سفر به آینده

سفر به آینده در داستانی واقعی و شگفت انگیز؛ وقتی پاول آمادیوس به کما رفت و در سال 3906 به هوش آمد!

آیا تا به حال این فکر کرده‌اید که آینده‌ی ما در سال‌هایی بسیار دور چگونه خواهد بود؟ اگر وضعیت زندگی و شرایط حاکم بر زندگی بشریت در چند صد سال قبل را با امروز مقایسه کنیم، شاهد تغییراتی چشم‌گیر در زمینه‌های علم، فناوری، ابزار، تمدن‌ها، مرزبندی‌های جغرافیایی و … هستیم. حال تصور کنید که این مسئله را در مقیاسی هزار ساله مورد بررسی قرار دهیم! سفر به آینده و به طور کلی سفر در زمان، همواره یکی از رویاهای انسان بوده است. برای مطالعه‌ی گذشته‌ی نیاکان خود، می‌توانیم به کتاب‌های تاریخی گوناگونی مراجعه کنیم، اما در مورد آینده چطور؟ در سال 1921 میلادی، یک معلم سوئیسی-اتریشی با نام پاول آمادیوس (Paul Amadeus Dienach) به دلیل مشکلات سلامتی خود به کما رفت. او به مدت یک سال در کما به سر می‌برد و در این مدت به آینده و به طور دقیق‌تر، به سال 3906 میلادی سفر کرد!

در رابطه با این داستان شگفت انگیز، حتی یک کتاب هم به چاپ رسیده است؛ نویسندگان اظهار داشته‌اند که مردمان آینده، به طور دقیق این وضعیت عجیب و غریب پزشکی پاول آمادیوس را درک کرده‌اند. مردمانی که در آینده زندگی می‌کنند، تمامی وقایع‌ تاریخی بین قرن‌های 21 تا 39 میلادی را برای او بازگو کرده‌اند. اما مسئله‌ی عجیب اینجاست که آنان از رویدادهای دقیق قرن بیستم (عصر فعلی)، اطلاعات چندانی را برای پاول آمادیوس تشریح نکرده‌اند. به نظر می‌رسد مردمانی که پاول آمادیوس ضمن سفر به آینده با آن‌ها ملاقات داشته است، از بازگو کردن حقایق و رویدادهای عصر امروز خودداری نموده‌اند؛ چرا که بازگو کردن این حقایق می‌تواند منجر به تغییر در گذشته‌ی تاریخی تمامی انسان‌های زمین شود!

زمانی که پاول آمادیوس از حالت کما خارج شد، در سال 1922 به هوش آمد. اما او حقایق شگفت‌آور و خارق‌العاده‌ای را برای بازگو کردن داشت؛ چرا که او در طول یک سال، توانسته بود ضمن سفر به آینده ، قرن‌های بعد را به وضوح مشاهده کند!

پاول آمادیوس، ماجرای سفر به آینده خود را در قالب یک کتاب به چاپ رسانده است!

از آنجا که پاول آمادیوس می‌دانست فرصت برای بازگو کردن این وقایع و رویدادها ناچیز است، تصمیم گرفت داستان سفر به آینده را در قالب یک کتاب به چاپ برساند. او تصمیم گرفت هرآنچه را که از این تجربه شگفت‌انگیز به خاطر می‌‌آورد، برای آیندگان به ثبت برساند. نکته جالب این است که پاول آمادیوس، هیچ تجربه‌ای در زمینه نویسندگی، سرودن شعر یا زمینه‌های مشابه با آن نداشت؛ از این رو حتی تصور نمی‌کرد که داستان شگفت‌انگیز او از سفر به آینده ، تا این اندازه سر و صدا کند.

سفر به آینده

پیش‌گویی‌های پاول آمادیوس برای آینده‌ بشریت

سال‌های 2000 تا 2300 میلادی – بشریت همچنان با مشکلاتی از قبیل ازدحام بیش از اندازه جمعیت، تخریب محیط زیست، معضلات اقتصادی، سیستم‌های پولی، عدم تغذیه مناسب برای تمامی افراد و جنگ‌های داخلی کشورهای مختلف دست و پنجه نرم می‌کند. انسان‌ها درگیر مشکلات ریز و درشت مالی بوده و دیگر فرصتی برای اصلاح درون و باورهای معنوی ندارند.

سال 2204 میلادی – تعداد 20 میلیون از انسان‌ها، در سیاره مریخ سکونت دارند و کولونی‌سازی بر سطح این سیاره به حد قابل قبولی رسیده است. اما یک رویداد طبیعی در سال 2265 منجر به نابودی همه‌ی انسان‌های ساکن در مریخ می‌شود. این رویداد موجب می‌گردد که انسان برای همیشه سیاره سرخ را ترک کند.

سال 2309 میلادی – در نتیجه‌ی مشکلات حل نشده‌ی حاکم بر زمین، فاجعه‌ای دیگر سرنوشت بشریت را تغییر می‌دهد. وقوع جنگ جهانی بزرگ موجب نابودی خیل عظیمی از انسان‌ها می‌شود. بخش بزرگی از تمدن موجود بر روی زمین نابوده شده و نژادهای زرد و سیاه پوست، بیشترین قربانی‌ها را در طول این جنگ‌ها خواهند داشت.

سال 2396 میلادی – این تغییر بزرگ، منجر به شکل‌گیری آخرین پارلمان جهانی بر روی زمین با عنوان سازمان ملل یا ایالت‌ها می‌شود. این پارلمان جهانی تازه تاسیس، اعضای خود را از طریق سیستم رای‌گیری توسط ملت‌ها انتخاب می‌کند. اما این بار به جای استفاده از سیاست‌مداران، از نیروهای متخصصی همچون دانشمندان، مردان تکنولوژی و چهره‌های بشردوستانه استفاده می‌گردد. پول به آن شکلی که ما می‌شناسیم دیگر وجود ندارد! منابع موجود در سیاره‌ زمین بین ساکنین زمین تقسیم شده و هر فرد به اندازه‌ی کافی از این منابع برخوردار است. در پی این تغییرات، مشکلاتی همچون افزایش بی‌رویه جمعیت، آب و هوا، تغذیه و زیست محیطی برطرف می‌شوند.

سفر به آینده

زندگی انسان‌ها ساده‌تر شده و افراد در طول زندگی‌شان کمتر و کمتر کار می‌کنند. یه اتفاق جالب توجه اینکه از سال 2396 به بعد، مجددا شمارش سال‌های میلادی از عدد 1 آغاز خواهند شد. با این حال، پارلمان جهانی حاکم بر جهان، در واقع یک رژیم حکومتی متمرکز در قدرتی مرکزی است. از این رو برخی دولت‌ها به طور مستقیم یا غیر مستقیم با تصمیمات پارلمان جهانی به مخالفت برمی‌خیزند. هنوز مردمانی با باورهای ناسیونالیستی، حاضر به تغییر عقاید خود نبوده و به فکر توسعه اهداف بشردوستانه برای آینده‌ی زمین نیستند.

مشکلات اقتصادی به آن شکلی که ما می‌شناسیم وجود ندارد، اما در زمینه کنترل تکنولوژی و سطح دسترسی به آنان در بین مردم، نابرابری‌هایی وجود دارد. مردم از لحاظ عقاید معنوی بسیار سست و ضعیف هستند، این “عصر تاریکی عجیب و غریب” تا سال 3400 به طول می‌انجامد.

سال 3382 میلادی – یک پدیده قابل توجه و بسیار مهم در زندگی بشریت رخ می‌دهد. انسان‌ها یکی پس از دیگری و به صورت کاملا اتفاقی به یک توانایی جدید با عنوان “بینایی فوق‌العاده” دست پیدا می‌کنند. علاوه بر این، یک جهش ناگهانی در مغز، منجر به دسترسی مستقیم به دانش پیشرفته برای دستاوردهای خلاقانه می‌گردد.

سفر به آینده

سال‌های 3400 تا 4000 میلادی – عصر طلایی درست در همین دوران شکل می‌گیرد. بعد از گذشت 1000 سال از عصر تاریکی، سرانجام دورانی بسیار قابل تحسین بر زندگی بشریت سایه افکنده است. در این دوره از زندگی انسان، مردان تکنولوژی و دانشمندان در پارلمان جهانی نقشی ندارند. به جای آن، از افرادی با عنوان “سازندگان جهانی” استفاده می‌شود. آن‌ها اشخاصی هستند که به طور همزمان در زمینه‌های مختلفی همچون فلسفه، هنر، علم، عرفان و … مهارت و تخصص دارند. همه چیز در دنیا رایگان و برای همه قابل دسترس است! امکاناتی همچون لباس، غذا، خانه، حمل و نقل و … برای همه افراد در سطحی یکسان است.

موفقیت‌های زندگی افراد، بر مبنای سرمایه‌ی مالی و یا افتخارات تکنولوژیکی نخواهد بود، به جای آن، انسان‌ها توجه ویژه ای بر مسائل عاطفی، معنوی و رشد ذهنی خود خواهند داشت. انسان‌ها در کل دوران زندگی خود تنها به مدت 2 سال به کار مشغول هستند، البته این در حالی‌ست که عمر هر فرد به طور متوسط بین 17 تا 19 سال است. جمعیت کره زمین کمتر از 1 میلیارد نفر است و منابع موجود برای زندگی افراد به اندازه کافی وجود دارد. قوانین موجود برای جوامع زمین به کمترین تعداد ممکن رسیده و جرم و جنایت به مقدار ناچیزی کاهش پیدا کرده‌اند.

فقط سه نوع قانون در دنیا حکم‌فرماست:

1- قوانین مرتبط با اشتغال 2 ساله‌ی افراد

2- قوانین مرتبط با رفت‌وآمد و توزیع کالا

3- قوانین مرتبط با کنترل جمعیت (زاد و ولد)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

129 دیدگاه

  1. از قرآن اسکی رفته و اصلا به کما نرفته

  2. سلام و واقعا خسته نباشید
    منظورتون پائول دیناخ دیگه؟؟؟؟
    با پائول آمادیوس چرا قاطی کردید اسماشونو؟
    لطفا مطلبی میذارید درست اطلاعات بدید.

  3. این داستان کذب محض است
    ۱- سال ۱۹۲۰ علم پزشکی در این حد نبود که بتونه یک شخص رو ۱سال در کما احیا نگه داره و ضمنا یک شخصی که معلم بوده همچنین توانایی مالی نداشته که بتونه ۱سال در کما ازش مراقبت بشه.حتی الان در سال ۲۰۲۰ هم کمتر کسی بعد از مرگ مغزی ۱سال ازش نگهداری میکنن تازه اگر از پس هزینه هاش بر بیان.مگه اینکه آیه الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان باشه که ۱سال توی کما نگهش داشتن و تازه اونم بعد از ۱ سال دستگاه ها رو کشیدن ازش
    ۲-بعد از کما کسی چیزی یادش نمیاد و مثل یه حالت فراموشی میمیونه مثل انسانی که خواب میبینه وقتی از خواب بیدار میشه ۱۰درصد از خوابش یادشه چطور این آقا انقدر جزئیات یادشه که تونسته ۸۵۰ صفحه کتاب بنویسه
    ۳- در این کتاب ادعا شده افرادی که سال ۳۹۰۶ بودن در مورد تاریخ معاصر به این شخص چیزی نگفتن چون وقتی که به سال ۱۹۲۰ برگشت تاریخ تغییر نکنه.اصلا اونا از کجا میدونستن که این آقا دوباره میخواد به سال ۱۹۲۰ برگرده!! بعد اونا بهش نگفتن خودش ۱سالی که اونجا زندگی میکرده نمیتونسته متوجه بشه یا از یک منابع دیگه ای متوجه شه در قرن معاصر چه اتفافی میوفته! و اینکه در مورد قرن معاصر چیزی نگفتن ولی در مورد ۲۰۰سال آینده گفتن، خوب مردم ۲۰۰سال آینده این کتاب رو میخونن و باز تاریخ تغییر میکنه که!
    ۴- هیچ جزئیات قابل قبولی گفته نشده در این کتاب. دقیقا این تخلیات مثل تخلیات خود ما از آینده است.همه ما میدونیم انسان خیلی تلاش میکنه برای زندگی روی کره مریخ یا جنگ جهانی در آینده رخ میده یا انسان علم و مغزش خیلی پیشرفت میکنه.در واقع هیچ چیز خاصی نداره این کتاب و همین تخیلات ساده خود ما از آیندست

  4. تناقض دیگه: طرف میگه بیشتر مشکلات دنیا حل میشه !!! همین الانش میگن با کمی تغییر دی ان ای عمر بشر به 400 سال خواهد رسید بعدا این اقا تو 3906 که همه مشکلات حل شده فقط 19 سال عمر میکنن ؟ که دو سالش کار میکنن؟ مسخره نیست؟

  5. مهم نیست از آینده چیزی بدونیم آینده رو میشه با بله ها و نه ها فهمید مثلا آیا فلان کس خوبه بله ها را جمع کن و نه ها رو هم جمع کن بعد میفهمی فلان کس خوبه یا نه و آینده هم همیشه در حال تغیره و کسی جز انبیا به آینده نگاه نکرده اند و کسی میتواند اسرار رو ببینه که فاش نده
    هرکه را اسرار حق آموختیم مهر کردیم و زبانش دوختیم
    و همه اینها فقط تخیل بود و بیماری که اون فرد داشت و مغزش درگیر بیماری بود و قدرت تخیلش رو زیر و رو کرده بود و همش تصور ذهنی بود مانند خوابی که ما میبینیم و فردای ان روز دوست داریم ان خواب اتفاق بیفته .
    محمدی هستم روانشناس

    • سلام ای به اصطلاح روانشناس
      نمیدونم تا حالا برات یه صحنه زندگیت دوبار اتفاق افتاده یا نه
      میشه آینده رو با خواب دید حتی 1000 سال بعد رو از نظر پزشکی کما مثل یه خواب میمونه که بیدار شدنت دست خودت نیست
      متاسفانه علم بقدری پیشرفت نکرده که بتونه رمز گشایی کنه مطالب رو
      یکی از مدارک دینی هم میشه به خواب پیامبران یا بزرگان تاریخ که ثبت شده و سند هستند اشاره کرد.

  6. توی یوتیوب هم یه یدئو با همین مضمون هست. با عنوان :مردی که یک سال در سال 3906 زندگی کرد”
    اینم لینکش:
    http://www.youtube.com/watch?v=vwiLanyEhfY

  7. با عرض سلام خدمت دوستان عزیز . این کتاب فقط برای فروش بالا اینقدر جداب شده . همش ساختگیه . لطفا به این اکاذیب توجه نکنید . آینده به این سادگی درست نمیشه

  8. از کجا معلوم که کتاب نوشته شده در تاریخ معاصر نیست ؟ ، یکی الان اومده تخیلاتشو نوشته و زده به اسم یه نفری که صد سال پیش مرده , چرا هیچ پیشگویی در مورد این زمان نشده ؟ ، پیش گویی ها برا دویست سال به بعده

  9. سلام به ساختگی بودنش شک نکنین چون گفته ۱۹ سال انسان ها بیشتر عمر نمی کنند ولی توی ماجرا گفته شده در جسم پرفسور حدود میانسال یا پیر بوده چون گفته تا به هوش آمدم بدنم خیلی پیر تر شده بود که ایشون در زندگی اصلی خودش حتما ۱۹ سال رو رد کرده بود تا معلم بشه و سلام

    • اصلا بعید نیست چون هم در قرآن گفته شده و هم انیشتین به این موضوع اشاره کرده هر جا سرعت نور بیشتر باشه زمان در آنجا کندتر میگذره ب طور مثال ۱ سال در محلی که سرعت نوربسیار بیشتر است برابر با ۱۰۰ سال ماست این رو مثال عرض کردم‌. بنابراین میتونه این فرضیه وجود داشته باشه که ۱۹ سال زندگی در سال های آینده برابر با ۹۰ سال زنگی این سال های زمین باشه‌.

    • چرا اسممو باید بنویسم

      سلام افرین بر تیز بینی شما

    • چه ربطییی داره اخه خب یه زمانی حضرت نوح چن صد سال عمر کرد ولی ما که الان ۸۰ سال عمر میکنیم پیر نمیشیم :((((

  10. ببینم آیا من درست خوندم ؟اونجا که نوشته آن زمان عمر انسان نهایت ۱۹ساله !!!!

  11. به نظر من همین سیصد صفحه هم خیلی راحت اشاره کرده ب حکومت مرکزی جهان ب دست ی نفر که اونم امام زمان(ع) و وقتی ک خداوند با این همه عظمتش اصحاب کهف رو ب سیصد سال آینده برده …پس هیچ شکی در این نیست که میتونه ب سیصد هزار سال آینده هم افرادی ک لایق میدونه رو ببره
    و اگ این کتاب واقعا مربوط ب قرن ۱۹ بوده دلایل واضحی هست ک نویسنده واقعا چیزهایی رو دیده چون این تصورات برای انسان قرن ۱۹ نیست.برای مثال اگر شما ب ۶۰۰سال قبل برید و ب انسان های اون زمان در مورد هواپیما بگید قطعا کسی حرف شما رو باور نخواهد کرد درحالی ک شما حقیقت رو گفتید…ب امید ظهور منجی ما مهدی موعود و آسایش و ارامش جهانی برای تمامی انسان ها دعا میکنم😍

  12. اول از همه اینکه منجی کجا بوده اینم خودش مثل این مطلب دروغه! اگه قرار باشه چیزی قطعیت داشته باشه خالق و افرینش هست تمام! ١۴٠٠ ساله اسلام وعده منجی رو میده ٢٠٢٠ ساله مسیح این وعده رو میده و یهود و غیره اصلا دین جز وعده وعید چیزی داشته؟ اگه ب بدبختی مردم نیاز باشه برای ظهور دورانهای سختتر و فلاکت بار تر از امروز هم گذشته و مردم عادی ب امید منجی تحمل کردن و مردن و نسلهای بعدیش هم همین راه و دارن میرن ! این از این بشینید تا بیاد نسلای بعدیم بشینن نمیاد! در مورد اینکه دوستان میگن ضد مهدویته! اخه تا کی سیاه بازی رو میتونید باور کنید تا حالا کدوم پادشاه و سیاستمداری تو ٢٠٠ سال اخیر توی جنگی ک خودش راه انداخته مرده؟ هیچ کدوم! ۵٠٠ صفحه در مورد ظهور!؟ واقعا چ فکری میکنید؟ میگین اون ۵٠٠ صفحه رو کلیسا نزاشته چاپ بشه چون درمورد ظهوره؟ عجب! در ثانی اونا ک از انیشتین و عالمان علم و فناروی هم دم میزنن هم منو یاد دوران قبل گالیله و نیوتن میندازن! از کجا معلوم ک علمی ک ما ازش دم میزنیم درست باشه و یکی نیاد کلش رو ببره زیر سوال!؟؟؟؟ چرا درگیر اعتقاداتی میشید ک دیگران بهتون دیکته کردن؟ خودتون چی پس؟ نشستین یکی بگه ب چی فکر کنید؟ واقعا هیچوقت زمین روی خوشی رو نمیبینه تا وقتی فاش نشه ٨-٩٠٠٠ سال قبل چ خبر بوده و قطعا ب این شکل نبوده و قطعا چیزی حالا میبینیم ی دروغه ک اسمشو گذاشتن زندگی

  13. من فقط یک سوال دارم از دوستان ارجمند و اینکه آیا به نظر شما این منطقی میرسه که در سال ۱۹۲۱ یعنی حدود ۱۰۰ سال پیش یک نفر در اثر یک حادثه دچار بیهوشی بشه و یک سال این رو در حالت بیهوشی ازش نگهداری بکنند و حال این در این یک سالی که در کما بوده که ازش نگهداری می کرد آیا علم پزشکی انقدر کامل بوده که بتونه یک شخص رو یک سال زنده نگه داره تا اونجایی که من می دونم یکصد سال قبل سرم به وجود نداشته وجود نداشته و این شخص تو این یکسالی که بستری بوده آیا زخم بستر نگرفته همین امروز اگه یک نفر دچار یک مشکلی بشه و بره توی کما در کمتر از یکسال پزشکان اعلام مرگ مغزی می کنند و آن را به گوشه قبرستون می فرستند حالا چطوره که ۱۰۰ سال پیش یک نفر در اثر یک بیماری به کما می ره در این یک سال ها آیا چطوری از این نگهداری می کنند در حالی که ایشان فقط یک معلم ساده بوده و آدم مهم این بود که به هیچ وجه وبعد ناگهان این شخص به هوش میاد و جالبه تمام خاطرات و چیزها ومسائلی که در این یک سال در کما بوده رو همه رو بخاطرش میمونه و از یادش نمیره در حالی که می دانیم به لحاظ علمی اگر شخصی مدت فقط چند روز یا یک ماه به کما بره قطعاً دچار فراموشی میشه و حتی اسم خودش را هم ممکنه تا مدت زیادی به یاد نیاره در حالی که ایشان به محض اینکه از کما در میاد مقدار زیادی اطلاعات به خاطرش میاد به صورتیکه یک کتاب در ۸۵۰ صفحه چاپ میکنه در صورتی که ما دیشب یه خواب ببینیم تا فردا نمی تونیم ۱۰ درصد از اون خواب رو هم به خاطر بیاریم در هر صورت به نظرم داستان از ریشه مشکل داره

    • منم موافقم.ببینید اون میگه از سال 2هزارو خورده ای به بعد مردم دیگه باهم صحبت نمیکنن بلکه با تله پاتی باهم ذهنی ارتباط برقرار میکنن درحالیکه خودش تو سال3906 بادکتره انگلیسی حرف میزنه!!!بنظرمن یه جایه کار میلنگه

      • اره یکم مشکوکه ولی نگفت فقط از طریق تلپاتی گفت میتونن از طریق تلپاتی هم ذهن همدیگرو بخونن البته من ویدیوش رو دیدم مطالب اینجارو نخوندم

    • دوستان اصن توجه کرده بودید که چرا نوشته اتفاقات سالهای اخیر رو به بهش نگفتند و توی کتاب نیست؟

      برای اینکه دوستانی که این کتاب ساختگی رو میخواستن به فروش برسونن، ملت چیزی در مورد اتفاقات حال حاضر نخونن و شک نکنن که عه! پس چرا دری وری گفته؟!!! الان که ما هستیم که اینجوری نشده!!!

    • چرا اسممو بنویسم اخه

      عالی بود منتقد واقع بین احسنت بر شما. الان که الانه پولدار ترین ها از عهده چند ماه کما و تجهیزات و درمان ان برنمیان در حالیکه ایشون یه عفونت داشته و شاید خیلیا میخواستن که از بین بره و ترس از شیوع بیماریش رو داشته باشن . زخم بستر و قضیه سرم و فراموشی و… خیلی خوب بود

  14. چشم بسته غیب گفته معلومه جنگ میشه من میگم قبل ازسال 2050 میلادیه
    اون هم نه یه جنگ بلکه 2 جنگ اولی به دلیل فساد سیاستمداران جهان اما جنگ دوم به دلیل ارتقای سطح فکری بشر به نظرم فکر انسان رشد خواهد کرد و انسان ها به یه نتیجه کلی خواهند رسید اول حل مشکلات کلی بشر مثل اب و غذا و محل سکونت دوم افزایش طول عمر انسان با بهره گیری از علم برای مثال جایگزینی اعزای بدن که به مرور زمان تحلیل میره با نمونه های مکانیکی مادام العمر دوم افزایش سرعت یادگیری علم در انسان و عملی کردن ان در جامعه

  15. باسلام
    این جورداستانها برای ماایرانیها بالأخص بچه شیعه ها که با اعتقاد به چیزهایی تمام عمر زندگی کردیم شاید خیلی سخت ودروازواقعیت به نطربرسه ولی این وسط یه موضوع هست اونهم چرادرتمام دورانها پای ثابت مخالفت چاپ کلیسابوده این نظر شخصی من هست که اون بخشهاربط مستقیم به ظهور امام دارد البته اشتباه نکنین من اصلا ادم مذهبی نیستم.

  16. دلیل ساختگی بودنش اینه ، گفته شد برای این از زمان زندگی این مسافر بهش اطلااتی ندادن که باعث تغییر در آینده نشن. خب مرد مومن از زمانهایی ک گفتی هم انسانها زندگی میکنن و میبینن و میخونن چی گفتی و باعث تغییر میشن چه فرقی میکنه. کسی که این کتاب و نوشته باهوش بوده تو زمانش کسی ک الان اینو قبول میکنه احمقه تو زمانمون

    • احسنت. منم دقیقا همین نظر رو دارم.

      دوستان این کتابا رو میسازن با این عنوانای جذاب که یه سری دوست پلید فروش چند میلیون دلاری کنن با این چرت و پرتا.

  17. سلام من کتابشو خوندم اون میگه انسان با وصل کردن یک تراشه در مغز خود میتونه به زندگی جاودانه دست پیدا کنه

  18. بابا ژول ورن نمیتونست همچین داستانی بنویسه عقلتون یکم به کار بندازین طرف رفته عالم برزخ اونجا گیرش اوردن اذیتش کردن چرت پرت بهش گفتن اونم واقعا فکر کرده زمینه اونجا بعد دید کما بوده گفت ی داستان درست کنم بنویسم ی پولی در بیارم

  19. تو برو 2000سال پیش ببینم میتونی باهاشون صحبت کنی

  20. به نظر من اگر حضرت ظهور نکنند این اتفاقات خواهد افتاد شاید خدا یک طوری می خواست بهمون بفهمونه که زندگی بدون ولی معصوم یعنی این …

  21. سلام به کسیکه کتاب رو به صورتِ خلاصه برامون تشریح کرده .
    یه سوال ؛ چرا راجع به ظهورِ یک مُنجی صحبتی نکرده ؟ چرا نگعته شخصی میاد و همه ی دنیا رو در علم و روشنایی و توازُن فرو میبره ؟ هیچ حرفی هم از فظاییها نزده؟ در حالیکه همین حالاش هم انسانها با فرازمینیها ارتباط داره . تا اونموقعی که این شخص گفته تا ۲۰۰۰ سال بعد انسان سیارات و کهکشانهای زیادی رو کشف خواهد کرد و طریقه ی زندگی کردن در اون رو هم پیدا خواهد کرد و انسانها فقط در زمبن نیست که زندگی میکنن ؛ بلکه در هممه ری جاای کهکشانهای مختلف زندگی خواهند کرد و با هم در ارتباط خواهند بود .. چرا از این موارد چیزی نگفته ….

    • سلام کتابی که ایشون نوشتن در اصل 850 صفحه بوده که تنها 300 صفحه ی اون اجازه ی چاپ گرفته توضیح افراد مسئول در خصوص صفحاتی که اجازه ی چاپ نگرفته هم فشار دولت و کلیسا با دلیل《تغییر احتمالی عقیده ی معنوی و دینی مردم در اون زمان》بوده به شخصه عقیده دارم که این صفحات در خصوص ظهور منجی بوده که باعث میشده عقیده ی مردم تغییر پیدا کنه

    • آخه همچین چیزی وجود نداره مطالعات کتاب خیییییلی کمه

    • اونجایی که میگه بعد از یه جنگ بزرگ نصف مردم جهان میمیرن و دیگه جنگی رخ نمیده همه باهم با محبت رفتار میکنن همه یه میزان ثروت دارن نیازی به دادگاه ندارن چون اختلافی ندارن مردم با قدرت درون خودشون یا اطرافیانشون درمان میشن اینا ینی حضور امام زمان

    • تو از اون ادمهایی هستی که فقط منتظرن یکی بیاد گندشونو جمع کنه و خودش هیچ عرضه ای نداره نه؟؟

  22. وای آدم میترسه اینارو که میخونه:((((

  23. اخه چطور میشه که عمر انسان ها 20سال باشه به فرض این که بگیم که امام زمان هم ظهور کرده باشه که اصلا نمیتونه واقعیت داشته باشه بعدشم دقیقا گفت20سال و درباره ی سیاره ی دیگه ای نگفت که لنسان ها اونجا زندگی میکنن مخاطبش کره زمین بود طبق حرفای این اقا یعنی کره زمین میفته دست بچه ها خیلی مسخرست

  24. منم میتونم پیشگویی کنم

    اونم عصر حاظر رو تا چند سال دیگه ایران یه ابر قدرت میشه

    در پی جهشی که در فلم دانشمندان ایرانی رخ میده و در اواخر سال ۲۰۱۸ اون به ماده ای دست پیدا میکنند که دنیا رو متحول میکنه هر چند ۷ سال بعد از اون رونمایی میشه طی این چند سال جنگ اقتصادی شکل میگیره در پی این جنگ بسیاری از مسئولان غربال میشن و در همین سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹سیستم ریاست جمهوری رو به انزال میره در سال ۲۰۲۰ ریس جمهور و کابینه از افراد جوانی هستند که سن اون ها از ۴۰ تجاوز نمیکنه بعد از اون جنگ عظیمی شکل میگیره که چندان طول نمیکشه اما ما ایرانیان هستیم که پیروز این جنگ میشیم و این رو مدیون اون ماده هستیم که قبل تر کشف کردیم

    اماده دیدن عصر شکوفایی ایران باشید

  25. چیز خوبی به ذهنش رسیده گفته بزار این داستان را سر هم کنم تا کتابم را حسابی بفروشم و پولدار بشم

  26. پ
    یشگوها دروغ گوهایی بیش نیستن…!
    در ضمن انسان هرگز به سعادت دنیوی نمیرسه…
    …قیامت نزدیکه..
    هوشیار باشید#

  27. من کتابشو خوندم کامل و برام خیلی عجیب بود، در آخره کتاب نوشته چهره‌ی انسان ها کاملا عوض میشه مانند آدم فضایی ها میشه، نوشته بود اون آدم فضایی هایی که ما می‌بینیم و وجود دارن اونها هم یه زمانی شبیه انسان بودن، توصیه میکنم برا تفریح هم که شده یه سری به کتابش بزنید

  28. همین که از تاریخ معاصر حرفی نزده معلومه دروغه چون خودمون الان میفهمیدیم که پیش بینی هاش درست نبوده از قرن های بعدی شروع کرده که یه مدت بازار داشته باشه

  29. این خوب شده رفته کما باید همون جا میموند با این چرندیاتش.چجوری رفته تو سال 3906 بعد از اتفاقات قبل اون زمان با خبر بوده ???هدفش فقط تیغ زدن منردم بود

  30. بحث مغالطات در این مورد خیلى جالبه همه کسانى که مدعى هستند قادر به پیش بینى آینده هستن خیلى کلى گویی و مبهم صحبت مى کنن مثلا انقلاب بزرگ زلزله سیل ویرانى اینا چیزاى مسلمى هست که همواره در خال تکرارو تکراره، مسلما تا اونموقع هم کسى زنده نیست که صحت یا کذب ادعاهاى ایشون رو ثابت کنه ?

  31. باسلام‌واحترام‌خدمت‌همه‌دوستان‌عزیز…خدبه‌همگی‌انسانها‌عقل‌شعوروفکربازبی‌نهایت‌داده‌تامابهترین‌شکل‌ممکن‌راازاین‌مغزپیشرفته‌وبروزشده‌بهره‌ببریم‌اگر1دقیقه‌به‌گفته‌های‌آقای‌پاول‌آمادیوس‌درست‌فکرکنیم‌نتیجه‌میگیریم‌که‌هرچی‌گفته‌خلاف‌واقع‌وباحقیقت‌مطابقت‌نخواهدداشت‌فقط‌یه‌خواب‌بوده‌وسلام‌موفق‌باشید

  32. دوستان سلام.بعضی ها معتقد هستند که حرف های این اقا درست هست. اما در واقعیت درک چنین چیزی کمی برای انسان ها مشکل هست اما وقتی حرف از اینده میزنیم یعنی حرف از پیشرفت تکنو لوژی بزرگ و علمو دانش زیادی میزنیم. به گفته های پیامبر های مختلف در هر دین توجه کنید . پی میبرید که واقعا بخشی از سیاه و زرد پوستان که شامل امریکا(روم در زمان پیامبران) از بین خواهند رفت به طوری که پیامبر ما اون رو در سخنرانی هاش نقل کرده شاید یه عده بخوان نظر علمی خودشون رو بگن مثل نظریه ی انیشتین در مورد سفر به زمان که میگه در سفر به زمان نمیشه روح بدون جسم حرکت کنه ولی دوستان همهی ما باور داریم که یه خدایی هست وهر کاری که بخواد میتونه بکنه. شاید این اقا با توجه برسی جنبه های مختلف تونسته چیزی بگه که بیشتر ما فکر میکنیم دروغه چون سال 1921 یعنی 97 سال پیش موقعی که داشتن ماشین دروغ سنج شاید غیر ممکن بود و بیشتر مخاطب های اون فرد خواهند مرد اما ایا به فکر این بودید که بسیاری از اطفاقاتی که ذکر شده به صورت عظیمی مرتبط با گفته های اونه؟ البته دوستان ناگفته نمونه که چیز های بزرگی که ذکر شده رو اگر در گوگل سرچ کنید به منبع بزرگی از اطلاعات دست پیدا میکنید . پیشنهاد من به همگی اینه که قبل از نظر دادن کمی فکر کنن که ایا ظهور امام زمان نمیتونه موقعی باشه که خدا بخواد؟شاید اصلا بخواد تغییری در همین زمان بده شاید اصلا بخواد زمان رو استوپ بکنه.من زیاد تو علوم دینی وارد نیستم اما چیز هایی که میدونستم بیان کردم امیدوارم شما دوستان عزیز با برسی جنبه های دیگر بتونید فکرتون رو به کار بگیرید و بهتر از من نظر بدید.من هشتاد درصد با این گفته ها موافقم.

    • به یه دلیل خیلی ساده مشخصه این آقا دروغ میگه اونم اینه که اون زمان که این حرف رو زده چیزی به اسم یوفو و آدم فضایی نبوده ولی الان مهم ترین دغدغه افراده.و هیچ اشاره ای نشده بهش.یه چیز دیگه هم اینکه اگه علم اینقدر پیشرفت بکنه و تعداد انسان ها کم باشه همه چیز سالم تر و بهتر عرضه میشه و انسان عمرش باید بیشتر باشه به طور میانگین نه این که بشه ۲۰ سال?

      • کدوم زمان نبوده‌ خب برادر من همون زمان ابن اقا کتابو نوشته دیگه پس چجوری چیزی رو گفته که اون زمان نبوده این خودش یه دلیله واسه درس بودن حرفش

  33. استفاده از جهل و تحریک کنجکاوی انسان بهترین راه کسب در امده.

  34. حداقل میتونیم امیدوار باشیم روزی ادم ادم میشه

  35. قضیه واسه 1921 بوده!!!! ایشون تو اون زمان به علت اینکه علم و تکنولوژی زیاد پیشرفته نبوده درکی هم از تکنولوژی نداشته به همین خاطر چرت و پرتایی که گفته فقط واسه اون زمان خوب بوده و بسیار بسیار کلی گویی کرده. توی این پنجاه شصت سال سرعت پیشرفت علم و تکنولوژی خیلی خیلی زیاد بوده و به گفته دانشمندا هر روز هم بیشتر میشه. تمام این داستانی که ایشون خیالبافی کرده حداکثر تا صد سال دیگه اتفاق میوفته. اگه میدونست سرعت پیشرفت تکنولوژی پنجاه سال دیگه به شدت افزایش پیدا میکنه اینقدر تاریخ ها رو گنده در نظر نمیگرفت

  36. فک کنم دروغ باشه خیلی کلی گویی کرده از تکنولوژی ها مث فضا پیما ها و خیلی چیزا صحبتی نکرده چون تخیلش نمیکشیده

  37. در اینکه وقایع ۲۰۰۰ سال دیگه برامون غیر قابل درکه شکی نیست اما مطمئنم حتی ۱۰۰۰ سال دیگه هم آنقدر زبان عوض شده که اونا زبان ما نمیفهمن البته شاید انسان با اون درجه از هوش دیگه نیازی به زبان هم برای ارتباط نداشته باشه…. درکل داستان تاثیر گذاریه و غم انگیزه راجع به زمانی صحبت کنیم که مطمئنیم وجود نداریم

  38. ببینید دوستان من زیاد ا ز این جور چیزا سر در نمیارم ولی طبق فرمول های معروف انیشتین سفر در زمان وقتی ممکنه جسمت همراه با روحت با هم سفر کنن طبق رابطه بین جرم و انرژی هیچ کدوم از اینا تکی نمیشه چیزی کی اشون دیده همش زایده ذهن خودشه تو چیزایی که گفته هیچ چیز جدیدی نیس همه ما همه اینارو میدونیم و همه ما همچین تخلیاتی داریم اینا فقط تبلیغه برا دست و پا کردن یه اسمو رسمی همین

  39. هر چی که بود چه راست چه دروغ… واسه من که داستان جالبی بود و از خوندنش لذت بردم… خوشبختانه تا اونموقع زنده نیستم که بفهمم واقعا این اتفاقا میفته یا نه… ولی داستان جالبی بود…

  40. سلام،” از بازگو کردن حقایق و رویدادهای عصر امروز خودداری نموده‌اند؛ چرا که بازگو کردن این حقایق می‌تواند منجر به تغییر در گذشته‌ی تاریخی تمامی انسان‌های زمین شود!” این همه کامنت خوندم یک نفر تناقض بسیار واضح این داستان رو نفهمیده، انسانهای أینده حوادث قرن بیست و یک رو نگفتن گه تاریخ عوض نشه ولی تمام تاریخ دو هزاره بعدی رو بهش گفتن!!!؟؟؟؟یعنی اینقدر خنگن انسانهای دوهزار سال بعد!!!؟؟ خب اینطوری که تاریخ دوهزاره رو که به فنا دادن همون هشتاد سال قرن بیست و یک رو هم میگفتن دیگه چه فرقی می‌کرد،تاریخ معاصر رو بهش نگفتن که سرنوشت بشر تغییر نکنه بعد دوهزار سال تاریخ بعدی رو لو دادن خب اینطوری که بیشتر تاریخ عوض میشه، طرف میدونسته که اگه مثلا اگه بگه ده سال دیگه چی میشه و بعد اونطوری نشه أبروش میره گفته بزار از سال 2300 بگم که اینا هیچکس سنش قد نمیده، داستان تخیلیه

  41. سلام. من نه میتونم بگم داستان درسته نه غلط. چون بعضی جاهایش مثل سال ۲۳۰۰ با داستان های آخر الزمان ربط داره. ولی
    بعضی جاهاشم خیلی مسخره بود. مثلا سال ۳۹۰۰ انسان میتونه به کل کهکشان سفر کنه با سرعت زیاد. شاید هم به کهکشان های دیگه که از ما دور باشند. پس یقینا منابع زیادی به دست می اید. ولی اینجا فقط در مورد زمین و منابع زمین صحبت کرده که منطقی نیست. بعدشم گفته تو عصر طلایی کسی به افتخارات تکنولوژی کاری نداره. در حالی که علم و تکنولوژی خیلی مهم و نقش آور در زندگی انسان ها است. و علم را هر چقدر یاد بگیری هنوز هم ناگفته هایی داره.

  42. اگه واقعی بود کلی سر و صدا میکرد

  43. من وای میستم تا سال 2024 اگه کسی رفت مریخ حرفاشو باور میکنم و کتابشو میخونم اگه هم اتفاقی نیفتاد میشینم فیلممو میبینم

  44. فکر کنم چون سرش ضربه خورده توهمات کودکیش رو به جای سفر در زمان درکما دیده چون وقتی جسمت سرجاشه چه سفری درضمن چیزهایی که این گفته هیچ کدوم واقعیت نخواهد داشت

  45. جالب اینجاس که فقط مریخ رو قابل سکونت دونسته چون اون زمان به جاهای دورتر و بهتر سخت بوده فکر کنن یا شاید نمیدونستن به احتمال بسیار بسیار قوی اگر بشر با این پیشرفت به جلو بره بعد 2000 سال شاید بتونه سفرهای بین کهکشانی با سرعتهای خیلی زیاد طی کنه حالا چجوریشو ماها نمیدونم و ایشون فقط از مریخ وزمین سخن گفتن در حالی که پیشرفت آینده ی بشر به سوی ستاره و سیارات و کهکشان های دیگر خواهد بود و چه بسا تمدن و موجود های دیگر این که گفته گفته مغز انسان یهویی جهش پیدا میکنه سخته باورش ولی به تدریج جهش های فوق العاده ای خواهد کرد چون مغز پتانسیل های بیشتری داره که فعلا جسم ناتوان است در درک کردنش اینکه گفته انسان ها یکسانن اینجاش یکم سخته ادما همیشه باام فرق دارن و جاه طلبی نمیزاره که هنه یکسان باشن البته علم و فناوری به حدی پیشرفت خواهد کرد که بشریت خیلی راحت زندگی کنه و که گفته عمر بشر مثلا 20 ساله درسته که فعلا عمر در حال کم شدنه ولی در تکنولوژیه 2000 سال بعد مطمئنا عمر زیادتر خواهد بود

  46. سلام خدمت دوستان..نظریه هایی راجع به سفر به گذشته و حتی آینده وجود داره.نمیشه منکرش شد ولی اینطور که آقای آمادیوس مطرح کردن به نظر من باور نکردنیه..

  47. بنده خدا تو خواب چه هزیون هایی دیده

  48. امام زمان ظهور میکنه و هیچ چیزی در مورد این موضوع ننوشته شده قطعا بعد ظهور جهان تغییر میکنه

  49. چرت بود ، چیزی توش نبود که بگی چه جالب اینارو یک نفر عادی هم با دیدن چندتا فیلم و خوندن کتاب میتونست بنویسه ، در کل مسخره بود

  50. اگه نخواییم خیلی بهش ضد مذهبی نگاه کنیم، اتفاقا یه جاهاییش یه جورایی به زمان ظهور موعود شباهت داره. هم حوالی ۲۳۰۰ که جنگ جهانی میشه و بعدش در ۲۴۰۰ دنیا بهتر میشه. و البته خیلی بیشتر، در ۳۴۰۰ تا ۴۰۰۰ که ذهن انسان تغییر میکنه و دنیا گل و بلبل میشه.
    ضمنا خوشحال میشیم دوستان،جهت روشن شدن بیشتر موضوع، در مورد ضد مهدویت بودن این مطلب اشاراتی کنن.

  51. یه عده هستن رو زمین دارن خودشونو به زمین و زمان میزنن و به هر مذخرفات و داستان سرایی هایی متوسل میشن که مهدویت رو حذف کنن , اینا خوب فهمیدن چی مانع اوناس برای اعتقادات شیطانیشون , ولی هر چی زور بزنن فایده ای نداره حالا بشینن فیلم xman بسازن یا داستان بسازن یا آدم فضایی ها رو ربط بدن به انسان یا هر چیز دیگه

  52. یه عده هستن رو زمین دارن خودشونو به زمین و زمان میزنن و به هر مذخرفات و داستان سرایی هایی متوسل میشن که مهدویت رو حذف کنن , اینا خوب فهمیدن چی مانع اوناس برای اعتقادات شیطانیشون , ولی هر چی زور بزنن فایده ای نداره حالا بشینن فیلم xman بیازن یا داستان بسازن یا آدم فضایی ها رو ربط بدن به انسان یا هر چیز دیگه

  53. باسلام ولی این داستان بعد از صد سال چطور حالا داره روایت میشه.

  54. کتاب انگلیسیش پارسال چاپ شده و به قیمت 197 هزار تومان در سایت آدینه بوک موجوده.
    https://goo.gl/ltcGmm

    • درود برشما,,,,,از تخیل که بگذریم
      حرفای آمادیوس شبیه خیلی از پیش بینی های افراد در طول تاریخ بوده مثل اقوام مایا ها که پایان جهان را ۲۰۱۲ میدانستند چقدر هم طرفدار داشتند ولی اشتباه بود,,,,انسان در دیدگاه زمینی ها قدرت تخیل ش باورنکردنی ومسأله ساز و سوال بر انگیز و بدون جواب است,,,,,ذهن و درک ما محدود است,,,مثل عدم فهم و شعور انسان در باره ی منبع تاریکی در آسمانها که هیچ جوابی در دست ندارد,,,,,,,,توجه نکنید و فقط عاشق باشید عاشق زندگی ,,,,,,این تنها راهه وگرنه مثل آمادیوس که معلوم نیست چه چیزی مصرف کردهcph4 بوده یا ماری جوآنا,,,,,,هرچیزی بوده جنسش عااالللییییب بوده!!!

  55. این مطالب با اسلام مطابقت ندارد
    چون پیشگویی کہ کار ھر کسی نیست

  56. chera ta alan chizi nagofte boodan???????????oonam bade in hame sal k in too koma bode

  57. che ghadr shabih doran bad az emame zamane…vali shabihe faghat…kheiliii

  58. یا باید بچه باشی یا آدم احساسی تا این مزخرفات رو باور کنی،هرکسی میتونه چنین ادعایی کنه،حتی اگه این چیزا اتفاق هم بیافتن بازم دلیل بر واقعی بودن داستان نیست چونکه اینارو دانشمندان پیش بینی کردن

  59. عجب داستانی. اون توانایی که انسان به صورت اتفاقی بهش دست پیدا میکنه جالب بود.

  60. شبیه داستان سفر به مرکز زمین بود.

  61. این داستان نمیتواند درست باشد

    This story can not be true

    這個故事不可能是真的

    Diese Geschichte kann nicht wahr sein

  62. خیلی ازمطالب بصورت کلی بیان شده.درضمن درتمام ادوار جنگ بوده،معمولا وقتی یه فالگیر یا هرکس که از آینده حرف میزنه ازروش کلی گویی است استفاده میشه که به همه آدما میشه نسبت داد.اثبات اینگونه روایتها نه قابل رد و نه قابل تاییده.

  63. انسان میتواند با روح به سفر زمان بره. برای روح آینده و گذشته فرقی نداره. کما اینکه خیلی از عرفا صحنه های قبل، مثل کربلا را دیده اند و خیلی از پیامبران و پاکان آینده را دیده اند.

  64. داستان جالبی بود ولی ظاهرا خیلی قدیمی، سال 1921 یعنی حدود 97 سال پیش، تا حالا کجا بوده، مطمینا اگر ارزش بررسی داشت یا ذره ای واقعیت درش بود، اونا از ما بیشتر بررسی میکردن، البته با توجه به مطالعات و تجربیات بنده به هیچ عنوان نمیتوان منکر پرواز روح و تجربیات اینچنینی در دنیا شد، ولی این مورد جای تامل بسیار دارد

  65. دوستان سفر به گذشته اونم طبق قوانین پیچیده انشتین شاید امکان پذیر باشه ولی به آینده محاله! چون آینده هنوز ساخته نشده!به کجاش میخوای سفر کنی!!!

  66. میانگین ۱۷ تا ۱۹ سال شدن عمر بشر در آینده کاملا مغابر با پیشرفت علم پزشکی و ژنتیک هست به نظر من این قسمتش احمقانست

  67. بشر در اینده به یک دوراهی میرسه و این اجتناب نا پذیر هست
    یا باید از کره زمین کوچ کنه و به تکنولوژی دست پیدا کنه که بتونه ادامه حیاط بده
    یا باید وضعیت کنترول جمعیت و منابع و محیط زیست و یک حکومت جهانی رو پیاده کنه

    در این شرایط اگه عوامل خارجی از زمینی بشر رو نابود نکنه میشه امید داشت بشر به رشد و تعالی بیشتر ادامه بده

    ولی کلا با تغییراتی که پیش میاد و تغییرات نگرش مردم به دنیا اگه همین الان شما بری به زمان اینده نمیتونی زندگی کنین

  68. با ‏کمال تاسف باید گفت که نظرات کامنت گذاران عزیز نشان از کمبود مطالعه و قدرت تخیل و در مواردی اعتقادات مذهبی دارد که مانع درک آنها از این واقعه میگردد ! چرا که در خارج از ایران افراد احتیاج به دروغگوئی برای مشهور شدن احتیاجی ندارند و با توجه به اینکه نویسنده با یک مشت افراد باسواد و اهل فنون طرف است غیر ممکن بود که حتا کتابش نوشته و چاپ شود . در ضمن همه ما میدانیم که در ایران وقتی کسی موضوعی را بیان میکند که برای ما قابل درک نیست میگویم طرف زر میزنه !!!

  69. با یه داستان تخیلی تونسته کتاباشو بفروشه خرج درمانشو در بیاره ?

  70. داستانش مثل دنیای اخر زمانی هست

  71. داستان جالبی بود ولی اینا زاده ی تفکرات و تخیل آمادیوس بوده چون از پیشرفت علم و ربات و وسایلی که زندگی انسان و تغییر میدن در آینده حرفی نزده فقط در مورد جنگ و رویداد های طبیعی گفته.شاید یه شوخی باشه یا امید دادن به مردم برای معروف شدنش.

  72. داستان جالبی بود ولی اینا زاده ی تفکرات و تخیل آمادیوس بوده چون از پیشرفت علم و ربات و وسایلی که زندگی انسان و تغییر میدم در آینده حرفی نزده فقط در مورد جنگ و رویداد های طبیعی گفته.شاید یه شوخی باشه یا امید دادن به مردم برای معروف شدنش.

  73. از گجت نیوز بعیده که چنین مطالب بی پایه و اساسی رو چنان نقل کنه که انگار واقعا قراره اتفاق بیافته!
    اگه کسی یکم در مورد نظم نوین جهانی و سیاست هایی که ایلومیناتی برای آینده جهان داره مطالعه کرده باشه میفهمه که این شخص هم یه مهره هست که ماموریت داشته این حرفهارو بزنه

  74. دوستان این داستانهای تخیلی رو باور نکنین .
    وقتی طرف میره تو کما جسمش تو بیمارستان مگه نیست
    پس چجوری میره آینده. … روحشم که نمیتونه چون انسان های
    سال های آینده هم نمیتونن بشینن با روح خوشوبش کنن .پس‌حتی اگه روحشم بره آینده نمیتونه با کسی حرف بزنه یا سوال کنه……
    فقط خالق جهان آینده رو میدونه ..و تا وقتی انسان کامل نمیره نمیتونه بفهمه …….

  75. با سلام و تشکر بابت مطالب بسیار خوبتون
    مطلب زیبایی بود ولی کمی ریزتر به مطلب دقت کنیم تناقضات زیادی دیده میشه یکی اینکه با توجه به تاریخ میدونیم که در گذشته سن انسان از 40سال فراتر نمیرفت که با پیشرفت علم پزشکی اکنون به سن متوسط 75سال رسیده چطور با اینهمه پیشرفت عمر انسان یهو برسه به زیر 20سال و اینکه درباره قرن اکنون حرف زده نشده بیشتر به دلیل نااگاهی فرد در بیان اینده قابل دیدن بوده نه تغییر خط زمان تاثیر میپذیره ولی تغییر نمیکنه مثل رودخونه که فقط میشه انشعابهای کوچکی ولی بن بست در ان بوجود اورد و خیلی حرفهای دیگه که در این مجال نمیگنجه ولی با تمام وجود از شما وتمام همکارانتون برای تمام مطالب خوبتون تشکر میکنم

    • شاید جایی که انسان برای زندیگی انتخاب کرده ودر جا و سیاره دیگه میزان محاسبه سن انسان مدلش فرق کنه. مثلا ۲۰ سال همون ۲۰۰سال عمر روی کره زمین باشه
      در ضمن علم با این شتابی که داره بنظرم الان هر سال برابر با ۱۰۰ سال گذشته. و علم شتابش بصورت توان ۲ در حال حرکت. بنظرم تا چند سال آینده که ابر رایانه ها پیشرفت کنن. حتی علم بصورت خیلی پیجیده تر و در ابعاد دیگه که ناشناخته تر هست و چند بعدی پیشرفت کنه.. و تحول زیاد رخ میده و ما هستیم و خواهیم دید.

  76. ای کاش زنده میموندم ببینمشون ولی حیف مردم از خدا اجازه میگیرم بیام زمین وضعیتو نگا کنم

  77. ادم اینا رو می شنود واقعا می خواهد جاودان باشه تا اینا ببینه ولی افسوس

  78. این شامل ما نمیشه ولی به یه چیزی امید داشته باشه خوبه

  79. بیچاره خیلی تخیلی بوده……..(شایدم درکش برای من سخته)…..والله آدم نمیدونه چی بگه

  80. سلام. مطلب مفیدی بود با تشکر از نویسنده عزیز.