سیم کارت سامان تل

سیم کارت سامان تل از 29 اسفند وارد بازار می‌شود

بالاخره طلسم فعالیت اپراتورهای مجازی تلفن همراه (MVNO) شکسته شد و در روز 29 اسفند، همزمان با روز زن، اولین سری از سیم کارت های اپراتورهای مجازی وارد بازار می‌شوند. از مدت‌ها پیش، مجوز فعالیت این اپراتورها صادر شده بود و آن‌ها باید با اپراتورهای اصلی موبایلی کشور قرارداد امضا می‌کردند تا بتوانند خدمات جدید خود را به مشترکان ارائه کنند. کیش سل پارس یکی از این شرکت‌هاست که در آخر اسفند امسال سیم کارت سامان تل را به بازار عرضه می‌کند.

پس از مدت‌ها که خبرهای ضد و نقیضی در مورد اپراتورهای مجازی موبایل به گوش می‌رسید، بالاخره همزمان با روز زن یعنی 29 اسفند 95، اولین سری از سیم کارت های اپراتورهای مجازی وارد بازار خواهند شد. شرکت کیش سل پارس، یکی از این اپراتورها بود که توانست ضمن اخذ مجوزها، با یکی از اپراتورهای اصلی موبایل قرارداد امضا کند و سیم کارت‌های این شرکت با برند سامان تل به دو صورت اعتباری و دائمی در آخر اسفند 95 عرضه می‌شوند. سیم کارت سامان تل با پیش شماره‌های رند 099999 وارد بازار خواهد شد و مشترکان سراسر کشور را تحت پوشش قرار می‌دهد.

سیم کارت سامان تل

خدمات پرداخت الکترونیک با سیم کارت سامان تل

سامان تل، علاوه بر ارائه سرویس‌های پایه تلفن همراه یعنی مکالمه و پیامک، از توانایی ارائه اینترنت پرسرعت 3G و 4G نیز برخوردار بوده و می‌توان از سرویس‌های ارزش افزوده آن بهره‌مند شد. گفته می‌شود سیم کارت های اپراتورهای مجازی که به زودی وارد بازار می‌شوند، امکان دسترسی به سرویس‌های بانکی و خدمات پرداخت الکترونیک را نیز فراهم می‌کنند و برای نخستین بار در ایران از خدمات NFC پشتیبانی خواهند کرد.

به وسیله قابلیت NFC می‌توان از طریق گوشی های هوشمند اقدام به پرداخت پول کرد. برای این کار، کاربر اطلاعات مربوط به کارت اعتباری خود را در گوشی ذخیره می‌کند و در زمان خرید، گوشی را به دستگاه NFC خوان نزدیک کرده و پرداخت صورت می‌گیرد.

مشتریان می‌توانند از طریق اینترنت و با مراجعه به سایت شرکت، نسبت به خرید این سیم کارت‌ها اقدام کنند. قیمت سیم کارت دائمی سامان تل 156 هزار تومان و سیم کارت اعتباری آن 24 هزار تومان تعیین شده است. همچنین هزینه دسترسی به خدمات پایه این سیم کارت‌ها همانند سایر اپراتورهای تلفن همراه خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*