروسافت آن را عرضه کرده بود.

گوشی نوکیا 3

این گوشی از دو دوربین اصلی و سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد و یک نسخه نزدیک به خام اندروید 7.1.1 نوقا نیز به صورت پیشفرض بر روی آن نصب است. بدون شک این یک گوشی رده ابتدایی عالی برای خریداری است که می‌توانیم در سال 2017 در بازار موبایل ببینیم.

قیمت و زمان عرضه نوکیا 3

کمپانی HMD قصد دارد این گوشی را همزمان با نوکیا 6 و نوکیا 5 با قیمت 147 دلار و در رنگ‌های آبی، نقره‌ای، مشکی مات و مسی روانه بازار کند.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. لوازم جانبی سامسونگ عرضه در فروشگاه جانبی با بهترین قیمت و لوازم جانبی s8 و همچنین لوازم جانبی s8 plus از بهترین برند های جهان در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*