جایزه بهترین بهترین ‌های جشنواره Red Dot

دو محصول ال جی جایزه بهترین بهترین ‌های جشنواره Red Dot را دریافت کردند

شرکت ال جی الکترونیکس در جشنواره طراحی Red Dot امسال جزو بهترین‌ها بود و توانست به تنهایی 20 جایزه مختلف را از آن خود کند. در این میان، تلویزیون LG Signature OLED سری W و یخچال هوشمند Instaview به خاطر طراحی بی‌نظیر خود موفق به دریافت جایزه بهترین بهترین ‌های جشنواره Red Dot شدند.

جوایز بهترین بهترین های جشنواره Red Dot به تلویزیون ال جی Signature OLED سری W و یخچال هوشمند Instaview برای نوآوری و پیشروی در حوزه طراحی اهدا شد. این جشنواره به همراه جشنواره iF Design Awards و IDEA به عنوان جشنواره‌های مهم طراحی در دنیا محسوب می‌شوند.

معرفی محصولاتی که جایزه بهترین بهترین ‌های جشنواره Red Dot را دریافت کردند

تلویزیون LG SIGNATURE OLED سری W مجهز به طرح Picture-on-Wall است که آن را تبدیل به یک  اثر هنری می‌کند. ساختار فوق ‌باریک تلویزیون 67 اینچی مدل W7 که کمتر از 4 میلی‌متر ضخامت دارد وقتی به دیوار متصل می‌شود، توهمی از شناور بودن تلویزیون در هوا را القا می‌کند و باعث می‌شود بیشتر در تصویر غرق شوید. تلویزیون LG SIGNATURE OLED سری W جایزه برترین طراحی جشنواره 2017 iF را دریافت کرده و باعث شده ال‌ جی طیف متنوعی از محصولات مختلف برنده جایزه را دارا باشد.

جایزه بهترین بهترین ‌های جشنواره Red Dot

یخچال هوشمند InstaView Door-in-Door با دارا بودن نمایشگر ال سی دی 29 اینچی که تنها با زدن دو ضربه روی آن شفاف می‌شود، به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به باز کردن در یخچال داخل آن را مشاهده کنند. منوی هوشمند Smart Tag به کاربران اجازه می‌دهد استیکرهای مورد نظرشان را روی صفحه نمایش بگذراند تا نشان دهد چه غذایی داخل یخچال است. به علاوه به کمک این قابلیت می‌توان بر روی هر محصول تاریخ انقضا قرار داد تا یخچال یادآوری کند کدام غذا به تاریخ انقضای خود نزدیک شده است.

جایزه بهترین بهترین ‌های جشنواره Red Dot

علاوه بر این دو جایزه بهترین بهترین ‌های جشنواره Red Dot ، ال ‌جی مفتخر به دریافت 18 جایزه دیگر از طرف داوران این جشنواره شد. تلویزیون LG SIGNATURE OLED، لپ‌تاپ Gram، گوشی هوشمند V20، ساعت‌ های هوشمند ال‌جی Style و Sport، هدست ‌های بی‌سیم سری TONE و ویدیو پروژکتور Minibeam از جمله دیگر محصولات ال‌ جی بودند که به خاطر طراحی منحصربه‌فرد و فناوری‌های نوآورانه مورد تقدیر قرار گرفتند.

آقای Noh Chang-ho مدیرعامل و رئیس بخش طراحی در ال ‌جی می‌گوید:

دریافت جوایزی این‌چنین از طرف جشنواره مورد احترام Red Dot نشان‌دهنده این است که ال ‌جی طبق انتظارات ما، به ‌عنوان شرکت پیشرو درزمینه طراحی فعالیت می‌کند. ما به ارائه محصولاتی که باعث گسترش مرز نوآوری و طراحی می‌شود ادامه خواهیم ‌داد و با بررسی مکرر انتظارات کاربران تمام تلاشمان را می‌کنیم تا استاندارد بالاتری برای زیبایی و زیبایی‌شناسی تعیین کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*