جایزه بهترین گوشی هوشمند جدید در MWC 2017

سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم جایزه بهترین گوشی هوشمند جدید در MWC 2017 را دریافت کرد

کنگره جهانی موبایل امسال نیز طبق روال گذشته از پرچمداران گوشی های هوشمند شرکت های مختلفی از جمله ال جی جی 6 (LG G6)، سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم (Sony Xperia XZ Premium) و هواوی پی 10 (Huawei P10) میزبانی کرد. اما در بین همه گوشی های معرفی شده، این یک شگفتی بزرگ است که سونی موفق شده یکی از مهم‌ترین جوایز کنگره جهانی موبایل 2017 بارسلونا را برای محصول خود دریافت کند. در حالی که این کمپانی ژاپنی تغییرات ظاهری زیادی را در پرچمدار جدید خود اعمال نکرده است و آن‌ها ناچارا برخی از قابلیت های گوشی جدید خود را در چندین بازار بزرگ حذف کرده‌اند (اشاره به حذف اسکنر اثر انگشت در نسخه آمریکایی XZ Premium)، با این حال گوشی سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم موفق به دریافت جایزه بهترین گوشی هوشمند جدید در MWC 2017 شده است.

GSMA شب گذشته رسما اعلام کرد که گوشی سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم جایزه بهترین گوشی هوشمند جدید در MWC 2017 را دریافت کرده است. این گوشی، در واقع دومین تلفن هوشمند رونمایی شده سونی مجهز به نمایشگر جذاب 4K است و نخستین گوشی قابل ارائه در جهان خواهد بود که در زیر قاب خود از یک چیپست مدرن و قدرتمند به نام اسنپدراگون 835 بهره می‌برد.

جایزه بهترین گوشی هوشمند جدید در MWC 2017

گوشی جدید سونی با دریافت جایزه بهترین گوشی هوشمند جدید در MWC 2017 به استقبال بازار سال جدید رفت

هرچند این گوشی از پرچمدار چیپست های شرکت کوالکام بهره می‌برد، اما نکته منفی Xperia XZ Premium، عدم قابل ارائه بودنش تا بهار پیش رو است. این قضیه دلیل آن خواهد بود که کوالکام از سامسونگ برای تکنولوژی تولید این چیپست کمک گرفته است و به طبع آن‌ها باید نخستین شرکتی باشند که گوشی های هوشمند حاوی اسنپدراگون 835 را روانه بازار می‌کنند. با توجه به انتظارها، ظاهرا گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) از 21 آوریل (1 اردیبهشت 96) به فروش خواهد رسید.

سامسونگ سال گذشته میلادی موفق به دریافت جایزه «بهترین گوشی هوشمند سال 2016» برای عرضه گوشی گلکسی اس 7 اج شده بود و این لقب یکی از بهترین دلایل برای فروش بسیار بالایی بود که این گوشی لبه خمیده رقم زد. جالب اینجاست که گلکسی اس 6 اج نیز دو سال پیش موفق به دریافت جایزه بهترین گوشی هوشمند در MWC 2016 شده بود. حال باید دید آیا گلکسی اس 8 می‌تواند جایزه بهترین گوشی امسال را از آن خود کند، یا این لقب را یک پرچمدار دیگر دریافت می‌کند.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. لوازم جانبی htc و عرضه لوازم جانبی ایفون با بهترین قیمت و کیفیت همچنین عرضه مستقیم لوازم جانبی Blackberry در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. گوشی سونی با اینکه از حداکثرها استفاده میکنه ولی بهترین نیست.( اینترفیسش که اصلا تو کت من نمیره. یه جوریه. انگار دشمنی داره. همش میخواد لج آدم رو دربیاره ! .. بیشتر به درد افراد متعصب و گوشتلخ میخوره !! خخخخ )
    ولی الجی کمترها رو جوری کنار هم قرار میده که بهترین رو میسازه .. دمش گرم .. راه درستی میره .. (هفته دیگه هم تو بازاره. نه 2 ماه دیگه !)
    در نهایت به نظرم این گوشی سونی و s8 سامسونگ رو باید با v30 مقایسه کرد

  2. لطفا منبع ادرس این خبر رو بزارین من هر چی توی سایت wmc بررسی کردم چیزی پیدا نکردم
    بعضی از سایت ها LG G6 رو بهترین انتخاب کردن.

  3. خود کوالکام رسما اغلام کرد سونی اولین مشتری اسنپ 835هست
    یغنی زودتر از S8