نمایشگاه MWC 2017 به روایت تصویر

نمایشگاه MWC 2017 به روایت تصویر

جدای از تمام گوشی ها و محصولات جدیدی که در نمایشگاه موبایل بارسلون معرفی شد، محل برگزاری آن هم جذابیت‌ها و زیبایی‌های بسیاری دارد. سازندگان تنها به نمایش محصولات خود بسنده نکرده و با قرار دادن آنها روی پایه‌های مخصوص، شرایطی مناسب برای تجربه و کار کردن با دستگاه را برای همگان فراهم می‌کنند. به این موارد، محیط جذاب با طراحی بسیار زیبا، غرفه‌های شگفت‌آور، پخش موسیقی با صدای بلند، استخدام هنرمندان و انجام هرکاری برای ارتباط با مردم را نیز اضافه کنید تا جذابیت‌های آن دوچندان شود. اگر می‌خواهید با زیبایی‌های کنگره جهانی موبایل بیشتر آشنا شوید، بهتر است با گجت نیوز و نمایشگاه MWC 2017 به روایت تصویر همراه باشید.

نمایشگاه MWC 2017 به روایت تصویر

جدای از غرفه‌های جذاب و چراغ‌های چشمک‌زنی که در جای‌جای این نمایشگاه دیده می‌شود، باید از تلاش خستکی‌ناپذیر سازندگان و شرکت‌های بزرگ برای معرفی محصولات جدید در نمایشگاه بارسلون نیز قدردانی کنیم که همراه با مردم و تمام رسانه‌ها، کنگره جهانی موبایل 2017 را به محلی کامل و بدون نقص تبدیل کردند.

نمایشگاه MWC 2017 به روایت تصویر

واقعا ایستادن در یک نقطه و کمک کردن به تمام مردم بی‌شمار و کنجکاوی که در حال بازدید از غرفه‌های مختلف هستند، کار آسانی نیست. با این‌حال مسئولان تنها با یک لبخند و نگاهی محبت‌آمیز، افراد حاضر در محل را راهنمایی می‌کنند. به‌علاوه سازندگان، قهرمانان و موارد بسیاری را در گوشه و کنار نمایشگاه بارسلون پنهان کرده‌اند که درادامه می‌خواهیم نگاهی به آنها داشته باشیم.

نمایشگاه MWC 2017 به روایت تصویر

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. لوازم جانبی htc و عرضه لوازم جانبی ایفون با بهترین قیمت و کیفیت همچنین عرضه مستقیم لوازم جانبی Blackberry در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*