رزولوشن نمایشگر گلکسی اس 8

رزولوشن نمایشگر گلکسی اس 8 لو رفت + عکس

هر روزی که به رونمایی از گوشی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) نزدیک می‌شویم، اطلاعات بیشتری از آن به بیرون درز پیدا می‌کند. در تازه‌ترین مورد، رزولوشن نمایشگر گلکسی اس 8 به بیرون درز پیدا کرده است. در زیر بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

در این روزها، استاندارد نمایشگرهای پرچمداران گوشی های هوشمند جهان دارای رزولوشن QHD هستند. شما شاید بر این باور باشید که دیگر نوبت به آن رسیده تا پرچمداران به سمت استفاده از رزولوشن 4K پیش بروند، اما بسیاری از کمپانی‌ها همچنان تصمیمی به این اتفاق ندارند و به نظر می‌رسد سامسونگ نیز در این شرایط تغییر چشمگیری در رزولوشن پرچمدار سال 2017 خود نخواهد داد.

در واقع، ما انتظار داشتیم رزولوشن نمایشگر گلکسی اس 8 نیز همانند نسل پیشین خود QHD باشد. اینک به لطف توییت اخیرا انتشار یافته توسط نام کاربری @Universecle ما می‌توانیم در حالی این گوشی را مشاهده کنیم که بخش تنظیمات گوشی نمایان است و کاربر را در هنگام انتخاب رزولوشن بین سه وضوح +HD+ ، FHD و +WQHD به نمایش می‌گذارد.

رزولوشن نمایشگر گلکسی اس 8

قابلیت تنظیم رزولوشن نمایشگر گلکسی اس 8 بین 3 حالت مختلف

همانطور که شما می‌توانید در تصویر بالا مشاهده کنید، انتخاب 3 رزولوشن مختلف در اختیار کاربر قرار خواهد داشت که شامل وضوح اچ دی پلاس یا 1480×720 پیکسل، فول اچ دی پلاس یا 2220×1080 پیکسل و همچنین کواد اچ دی پلاس یا 2960×1440 پیکسل هستند. بنابراین می‌توان گفت که این گوشی از نسبت ابعاد یکسانی با نسبت ابعاد 18:9 گوشی ال جی جی 6 (LG G6) برخوردار است. ارائه کردن قدرت تصمیم انتخاب بین رزولوشن های مختلف گزینه‌ی بسیار خوبیست که می‌تواند در مواقع مختلفی به کمک بهبود عمر باتری گوشی آید. در واقع کاربران می‌توانند تصمیم بگیرند نسبت به محتوای قابل مشاهده و یا کاری که می‌خواهند با گوشی هوشمندشان انجام دهند یکی از این سه وضوح را انتخاب کنند.

سامسونگ نهم فروردین ماه رسما از گوشی گلکسی S8 و گلکسی +S8 خود رونمایی خواهد کرد، بنابراین در آن روز می‌توانیم بیشتر با قابلیت های پرچمدار جدید کره‌ای‌ها آشنا شویم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*