رندر جدید ال جی جی 6

رندر جدید ال جی جی 6 در توییتر منتشر شد

در سال‌های گذشته شاهد رقابت داغ بین دو کمپانی سامسونگ و اپل در بخش تلفن‌های هوشمند بودیم و شرکت‌هایی همچون سونی، ال جی و اچ‌تی‌سی تا حدی از غافله عقب مانده بودند. اما به نظر می‌رسد کمپانی ال جی امسال قصد دارد با پرچمدار جدید خود به نام ال جی جی 6 (LG G6) دوباره به دوران اوج خود برگردد. رندر جدید ال جی جی 6 نیز خبر از این موضوع می‌دهد.

همانطور که می‌دانید، مسئولان کمپانی ال جی سال گذشته قصد داشتند با به کارگیری طراحی ماژولار (Modular) دوباره به موفقیتی بزرگ دست یابند. اما اوضاع بر وفق مراد کره‌ای‌ها پیش نرفت تا مجبور شوند امسال با اتخاذ سیاستی جدید به رقابت با پرچمداران بزرگ بپردازند.

ایوان بلاس امروز رندر جدید ال جی جی 6 را در اکانت توییتر خود منتشر کرد. در این گزارش جدید، استاندارد IP68 -مقاومت کامل در برابر آب و گرد و غبار- از جمله ویژگی‌های پرچمدار 2017 ال جی ذکر شده است. حاشیه‌های کناری دستگاه همچون حاشیه بالا و پایین پنل جلویی دستگاه بسیار کمتر شده‌اند.

این پرچمدار جدید ماه گذشته در مراسم MWC بارسلونا (کنگره جهانی موبایل) رونمایی شد و خریداران کره‌ای از ماه گذشته قادر به پیش‌خرید آن بوده‌اند. پس از گذشت تنها 4 روز، 40 هزار گوشی ال جی جی 6 در کره جنوبی پیش‌خرید شد. با این که این رقم آنچنان نجومی نیست، اما می‌تواند شروعی جذاب برای پرچمدار سال 2017 ال جی باشد.

گفته می‌شود گوشی LG G6 از یک صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن بی‌نظیر 1440 در 2880 کیو اچ دی پلاس بهره می‌برد که نسبت ابعاد آن 18:9 خواهد بود. این پنل توسط کمپانی ال جی ساخته شده است. با توجه به اینکه این پنل از نسبت ابعاد متداول 9:16 به 9:18 تغییر کاربری داده، شاهد صفحه نمایشی بزرگتر از قبل در قالب بدنه‌ای نسبتا مشابه هستیم. سیاستی که به نظر می‌رسد تنها ال جی در سال 2017 به دنبال آن نیست و پرچمداران سامسونگ نیز با همین ویژگی بارز روانه بازار می‌شوند. حتی شایعاتی مبنی بر اینکه آیفون 8 اپل نیز با چنین مشخصه‌ای طراحی شده، در فضای مجازی منتشر شده‌اند.

از جمله دیگر مشخصات گوشی ال جی جی 6 می‌توان به بهره‌گیری آن از تراشه اسنپدراگون 821، پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس 2.35 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 530 اشاره کرد. ال جی به خاطر سامسونگ و سونی نمی‌تواند از تراشه اسنپدراگون 835 بهره گیرد. 4 گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی 32 گیگابایت برای کاربران تدارک دیده شده و درگاه میکرو اس‌دی این پرچمدار تا 2 ترابایت حافظه بیشتر را پشتیبانی می‌کند. بنابراین مشکلی در زمینه حافظه ذخیره‌سازی نخواهید داشت.

کره‌ای‌ها از دو لنز 13 مگاپیکسلی برای دوربین دوگانه دستگاه بهره گرفته‌اند. گشادگی لنز یکی از این دوربین‌ها f/1.8 و دیگری f/2.4 با زاویه دید 125 درجه ذکر شده است. یک لنز 5 مگاپیکسلی با زاویه دید بالا نیز اموری همچون ثبت سلفی و مکالمات ویدیویی را بر عهده دارد. سیستم‌عامل اندروید 7.1 به صورت پیش‌فرض بر روی دستگاه نصب بوده و در نهایت یک باتری 3300 میلی‌آمپری این مجموعه را تغذیه می‌کند. در ادامه توجه شما را به رندر رسانه‌ای جدید ال‌جی از پرچمدارش جلب می‌نماییم:

رندر جدید ال جی جی 6

گوشی ال جی جی 6 در این رندر تبلیغاتی در دو رنگ‌بندی مشکلی و پلاتینیومی دیده می‌شود. طبق جدیدترین شایعات منتشر شده در فضای مجازی، این گوشی هفتم آوریل (جمعه , 18 فروردین 1396) در ایالات متحده آمریکا رونمایی خواهد شد. چند هفته بعد نیز عرضه این پرچمدار در کشور کره جنوبی آغاز خواهد شد. نظر شما در مورد این رندر جدید ال جی جی 6 چیست؟