ویدیوی تبلیغاتی هواوی پی 10

ویدیوی تبلیغاتی هواوی پی 10 با اشاره به رنگ‌های شاد گوشی منتشر شد

همانطور که انتظار داشتیم هواوی همانند نسخه پیشین سری P، باز هم یک شاهکار طراحی را به نمایشگاه MWC 201 آورد تا به این وسیله نگاه همه را خیره نگه دارد. روز گذشته شاهد رونمایی رسمی از هواوی پی 10 (Huawei P10) و هواوی پی 10 پلاس (Huawei P10) بودیم که از قرار معلوم در هشت رنگ مختلف عرضه خواهند شد. هواوی تصمیم دارد تا همه چیز را پیرامون ظاهر پرچمدار جدید خود به اوج رسانده و با عرضه آن در رنگ‌های فوق‌العاده جذاب، این گوشی را از لحاظ طاهری بدون نقص کند. در جدیدترین ویدیوی تبلیغاتی هواوی پی 10 شاهد فخرفروشی این شرکت درباره رنگ‌های شاد و متنوع پرچمدار جدید آن هستیم.

در ویدیوی تبلیغاتی هواوی پی 10 شاهد فخرفروشی سازنده درباره رنگ‌های شاد گوشی هستیم

سه نسخه طلایی از هواوی پی 10 با نام‌های رز گلد، پرستیژ گلد و دزلینگ گلد (طلایی خیره‌کننده) به چشم می‌‎خورند. از دیگر رنگ‌های این گوشی می‌توان به نقره‌ای مات، سفید سرامیکی و مشکی گرافیتی اشاره کرد. گفتنی است زیبایی این گوشی به رنگ‌های متنوع آن ختم نشده و در سه مدل بدنه بسیار براق، الماسی و برجسته شبیه به شن عرضه خواهد شد. همانطور که می‌بینید هم در ویدیوی جعبه گشایی و هم در ویدیوی تبلیغاتی هواوی پی 10 همه چیز پیرامون ظاهر بسیار زیبای آن می‌گردد.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017.فروش ویژه انواع لوازم جانبی Huawei و لوازم جانبی گوشی p10 از بهترین برند ها و لوازم جانبی mate 9 عرضه شده در فروشگاه جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*