قابلیت های هواوی پی 10 و پی 10 پلاس

با مهمترین قابلیت های هواوی پی 10 و پی 10 پلاس آشنا شوید

هواوی در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در جهان است. به همین خاطر، رونمایی شب گذشته آنها از پرچمداران جدیدشان دو گوشی هواوی پی 10 (Huawei P10) و هواوی پی 10 پلاس (Huawei P10 Plus) برای بسیاری از بازارهای جهانی از اروپا گرفته تا آسیا حائز اهمیت است. این دو محصول درست همانند نسل گذشته خود از دوربین های برند لایکا استفاده می‌کنند تا همواره آن‌ها را یکی از بهترین موبایل ها برای عکاسی بدانیم. اما این تمام ماجرا نیست، در ادامه به معرفی مهمترین قابلیت های هواوی پی 10 / پی 10 پلاس خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

جذابترین قابلیت های هواوی پی 10 و پی 10 پلاس

اثر انگشت بر روی گوشی نمی‌ماند

قابلیت های هواوی پی 10 و پی 10 پلاس

دو عضو خانواده هواوی پی 10 از بدنه‌ی جدیدی ساخته شده‌اند که هواوی آنرا Hyper Diamond-Cut نامیده است. این بدنه در حین شفافیت، اما ضد خط و خش است تا کاربران لذت بیشتری را همراه با گوشی خود ببرند. این بدنه به جا نگذاشتن اثر انگشت بر روی گوشی کمک کرده است، در حالی که سایر رقبا نظیر ال جی جی 6 و آیفون 7 جت بلک که از بدنه‌ای براق برخوردارند کاملا مستعد دریافت خش هستند.

مدل رنگ‌های گوشی بیشتر شده است

قابلیت های هواوی پی 10 و پی 10 پلاس

پی 10 و پی 10 پلاس در رنگ‌های متعددی عرضه خواهند شد که این کار به لطف همکاری با شرکت پنتون (Pantone) مهیا شده است. رنگ سال، آبی Dazzling است که یکی از اصلی‌ترین رنگ‌های خانواده پی 10 خواهد بود، اما رنگ‌های دیگری نظیر مشکی Graphite و نقره‌ای Mystic نیز وجود خواهند داشت.

دوربین های اصلی بهبود یافته

قابلیت های هواوی پی 10 و پی 10 پلاس

بار دیگر برند لایکا بر روی دوربین های دو گوشی سری P هواوی نقش بسته است. پی 10 و پی 10 پلاس اینک از دو دوربین 20 مگاپیکسلی مونوکروم و 12 مگاپیکسلی رنگی برخوردارند که قابلیت‌های بیشماری نظیر ارائه «افکت طبیعی بوکه»، زوم هیبریدی و روشنایی پویا به آن‌ها اضافه شده است.

دوربین مدل پلاس هواوی پی 10 با ارائه گشادگی لنز f/1.8 می‌تواند تصاویری بهتر را نیز به ثبت برساند.

دوربین سلفی بهبود یافته

قابلیت های هواوی پی 10 و پی 10 پلاس

اما بهبود در دوبین‌های اصلی پایان کار لایکا نیست، چرا که هواوی برای دوربین سلفی گوشی جدید خود نیز از سنسور دوربین لایکا استفاده کرده است که قابلیت‌های جذابی را برای تهیه یک تصویر جذاب سلفی به کاربران ارائه می‌کند. یک حالت خودکار به این دوربین اضافه شده که بهترین زمان ممکن عکس می‌گیرد. علاوه بر این، زاویه دید وسیعی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت که می‌تواند در تصاویر سلفی دست جمعی کارایی خوبی داشته باشد. این سنسور 8 مگاپیکسلی با گشادگی f/1.8 است.

پیشرفت در عکاسی پرتره

قابلیت های هواوی پی 10 و پی 10 پلاس

یک حالت جدید به نام “3D Face Detection” یا ردیاب سه بعدی چهره به اپلیکیشن دوربین اضافه شده است که می‌تواند فرد حاضر در تصویر را شناسایی کند و تصویر پرتره بی‌نقصی را ثبت کند.

یک باتری بزرگتر

قابلیت های هواوی پی 10 و پی 10 پلاس

هواوی پی 10 از یک باتری 3200 میلی‌آمپری و پی 10 پلاس نیز از یک باتری 3750 میلی‌آمپری بهره می‌برد که خیلی بیشتر از باتری به کار رفته در نسل‌های گذشته آن‌هاست. تکنولوژی شارژ سریع هواوی با نام “SuperCharge” نیز متعهد می‌شود تنها در 5 دقیقه، شارژ کافی برای تماشای یک فیلم کامل را در اختیار کاربران قرار دهد.

هوش مصنوعی در تلفن شما

قابلیت های هواوی پی 10 و پی 10 پلاس

یکی دیگر از قابلیت های هواوی پی 10 و برادر بزرگتر او مربوط به رابط کاربری EMUI 5.1 مبتنی بر اندروید نوقا است. این رابط کاربری از الگوهای مصرف کاربر گزارش‌هایی را تهیه می‌کند و سپس با استفاده از ماشین یادگیری خود باعث کاهش مصرف انرژی توسط اپلیکیشن‌ها و در عین حال افزایش بهره‌وری می‌شود.

قدرتمندتر از قبل

قابلیت های هواوی پی 10 و پی 10 پلاس

هواوی در پاسخ به پرچمدار تراشه‌های شرکت کوالکام و مدیاتک، سال گذشته از یک تراشه جدید به نام کایرین 960 بر روی گوشی میت 9 خود رونمایی کرد. حالا این تراشه با حضور در پرچمدار جدید این کمپانی چینی، موفق شده عملکرد خیره کننده‌ای را ثبت کند.

یک نمایشگر بهتر

قابلیت های هواوی پی 10 و پی 10 پلاس

از مهم‌ترین قابلیت های هواوی پی 10 و پی 10 پلاس ، نمایشگر بهبود یافته آن‌ها است. مدل پلاس از یک نمایشگر 5.5 اینچی بهره می‌برد که علاوه بر بزرگتر بودن نسبت به مدل اصلی خود، ارائه کننده وضوح 2K یا 2570 در 1440 پیکسل است. این درحالیست که سال گذشته وضوح نمایشگر نسخه پلاس نیز Full HD بود.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017.فروش ویژه انواع لوازم جانبی Huawei و لوازم جانبی گوشی p10 از بهترین برند ها و لوازم جانبی mate 9 عرضه شده در فروشگاه جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اگه هوم فیزیکی رو نمیذاشت خوشگل تر بود بنظرم

  2. طراحیش عالیه از دید من،ولی طراحی پرچم درایی امسال از اول هم معلوم بود با اومدن زاک اج (یعنی طراحیی جدیدی داشت)