جادوی دیجیتال در دسته کلید مجهز به کیبورد مجازی CTX

تبلت ها و گوشی های هوشمند همواره در حال بهبود و اضافه کردن ویژگی جدید روی محصولات خود هستند ،  صفحه  کلید روی صفحه نمایش هاي لمسی هنوز هم نمی تواند به راحتی یک صفحه کلید در اندازه واقعی کار کند و ما گاها کمبود صفحه کليد واقعي را در هنگام کار با وسايل داراي صفحه لمسي احساس مي کنيم .

راه حل های زیادی برای این منظور وجود دارد ، مانند ضربه زدن روی صفحه کلید های کوچک و جمع و جور طراحی شده داخل این وسایل لمسی که در  پاره ای  موارد و بسته به نوع دستگاه مورد استفاده قابلیت تغییر اندازه یا به  عبارتی چرخش را دارد .اما همه  اینها در صورتی کاربردی است که شما نیازی به حمل زیاد وسایل خود نداشته باشید و وسایل صفحه لمسی کوچکی دراختیار داشته باشید .


برای رفع این مشکل که  در تمامی استفاده کنندگان از صفحات لمسی مشترک است Brookstone در حال گرفتن سفارشات برای یک صفحه کلید مجازی جدید   از CTX است ، این صفحه کلید مجازی ، یک صفحه کلید لیزری بوده که روی هر سطح صافی براحتی کار می کند در حالی که تمام امکانات مورد نیاز برای این کار درون یک دسته کلید کوچک جاسازی شده است .مطمئنا این اولین صفحه  کلید مجازی موجود در بازار نیست ولی تا به امروز کوچکترین و مقرون به صرفه ترین آنها است .
مانند صفحه کلید های مجازی قدیمی این صفحه کلید نیز با استفاده از پروژه لیزر یک صفحه کلید مجازی در اندازه واقعی را مقابل دستگاه  تشکیل می دهد و یک سنسور نوری حرکت انگشتان کاربر را برای تایپ مسیر یابی می کند  .

ارتباط بلوتوث این دستگاه به شما اجازه می دهد تا آن را به اکثر دستگاه های هوشمند بیسیم متصل کنید .باتری لیتیوم موجود روی دستگاه قادر است تا دو ساعت به صورت مستمر کار کند و این دستگاه از طریق یک شارژر USB مجددا شارژ می شود . بهترین و مهمترین ویژگی این وسیله این است که با  توجه به اندازه کوچکی که دارد به راحتی درون جیب شما جاگرفته و همه جا همراه شما خواهد بود . گذشته از  اینها این وسیله از لحاظ بهداشتی هم  دارای یک فناوری جالب است و چرک و غرد و غبار روی آن جمع نمی شود .
در حال حاضر Brookstone این صفحه  کلید مجازی را باقیمت 99.99  دلار در وب سایت خود با  وعده تحویل در 1 اکتبر به فروش می رساند


منبع : gizmag

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه