دستگاه تهویه مطبوع سامسونگ

محافظت دستگاه تهویه مطبوع سامسونگ از لایه اوزون با استفاده از گازهای دوست‌دار محیط زیست

امروزه، زندگی با استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و دستگاه‌ها، راحت‌تر و آسوده‌تر شده و وسایلی مانند ماشین های لباسشویی و یخچال‌ها، مشکلات و سختی‌های زندگی گذشته را برطرف کرده‌اند. با این وجود اگر این دستگاه‌ها به محیط زیست آسیب برسانند، نه تنها هیچ مشکلی حل نمی‌شود بلکه مشکلات بزرگتری به وجود خواهد آمد. دستگاه تهویه مطبوع سامسونگ توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و با استفاده از گازهای دوست‌دار محیط زیست، برای حل مشکلات پیش روی زمین و انسان‌ها تلاش می‌کند.

داستان از جایی بالای جو زمین شروع می‌شود یعنی لایه اوزون که قرار است از ورود نور و اشعه‌های مضر خورشید جلوگیری کند تا خطری از این ناحیه متوجه انسان‌ها و موجودات زنده سیاره زمین نشود.

دستگاه تهویه مطبوع سامسونگ

این لایه مهم و حیاتی چند دهه‌ای است که به خطر افتاده و صدمات زیادی را متحمل شده و اتفاقا متهم اصلی یخچال‌ها، دستگاه‌های تهویه هوا و ابزارهایی مانند اسپری‌ها هستند. این محصولات برای ساخت مواد سردکننده خود مجبورند از گاز هیدرو فلورو کربن‌ها (HCFC) استفاده کنند. گازی که به دلیل نوع ساختار مولکولی آن تا به امروز به عنوان متهم اصلی آسیب‌های لایه اوزون شناخته می‌شود. هر چند در کنار این ماده مواردی مانند گازهای گلخانه‌ای، گرم‌ شدن زمین و برخی از مواد شیمیایی نیز در این قضایا بی‌تقصیر نیستند.

برخی از انواع گاز فرئون آسیب بسیار زیادی به محیط زیست و لایه اوزون وارد می‌کنند، به همین دلیل گاز خنک‌کننده‌ای با نام پیورون (R410A) معرفی و وارد صنعت شد تا طبیعت از بلایی به نام گاز فرئون در امان بماند. سامسونگ این ‌بار هم با خلاقیت و نوآوری خود، به لطف طراحان و مهندسانش، توانسته یک بار برای همیشه داستان گاز آسیب‌رسان را حل کند و از R410A در محصولاتش بهره ببرد. R410A گازی‌ است که هیچ آسیبی به لایه اوزون وارد نمی‌کند و از طرف دیگر اجازه می‌دهد دستگاه شما بازده انرژی بالاتری نسبت به مدل‌های متداول R22 داشته باشد. این موضوع ضمن کاهش مصرف برق، میزان تولید گازهای گلخانه‌ای ناشی از نیروگاه‌های برق را به حداقل می‌رساند تا محیط ‌زیست سالم‌تر و پایدارتری داشته باشیم.

دستگاه تهویه مطبوع سامسونگ

اما مشکل اصلی این گاز قیمت بالای آن است و این مساله باعث می‌شود صنایع کمتری به استفاده از گاز R410A در دستگاه‌های خنک‌کننده خود تمایل داشته باشند. در حقیقت این جایگزینی مستلزم تغییرات گسترده در طراحی، مواد اولیه و شیوه ساخت یخچال‌ها و دستگاه‌های تهویه هواست، به همین دلیل اجرای این برنامه نیازمند مدیران و شرکت‌های آینده‌نگری‌ است که تمامی خرج ‌و مخارج این برنامه را به چشم یک سرمایه‌گذاری بلندمدت ببینند.

استفاده از گاز بی‌خطر اما پرهزینه R410A در دستگاه تهویه مطبوع سامسونگ

در این میان سامسونگ الکترونیکس به عنوان شرکتی نه تنها دوست‌دار بلکه محافظ و مراقب محیط زیست، ضمن پذیرفتن تمامی هزینه‌های مالی، از گاز بی‌خطر R410A در دستگاه‌های خنک‌کننده‌ خود و سیستم‌ های تهویه مطبوع استفاده می‌کند.

دستگاه تهویه مطبوع سامسونگ

به‌رغم اینکه تغییرات گسترده در خط تولید محصولات، هزینه‌های مالی هنگفت و سنگینی برای سامسونگ در پی داشته، اما این شرکت برای کمک به حفظ هر چه بیشتر و بهتر لایه اوزون و حیات در کره زمین، تمامی محصولات سرمازای خود شامل مدل‌های مختلف دستگاه تهویه مطبوع هوا را به نوع بی‌خطر R410A مجهز کرده است.

دستگاه تهویه مطبوع سامسونگ

سامسونگ همواره مشتریان را در راس اهداف خود قرار می‌دهد و بهترین تجهیزات و دستگاه‌های منطبق با استاندارد‌ها و حتی فراتر از استاندارد را به آن‌ها ارائه می‌کند. استفاده از گاز R410A  در دستگاه تهویه مطبوع سامسونگ نیز در همین جهت است. سامسونگ کوشیده محصولی ارائه کند که هم نیازهای کاربر رفع شود و هم به محیط زیست و محل زندگی مشتری آسیبی وارد نکند. در این میان یخچال‌ها و دستگاه‌ تهویه مطبوع سامسونگ از پیشگامان و نخستین‌های این حوزه به شمار می‌روند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*