رنو ساندرو فیس لیفت 2017

رنو ساندرو فیس لیفت 2017 : هرآنچه در مورد این خودرو هاچ بک باید بدانید

همواره در بین اتومبیل های میان رده بازار خودرو ایران نام رنو ساندرو به عنوان یکی از باکیفیت‌ترین خودروها به چشم می‌خورد و به لطف مونتاژی مناسب این خودرو موفق شده به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های خرید نیز تبدیل شود. این اتومبیل کوچک با کیفیت، طراحی و پویایی بالا یک گزینه خوب برای سفرهای شهری به حساب می‌آید. حال پس از گذشت 5 سال، این اتومبیل دستخوش تغییراتی خواهد شد تا به زودی شاهد عرضه رنو ساندرو فیس لیفت 2017 (Renault Sandero 2017) در بازارهای جهانی باشیم. در حال حاضر مشخص نیست این اتومبیل چه زمانی وارد بازار کشورمان خواهد شد.

اول از هر چیزی قابل ذکر است که رنو ساندرو در بسیاری از کشورها با نام داچیا به فروش می‌رسد و تصاویر این پست نیز مربوط به همین اتومبیل است. به طور کلی داچیا ساندرو با رنو ساندرو تفاوتی نخواهد داشت.

از آنجایی که ساندرو یک اتومبیل خوش قیمت محسوب می‌شود، ما باید حتی پس از عرضه نسخه جدید آن نیز انتظار حفظ قیمت مناسبی از آن را داشته باشیم و به طبع افزایش قیمت آن در حد معقولانه‌ای باشد. در زیر بررسی بیشتری را از تغییرات قابل مشاهده بر روی رنو ساندرو فیس لیفت 2017 خواهیم داشت. در ادامه با ما همراه باشید.

در نسل جدید ساندرو، کارخانه رومانیایی سازنده این اتومبیل سپرهای جلویی و پشتی را با طراحی جدیدی همراه ساخته است. چراغ‌های جدید با نور ال ای دی در قسمت جلویی و چراغ‌های پشتی نیز حاوی چراغ‌های سه بعدی هستند. این‌ها تماما مشخصاتی است که مربوط به مدل Ambiance ساندرو می‌شود. این مدل با رینگ‌های 15 اینچی عرضه می‌شود، اما مدل Laureate آن با طیف متنوعی از چرغ‌ها عرضه خواهد شد.

مدر Access رنو ساندرو جدید نیز بر خلاف مدل های دیگر، دارای ظاهری ساده است، از سپر جلوی ساده مشکی برخوردار بوده، فاقد استریو بوده و همچنین مجهز به شیشه هایی با بالابر دستی خواهد بود. از نظر تجهیزات مدل Ambiance شامل آپشن‌هایی همچون تهوی هوا، استریو داخلی به‌روزشده همراه DAB بوده و مدل Laurate نیز از یک سیستم ناوبری با نمایشگر لمسی 7 اینچی بهره می‌برد.

رنو ساندرو فیس لیفت 2017

کابین داخلی با پیشرفت‌های خوبی همراه بوده و خبر خوش این است که نفوذ صدای خارجی به مراتب کمتر از نسل گذشته آن است. یک فرمان چهار پره جدید جلوی روی راننده قرار گرفته است، اما این چشمگیری تقریبا به همین ناحیه ختم می‌شود و اغلب موارد تفاوت زیادی با نسل قبلی ندارد. متاسفانه متریال به کار رفته در بخش داخلی این خودرو هیچ پیشرفتی را نداشته تا همچنان به یاد داشته باشیم سازندگان این اتومبیل به فکر مهار قیمت رنو ساندرو فیس لیفت 2017 هستند. حجم بار قابل حمل این خودرو 320 لیتر بوده که با تا کردن صندلی های پشتی این حجم به 1200 لیتر افزایش پیدا خواهد کرد. علاوه بر این، ساندرو جدید فضای بیشتری را نسبت به نسل گذشته خود به سرنشینان خود ارائه می‌دهد.

قیمت رنو ساندرو فیس لیفت 2017

بیشترین تغییر مربوط به زیر کاپوت این اتومبیل است. مدل پایه این خودرو به جای یک موتور 1.2 لیتری نسل قبل، از یک موتور 1 لیتری سه سیلندر بنزینی بهره می‌برد و با قیمت 5.999 پوند در انگلستان به فروش خواهد رسید. مدل Ambiance آن نیز با توجه به امکانات بیشتر قابل ارائه، با قیمت 6.995 پوند به فروش خواهد رسید که از هر لحاظ مقرون به صرفه خواهد بود. گفته می‌شود شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت این خودرو 14.2 ثانیه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*