آپدیت اندروید ویر 2.0

شش ساعت هوشمند دیگر آپدیت اندروید ویر 2.0 را دریافت کردند

درگذشته قرار بود نسخه جدید سیستم عامل مخصوص گجت های گوشیدنی گوگل ماه فوریه در اختیار کاربران قرار گیرد. ولی چند روز پیش، مدیران علت اصلی تاخیر در عرضه آپدیت اندروید ویر 2.0 (Android Wear 2.0) را وجود یک باگ اعلام کردند. پس از آن، سه ساعت هوشمند “Fossil Q Founder” و “Tag Heuer Connected Watch” در کنار “Casio Smart Outdoor Watch”، این به‌روزرسانی را دریافت کردند و بعد از گذشت چند روز، حالا آپدیت جدید گوگل برای شش ساعت هوشمند جدید دیگر نیز عرضه شده است.

بر اساس گزارش‌ها، هم‌اکنون دو مدل از ساعت های هوشمند مایکل کورس (Michael Kors Access Bradshaw & Michael Kors Access Dylan)، نیکسون میشن (Nixon Mission)، فسیل کیو مارشال (Fossil Q Marshal) و فسیل کیو واندر (Fossil Q Wander) و پلار ام 600 (Polar M600) در حال دریافت آپدیت اندروید ویر 2.0 هستند. همچنین قرار است در آینده نزدیک این به‌روزرسانی برای 10 ساعت هوشمند دیگر نیز عرضه شود.

در آینده نزدیک آپدیت اندروید ویر 2.0 برای 10 ساعت هوشمند دیگر نیز عرضه می‌شود

آپدیت اندروید ویر 2.0 امکان اضافه کردن برخی اطلاعات به نمایشگرهای همیشه‌روشن ساعت های هوشمند را فراهم می‌کنند. همچنین کاربران می‌توانند با لمس صفحه، اپلیکیشن های مورد علاقه خود را باز کرده و نسخه جدید آنها را از فروشگاه اپلیکیشن گوگل دانلود کنند. “Google Fit” امکان شمارش ضربان قلب، محاسبه مسافت طی‌شده، سرعت و کالری سوازنده‌شده را فراهم کرده و ساعت هوشمند شما را به دستبندی حرفه‌ای تبدیل خواهد کرد.

گوگل تلاش کرده تا در نسل جدید سیستم عامل اندروید ویر، ارتباط کاربران با گوشی های هوشمند را به حداقل برساند. به همین منظور، کاربران با دریافت این به‌روزرسانی می‌توانند از دستیار مجازی گوگل اسیستنت (Google Assistant) برای پاسخ به پیام‌های دریافتی استفاده کنند. علاوه بر این، با استفاده از ویژگی جدید “Smart Reply” می‌توان برخی متون از پیش‌نوشته را برای پاسخ سریع ارسال کرد.

هنوز نام محصولات دیگری که این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد، اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*