رنگ های مختلف گلکسی اس 8 را یکجا ببینید؛ آبی، خاکستری و نقره‌ای

رنگ های مختلف گلکسی اس 8 را یکجا ببینید؛ آبی، خاکستری و نقره‌ای

به لطف فعالان دنیای دیجیتال و با توجه به نزدیک شدن به یکی از بزرگترین رویدادهای این روزهای صنعت موبایل جهان، هر روز شاهد پدیدار شدن ابعاد تازه‌ای از پرچمدار بعدی کمپانی کره‌ای سامسونگ هستیم. در همین راستا، به تازگی رنگ های مختلف گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) به بیرون درز کرده که در ادامه آنها را در قالب یک گالری تصویری خواهیم دید.

همانطور که می‌دانید، کمی بیشتر از یک هفته تا معرفی پرچمدار سامسونگ باقی مانده است. در این فاصله کوتاه، خبرها و حواشی زیادی پیرامون این گوشی رده‌بالا منتشر شده که گزینه‌های رنگی این اسمارت فون، یکی از خبرهای مهم روزهای اخیر است. تنها یک روز پس از آن که دردانه جدید سامسونگ را در رنگ بنفش دیدیم، حال شاهد گلکسی S8 در رنگ های آبی و خاکستری و دو رنگ نقره‌ای هستیم.

البته لازم به ذکر است که این چهار رنگ، همه رنگ های مختلف گلکسی اس 8 نیستند. همه ما بارها تصاویر لورفته‌ای از این گوشی موبایل را در رنگ های مشکی و گاهی طلایی دیده‌ایم. پس به طور یقین می‌توان گفت بیشتر از 5 رنگ هستند که بدنه پرچمدار سال 2017 سامسونگ را جلا خواهند داد.

رنگ های مختلف گلکسی اس 8 را در همه بازارهای جهانی نخواهیم دید

البته با توجه به تجربه‌ای که از نحوه عرضه پرچمداران سال‌های اخیر سامسونگ کسب کرده‌ایم، رنگ های مختلف گلکسی اس 8 مختص به همه بازارهای جهانی نبوده و باید دید هر یک از این رنگ‌ها به کدام‌یک از مناطق مختلف جهان ارسال می‌شوند. سامسونگ در سال‌های گذشته رنگ‌های خاص محصولات خود را به بازارهای منتخبی فرستاده که سود بیشتری برای آنها به همراه داشته است. بنابراین، این احتمال وجود دارد که این استراتژی برای گلکسی اس 8 نیز تکرار شود.

در ادامه گلکسی اس 8 سامسونگ را در چهار رنگ زیبا مشاهده خواهید کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*