صفحه نمایش آیفون 2017

احتمالا صفحه نمایش آیفون 2017 از نوع True Tone است

با بازگشت به سال 2016، ما می‌دانیم که اپل از یک آیپد پرو 9.7 اینچی رونمایی کرد که عملا از یک نمایشگر True Tone برخوردار بود. حالا به نظر می رسد اگر پیشبینی‌های بانک سرمایه گذاری بارکلیز به حقیقت بپیوندد، صفحه نمایش آیفون 2017 (iPhone 2017) اپل نیز از همین نوع نمایشگر استفاده خواهد کرد.

برای کسانی که با نمایشگرهای True Tone آشنا نیستند باید گفت که این تکنولوژی به عنوان یک راه برای به ارمغان آوردن حالت شیفت شب به بهترین شکل ممکن شناخته می‌شود. شیفت شب یا Night Shift محصولات اپل به طور ساده نمایشگرها را گرمتر کرده و جلوی ساطع شدن نور آبی را می‌گیرد تا به چرخه‌ی خواب کاربران در شب فشاری وارد نشود. همراه با نمایشگر True Tone به لطف استفاده از سنسورهایی جذاب، صفحه نمایش آیفون 2017 می‌تواند نور را تشخیص داده و سپس در صورت لزوم با فعال کردن قابلیت شیفت شب و تنظیم آن به بهترین شکل ممکن، فشار وارده به چشم کاربران را بکاهد. بنابراین نمایشگرهای مذکور سطح پیشرفته‌تری از این قابلیت را به ارمغان خواهند آورد.

این بدان معناست که نمایشگر می‌تواند همیشه بهترین دید ممکن را در اختیار کاربران خودش قرار دهد. با این حال همانطور که ما گفتیم این تکنولوژی تنها در آیپد پرو 9.7 اینچی استفاده شد و آیپد بزرگتر 12.9 اینچی اهالی کوپرتینو فاقد چنین ویژگی بود؛ بنابراین این می‌تواند یک ویژگی خاص برای صفحه نمایش آیفون 2017 قلمداد شود.

صفحه نمایش آیفون 2017 متفاوت از دو آیفون جدید دیگر این شرکت خواهد بود

در حال حاضر چنین ادعایی توسط بانک سرمایه گذاری بارکلیز مطرح شده است. اما به گفته آن‌ها تنها نسخه ویژه آیفون است که حاوی چنین امکانی بوده و دو مدل دیگر فاقد تکنولوژی True Tone هستند. ماه‌هاست شایعات مختلفی در مورد آیفون های آینده شرکت اپل به گوش می‌رسد و طبیعیست که اپل هیچ یک از آن‌ها را تایید نکرده است. اگر همه چیز مثل روال سابق طی شود، اپل تابستان سال جاری از نسل جدید آیفون های خود رونمایی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*