لیموزین جدید ترامپ

لیموزین جدید ترامپ تا آخر ماه آماده می‌شود؛ با امن ترین خودروی جهان آشنا شوید

چندی پیش تصاویری از لیموزین جدید ترامپ منتشر شد و به نظر می‌رسد که جدیدترین خودروی رئیس جمهور آمریکا تا اواخر ماه جاری آماده می‌شود. این خودروی 1.2 میلیون پوندی، لقب امن ترین خودروی جهان را از آن خود کرده و ویژگی‌های خارق‌العاده‌ی آن باعث شده تا دونالد ترامپ آن را هیولا نام‌گذاری کند.

لیموزین جدید ترامپ بخشی از ناوگان 12 دستگاهی است که در مجموع 15 میلیون پوند هزینه برای آن شده است و به عنوان امن ترین خودروی جهان شناخته می‌شود. ارتفاع این خودروی صندوق‌دار از خودروهای شاسی بلند معمولی هم بیشتر است و رنگ آن در نسخه نهایی، سیاه و نقره‌ای خواهد بود.

لیموزین جدید ترامپمهم‌ترین قابلیت‌های لیموزین جدید ترامپ

شرکت جنرال موتورز به عنوان سازنده این خودروی فوق امن، قرار بود آن را برای مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید آمریکا آماده کند اما این امر بنا به دلایلی به تعویق افتاد و اکنون گفته می‌شود که هیولا تا اواخر ماه جاری تحویل داده و کار خود را آغاز می‌کند. وزن امن ترین خودروی جهان بیش از 8 تن بوده و درهای فولادی آن حدود 8 اینچ ضخامت دارد. وزن درهای این خودرو با وزن درهای یک هواپیمای بوئینگ 757 برابری می‌کند و توانایی مقاومت در برابر هرگونه حمله بیولوژیکی و شیمیایی را دارد. شیشه جلو هیولا نیز در برابر گلوله‌ها مقاومت می‌کند و ضخامت بدنه آن حدود 5 اینچ است.

علاوه بر این موارد، باک لیموزین جدید ترامپ ضد انفجار بوده و کف خودرو نیز به اندازه‌ای قدرتمند است که در برابر انواع بمب‌های جاده‌ای مقاومت می‌کند. همچنین در این خودرو تنها پنجره سمت راننده باز می‌شود و در صندوق عقب نیز کیسه‌های خون از گروه خونی رئیس جمهور برای مواقع اضطراری تعبیه شده است. یک سیستم اکسیژن ذخیره هم در صندوق عقب نگهداری می‌شود تا در صورت حمله شیمیایی مورد استفاده قرار بگیرد.

لیموزین جدید ترامپ

قابلیت‌های امن ترین خودروی جهان به همین جا ختم نمی‌شود. تایرهای کولار، این توانایی را دارند که حتی در صورت پنچر شدن به مسیر خود ادامه دهند. علاوه بر آن هیولا از چند دوربین دید در شب نیز بهره می‌برد. البته این تنها خودروی پیشرفته ناوگان حمل و نقل رئیس جمهور جدید آمریکا نیست. یکی از خودروهای اسکورت ترامپ نیز آنتن مخابراتی موبایلی مخصوص او را بر روی خود حمل می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*