نسخه ساختگی گلکسی اس 8

تماشا کنید : مقایسه اندازه نسخه ساختگی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس

آنطور که پیداست سامسونگ تصمیم ندارد تا زمان رونمایی رسمی از پرچمداران جدیدش از سری S ثانیه‌ای به خود استراحت دهد، چرا که هر لحظه شاهد انتشار خبری جدید پیرامون دو گوشی گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (Galaxy S8 Plus) هستیم. تنها چهار روز تا رونمایی از این دو گوشی زمان باقی مانده و در این واپسین روزها هر لحظه محتواهایی جدید و اطلاعاتی تازه پیرامون مشخصات این محصولات منتشر می‌شوند. به عنوان جدیدترین محتوای منتشر شده باید به مقایسه اندازه نسخه ساختگی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس با یکدیگر و همچنین با دیگر گوشی های محبوب کنونی بازار اشاره کنیم که فارغ از مشخصات سخت افزاری، تفاوت ابعاد این گوشی ها را برسی می‌کند.

نسخه ساختگی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس بر اساس موثق‌ترین شایعات ساخته شده‌ است

اگرچه در این ویدیو با نسخه ساختگی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس روبه‌رو هستیم، اما می‌توان مقایسه منطقی و بسیار نزدیکی بر اساس آن‌ها انجام داد، چرا که این نسخه‌ها بعد از جمع‌بندی تمامی شایعات پیرامون دو گوشی ساخته شده‌ و بسیار به نسخه‌های واقعی شبیه هستند. نکته خیره‌کننده درباره گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس اینجاست که اگرچه دارای صفحه نمایش‌های بزرگی هستند، اما خودشان گوشی‌ های بزرگی محسوب نمی‌شوند. به عنوان نمونه، نسخه پلاس دارای اندازه‌ یکسانی همچون آیفون 7 پلاس است، با وجود اینکه صفحه نمایش آن 0.7 اینچ از این گوشی بزرگتر است!

نسخه ساختگی گلکسی اس 8

طراحی گلکسی اس 8 پلاس حقیقتا خیره‌کننده است، چرا که به عنوان نمونه‌ای دیگر، اندازه آن حتی از گوشی آنر وی 9 با صفحه نمایش 5.7 اینچی کوچکتر است. البته، از لحاظ قدی، نسخه اصلی یعنی گلکسی اس 8 کمی از آیفون 7 بلندتر است، اما از لحاظ عرضی تفاوتی با این گوشی ندارد. این شاهکار در طراحی را باید مدیون کاهش قابل توجه حاشیه‌های این دو گوشی دانست که سبب شده نسبت صفحه نمایش به پنل جلویی به میزان زیادی افزایش پیدا کند.

نکته دیگر درباره طراحی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس مربوط به افزایش قد این دو گوشی است که کاهش عرض آن‌ها را به دنبال داشته است. با این کار، اگرچه در دست گرفتن گوشی راحت‌تر می‌شود، اما ممکن است معضلات دیگری بروز کنند. مشکل در دسترسی به حگر اثر انگشت، که اکنون در پشت دستگاه و در کنار دوربین جای گرفته، علاوه بر مشکل در دسترسی به پنل نوتیفیکیشن را باید معایب این سبک از طراحی حین کار کردن با گوشی با یک دست دانست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چرا سوراخ بلندگو بالا صفحه نمایش نیست ؟