فروش خودروهای دی اس

شرایط ویژه فروش خودروهای دی اس به مناسبت نوروز 96 اعلام شد

شرکت آرین موتور تابان به عنوان نماینده رسمی DS Automobiles، شرایط ویژه فروش نوروزی محصولات این برند پریمیموم را اعلام کرد. فروش خودروهای دی اس به مناسبت نوروز 96 به صورت اقساطی تا 24 ماه بدون بهره آغاز شده و تمامی محصولات با مدل 2017 به علاقه‌مندان عرضه می‌شوند.

طبق بخش‌نامه شرکت آرین موتور تابان برای فروش خودروهای دی اس به مناسبت نوروز 96، تمامی محصولات این برند پرمیموم فرانسوی با اقساط تا 24 ماه بدون بهره و با سررسید چک از اردیبهشت ماه به مشتریان عرضه می‌شود.

شرایط ویژه فروش خودروهای دی اس 6 و دی اس 5LS

در شرایط جدید فروش خودروهای دی اس ، مدل شاسی بلند پرمیموم دی اس 6 با قیمت 235 میلیون تومان به فروش می‌رسد و در صورت خرید نقدی، مشتریان از 4 میلیون و 500 هزار تومان تخفیف ویژه بهره می‌برند. همچنین این خودرو به صورت اقساطی تا 24 ماه بدون بهره در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. در فروش اقساطی DS 6، یک وام 85 میلیون تومانی 24 ماهه بدون بهره برای مشتریان ارائه می‌شود که مبلغ هر یک از اقساط ماهیانه 3 میلیون و 542 هزار تومان است. موعد تحویل این خودروی شاسی بلند در هر دو روش فروش نقدی و اقساطی به صورت فوری خواهد بود.

فروش خودروهای دی اسهمچنین مدل سدان پرمیموم دی اس 5 ال اس (DS 5LS) با قیمت 192 میلیون تومان فروخته می‌شود که در صورت خرید نقدی، مبلغ 3 میلیون و 700 هزار تومان تخفیف به خریداران تعلق می‌گیرد. این خودرو نیز با اقساط 24 ماهه و همراه با وام 85 میلیون تومانی بدون بهره به فروش می‌‌رسد. مبلغ اقساط این سدان پرمیموم نیز همانند DS 6 به صورت ماهیانه 3 میلیون و 542 هزار تومان است و موعد تحویل برای هر دو روش فروش نقدی و اقساطی، فوری خواهد بود.

فروش خودروهای دی اس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*